Irwin
Well-known member
- Liittynyt
- 13.7.1999
- Viestit
- 4389
Ei Irvinen tulostaso kyllä noussut, muuta kuin että Schumi oli pois edestä ja Mclarenilla vedettiin muutamat kisat täysin nollat taulussa. Ainoat "ajamalla ajetut" voitot tulivat Irvinelle Melbournessa (Schumi ei ollut loukkaantunut) ja A1-ringillä, jossa McLarenit kolaroivat. Hockessa Häkä keskeytti tekniseen vikaan ja sen jälkeen Salo auttoi Irvinen voittoon. Malesiassa Schumi teki ison työn jotta saatiin Irvine ensimmäiseksi. Hyvä kuski Irvine oli, mutta hänen ykköskuskiaikansa nähtiin Jaguarilla.Irvinen vauhtitaso nousi välittömästi Schumin loukkaannuttua eli olisi voinut hyvinkin olla Ferrarilla multimestari vuodesta 99 alkaen, jos olisi ollut heti kaudesta alkaen Schumin paikalla.
Tiedämme siis vastaukset molempiin.
Lisäksi jos Benettonien molemmissa autoissa 1994 olisi ollut luistonesto käytössä, niin meno olisi voinut olla erilaista JJ ja Verstappenilla. Luistonestohan on jo ihan julkista tietoa eli sitä käyttivät Schumin autossa. Luistonesto oli laillinen, mutta tallitoverit eivät saaneet nauttia siitä. Kyseessä ehkä räikein esimerkki ykkös- ja kakkoskuskien kohtelusta kärkitalleista.
En tiedä muistatko, 1994 Schumi oli Monzasta ja Estorilista pois - aika vaisut tulokset Verstappen & JJ kaksikolta, siihen nähden että toisella oli käytössä mainitsemasi Schumin "ykkösauto" ja tavoitteena oli saada Hilliltä pois pisteitä?