#44 Lewis Hamilton - Kolmas peräkkäinen titteli?

Irwin

Well-known member
Liittynyt
13.7.1999
Viestit
4389
Irvinen vauhtitaso nousi välittömästi Schumin loukkaannuttua eli olisi voinut hyvinkin olla Ferrarilla multimestari vuodesta 99 alkaen, jos olisi ollut heti kaudesta alkaen Schumin paikalla.

Tiedämme siis vastaukset molempiin.

Lisäksi jos Benettonien molemmissa autoissa 1994 olisi ollut luistonesto käytössä, niin meno olisi voinut olla erilaista JJ ja Verstappenilla. Luistonestohan on jo ihan julkista tietoa eli sitä käyttivät Schumin autossa. Luistonesto oli laillinen, mutta tallitoverit eivät saaneet nauttia siitä. Kyseessä ehkä räikein esimerkki ykkös- ja kakkoskuskien kohtelusta kärkitalleista.
Ei Irvinen tulostaso kyllä noussut, muuta kuin että Schumi oli pois edestä ja Mclarenilla vedettiin muutamat kisat täysin nollat taulussa. Ainoat "ajamalla ajetut" voitot tulivat Irvinelle Melbournessa (Schumi ei ollut loukkaantunut) ja A1-ringillä, jossa McLarenit kolaroivat. Hockessa Häkä keskeytti tekniseen vikaan ja sen jälkeen Salo auttoi Irvinen voittoon. Malesiassa Schumi teki ison työn jotta saatiin Irvine ensimmäiseksi. Hyvä kuski Irvine oli, mutta hänen ykköskuskiaikansa nähtiin Jaguarilla.

En tiedä muistatko, 1994 Schumi oli Monzasta ja Estorilista pois - aika vaisut tulokset Verstappen & JJ kaksikolta, siihen nähden että toisella oli käytössä mainitsemasi Schumin "ykkösauto" ja tavoitteena oli saada Hilliltä pois pisteitä?
 

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
5004
Ei kai kukaan väitä oikeasti, että Irvine olisi ollut Schumacherin tasoinen kuljettaja. Kaukana Schumacherista. Välillä Irvine joutui hakemaan optimaalisia säätöjä Schumacherille, kun Schumi taisteli maailmanmestaruudesta, Irvine puolestaan ei.

Ei Irvine myöskään kaudella 1999 pärjännyt vauhdissa Schumacherille. Muistetaan, että kun Schumacher palasi sairaus-lomalta Silverstonen jälkeen Malesiaan, niin Schumacher voitti aika-ajoissa Irvinen sekunnilla.
 
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
6645
En tiedä muistatko, 1994 Schumi oli Monzasta ja Estorilista pois - aika vaisut tulokset Verstappen & JJ kaksikolta, siihen nähden että toisella oli käytössä mainitsemasi Schumin "ykkösauto" ja tavoitteena oli saada Hilliltä pois pisteitä?
Vastaava kun tapahtuisi tänä päivänä Red Bullilla Verstappenin huilatessa niin olisi korvaavalla ja kakkoskuskilla sormi suussa vaikka aina huudellaan kakkoskuskien talvisodan aikaisista osista, ihan kuin se menestys olisi siitä kiinni.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
9049
Sijainti
Vantaa
Ei Irvinen tulostaso kyllä noussut, muuta kuin että Schumi oli pois edestä ja Mclarenilla vedettiin muutamat kisat täysin nollat taulussa. Ainoat "ajamalla ajetut" voitot tulivat Irvinelle Melbournessa (Schumi ei ollut loukkaantunut) ja A1-ringillä, jossa McLarenit kolaroivat. Hockessa Häkä keskeytti tekniseen vikaan ja sen jälkeen Salo auttoi Irvinen voittoon. Malesiassa Schumi teki ison työn jotta saatiin Irvine ensimmäiseksi. Hyvä kuski Irvine oli, mutta hänen ykköskuskiaikansa nähtiin Jaguarilla.

En tiedä muistatko, 1994 Schumi oli Monzasta ja Estorilista pois - aika vaisut tulokset Verstappen & JJ kaksikolta, siihen nähden että toisella oli käytössä mainitsemasi Schumin "ykkösauto" ja tavoitteena oli saada Hilliltä pois pisteitä?
Tuskinpa antoivat sitä toisessa autossa silloinkaan. Mitäpä luulet median ja kuskien tuumavan kun parin kisan ajaksi vauhti koheni.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
6337
Onhan sitäkin epäilty aina, että Benetton antoi Schumille salaisia elektronisia apuvälineitä, jotka olivat sääntöjen puitteissa kiellettyjä. Sellaisia ei tietenkään voi antaa millekään kesähessulle, joka olisi heti pestinsä jälkeen kertomassa asiasta medialle.
 
Ylös