Hei, foorumistit!
Kirves on kaivossa näköjään aika armottomasti Kimin suhteen. Ei se nyt oikeasti ole niin, että tietyt kuljettajat muuten vaan keikkuvat parhaissa talleissa vuodesta toiseen muuten vaan. Ja Ferrarilla todellakin autoa on kehitetty viitisen vuotta justiinsa Alonson lapaan sopivaksi, niin sehän on selvä, ettei se Kimin räpylään voi sopia, niin on kavereilla erilainen ajotyyli, eikä auton järjellinen säätöikkuna riitä enempään kun riittää(hypoteesi). Huipputalleihin tulijoilla huippukuljettajilla on tyypillisesti alussa hankalaa(Kimi - Montoya). Ja pidän Montoyaakin yhtenä sarjan viime aikojen lahjakkaimmista, joka tarjosi mm. upeita taisteluja Schumin kanssa. Ja sitten taas "Alonson hakkaaja" Hamilton otti pataan Buttonilta Mclarenilla vuonna 2011 pistein 270-227. Miten voi olla? Kuski on vaan yhtäkkiä surkea vai? Auton ajettavuudella ja omalla ajotyylillä ei ole merkitystä?
Muistan kauden 2002 jälkeen Kimi-epäilijöiden klaanin nousun. Kun ei Kimi heti pystynyt dominoimaan huipputallissa niin kuskihan on toivoton etenkin kun pepsodentista ei tiedä, kun ei se ikinä naura kunnolla. No, mulla riitti luottoa, ja riittää nytkin. 17 pikkuformulakisaa - ykkösiin ja eka kisassa pisteille(junnuille tiedoksi 6:n sakkiin). Say no more.
Ensi kauden autoa mitä ilmeisimmin rakennetaan "ei Alonson" toiveiden mukaan, vaan muillekin sopivammaksi. Sopinee siis yhtälölle Vettel-Kimi. Mattiacci saattaa olla yllättävänkin viisas mies. Nostetaan se Ferrari -ei yksittäistä kukkoilijaa. Siinä voi kuljettajat sitten loistaa "sivutuotteena" kun auto sallii.
Alonsolle onnea Mclaren re-unionin kanssa. Sitä tarvitaan, eikä teknisellä puolella vaan lähinnä siellä henkisellä..