Hienoa, että auto on vielä olemassa. Mua kiinnostaa sen alkuperä. Normi 911S autoissa ei ollut sellaisia etulokasuojia, mitä tuossa oli. Porsche-historiikkikirjoissa vastaavia näkyy joissain rata-autokisoissa. Oliskohan tuokin ollut joku ratavehje alunperin? Mulla on yksi kuva, jossa Pauli Toivonen ja Antti AW ajaa Keimolassa Vihreällä Porschella, jossa on juuri samat levikkeet. Vuosi oli jotain 71-72.
Ko Vihreitä possuja on 2 eka on -70 911S joka tehty STksi 06/70 johon referoit 2.3 koneella kuitulevikkein ja alumiiniovin etc. Alkuperäiset tehtaan SThän sitten taas oli tehty ohuemmista pelleistäkin.
Tämä 72 mallinen AAV-911 on tuossa mainittu Rafun tsekkaamana, selvispä sekin.
Toki kirjanpito voi olla puutteellinen mutta löytyy täältä esim 72 Keltaisen RSn ostokuitti ( käytettynä vuonna 73) myös.. toimitettuna Leksalle omaksi ( palkkana?). Kirjanpito loppuu vuoteen 1973 jolloin AAWn toimintakin kilpatallina loppui.
Tämä eka, vihreä ratapeli (valkoisella Porsche Helmaraidoituksella jota AAV-911ssä ei ollut) jossa leveät Minilitet ( jotka on voinut kyllä "eksyä" muihinkin) lienee ollut Raisiossa 1980 alkuvuonna ilman etupäätä kun siihen törmäsin, oli silloin menossa Rallicrossiin juttujen mukaan mutta luulempa että siitä on nytten tehty pesukoneita jo toistamiseen, oli silloin koko keulaa vailla, vai olikos tämä juurikin AAV-911, oli todella surkeassa kunnossa kyllä ja vain hylsy jäljellä. Tekniikka ainakin myytiin eteenpäin jo tod näk Leksan toimesta koska RSRäänkin vaihtui tekniikkaa vähän väliä. Voin toki Leksalta,Tarulta,Pojalta tai muulta lähipiiriltä asiaa kysäistä jos sattuu muistamaan oikein....Eräs mekaanikkokin on kyllä tiedossa mutta ei hänkään muistanut juurikaan mitään muutakuin sen että peltitöitä sai tehdä vähän väliä, Tämä mies ajoi itse kilpaa A-Asconalla.
Porschet millä Leksa ajoi 1973 eteenpäin Rallia oli kaikki hänen. Jopa Keltainen RS, tämän vahvistaa mies itse ja kuitit.
Olen joskus sinne Kankaanpäähän varmaan 15v sitten soitellutkin kun auto oli kaupan mutta en saanut itsestäni irti tulla paikan päälle rahat kourassa kun toi oma Alfa GTV jolla Leksa kisannut vei mielenkiintoa.