Jonkki
Press Play ►
Kiitos myös minun puolestani! :thumbup:vender sanoi:olipa kyllä hyvä viikonloppu! :thumbup:
kiitoksia möötteilijöille hyvästä seurasta ja matxille kiitokset kun taas kerran järjesti hienon mööten
:thumbfh: :alppu:![]()
Kiitos myös minun puolestani! :thumbup:vender sanoi:olipa kyllä hyvä viikonloppu! :thumbup:
kiitoksia möötteilijöille hyvästä seurasta ja matxille kiitokset kun taas kerran järjesti hienon mööten
:thumbfh: :alppu:![]()
Pari on.Jacques sanoi:mutta missä on dominicin ja/tai matxin ottamat mööttemisen fotot? Muistaakseni jompi kumpi heistä kuvia räpsi.
Kuvia kehiin :ahem: (paitsi ei niitä PHOTOSHOPATTUJA muka-otoksia minusta sammuneena)Matxi sanoi:Pari on.
Vois kohta laittaakkI!kouvotsvoni sanoi:Kuvia kehiin :ahem: (paitsi ei niitä PHOTOSHOPATTUJA muka-otoksia minusta sammuneena)
Jacques sanoi:mutta missä on dominicin ja/tai matxin ottamat mööttemisen fotot? Muistaakseni jompi kumpi heistä kuvia räpsi.
Visussa tallessa.Jacques sanoi:mutta missä on dominicin ja/tai matxin ottamat mööttemisen fotot? Muistaakseni jompi kumpi heistä kuvia räpsi.
Dominic sanoi:Visussa tallessa.
patriot voi tulla tästä kertomaan omakohtaisia kokemuksia & mielipiteensä koht sillään...Micael sanoi:Eiks kuvia yleensä oteta juuri sen takia, että niitä sitten näytetäänkin muille?
vender sanoi:Jacques sun peppureikä oli tosi ihq. Ihan samat sanat myös sinulle Matxi *pus*
vender sanoi:Jacques sun peppureikä oli tosi ihq. Ihan samat sanat myös sinulle Matxi *pus*
Hyvä yritys peittää jälkensä....silleen! :nope:vender sanoi:JAAHAS MAHTOKO OLLA HERRA JR TÄSSÄ KONEELLA PERJANTAINA![]()
![]()
![]()
no nyt paljastu sun salaset fantasiat ainaki
Minun kuvani eivät olleet hilpeitätoleranssisiipi sanoi:Olipa yhteensä paljon hienoja kuvia ja mukavia tarinoita. Ihan tosi hei. Hilpeitä.
kouvotsvoni sanoi:Minun kuvani eivät olleet hilpeitä![]()
Itse en kuvia räpsinyt. Olin minä siellä tolpillanikin, mutta jostain syystä saan aina kameralta huomiota vain ollessani tuutissaMicael sanoi:Ottamasi kuvat vai ne, joissa sinä olet mukana? Ainakin ne, joissa olet mukana, ovat (ehkä eivät omasta mielestäsi) hieman hilpeitä.![]()