71st Rally of Monte Carlo

Ambomaan Mambo

Well-known member
Ide:
Petter Solberg and Tommi Makinen went off road and retired.
no jopas! Ja rally livehän tämän tietää kertoa. Ei sitten alkanut kovin iloisesti subarun kausi :(

eli mm-sarjan ylivoimaisesti kaunein auto on nyt sitten tämän viikonlopun osalta jo nähty.

<small>[ 24-01-2003, 16:25: Message edited by: Ambomaan Mambo ]</small>

Ambomaan Mambo

Well-known member
Observer:
Panizzi jäi yli kolme minuuttia kärjestä..Ja Hirvosella kanssa huono väliaika.
Tässä on jotain hassua kun kaikki tuntuu odottavan hirvoselta jotain Märtinin tai duvalin veroisia väliaikoja...itse en noita aikoja nyt kyllä niinkään huonoina pidä, jos nyt otetaan huomioon että Hirvonen ajaa toista MM-ralliaan WRC-autolla - ja ensimmäistä Fordin WRC:llä - ja vielä kun tähän yhdistetään Monten ensikertalainen niin ei hyvät ihmiset sitä tulosta tule sitten millään!

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
WRC:n sivujen väliaikatietojen mukaan Loeb ajoi yhden n. neljän kilometrin jakson 11 sekuntia kovempaa kuin kukaan muu. Paikallistuntemuksesta on apua, tai sitten se oikas. wink

Observer

Well-known member
Ambomaan Mambo:
Observer:
Panizzi jäi yli kolme minuuttia kärjestä..Ja Hirvosella kanssa huono väliaika.
Tässä on jotain hassua kun kaikki tuntuu odottavan hirvoselta jotain Märtinin tai duvalin veroisia väliaikoja...
Laitoinkin ton kommentin sen takia että kakkos- ja kolmosväliajan välissä tuli aika paljon takkiin (49s). Sen jälkeen loppu tulikin sitten ihan mainiosti. :thumb:

Tenho

Well-known member
Sun of the pits:
WRC:n sivujen väliaikatietojen mukaan Loeb ajoi yhden n. neljän kilometrin jakson 11 sekuntia kovempaa kuin kukaan muu. Paikallistuntemuksesta on apua, tai sitten se oikas. wink
Oiskohan siinä ollut se silta jossa Bosse rikkoi autoaan?

Kiertokanki

Well-known member
Sijainti
Männän alapuolella
elikkäs Tommi rikkoi autoaan jo aikasemmin ajamalla kiveen, jolloin hajos vähän pyörää ja jarrut otti osumia samalla. eli ei voi pistää subarun pikkuvikojen piikkiin vaan omaan kämmiin minkä se luonnollisesti saa kuulostamaan taas auton vialta.

patriot

Foorumin senaattori
Ei liene epäselvää kuka on edelleen paras rallikuljettaja!!!

Burns ei pystynyt hallitsevana mestarina, sarjan parhaalla autolla vastaamaan Bossen vauhtiin, eikä pysty vieläkään.

Observer

Well-known member
WRC.comista:

Grist explained his new life now the he has relinquished the post as McRae’s crash-test dummy. :D

Ambomaan Mambo

Well-known member
edit: perkele

<small>[ 24-01-2003, 18:31: Message edited by: Ambomaan Mambo ]</small>

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
Mukavasti on Kostille tullut vauhtia lisää Volkkarin ja Burin symbioosin myötä. Kosti on kovempi luu, kun moni muistaakaan. Pikku-n mestaruus tost noin vaan...

Observer

Well-known member
Loeb on aika lähellä Grönholmia päivän päätteeksi. Tiukka kisa tulee, saapa nähdä meinaako Marcus huomenna ajaa tosissaan voitosta vai kakkossijasta kun piste-ero on vain tuo 2. Lööpin uskoisin ainakin ajavan niin kovaa kuin pääsee. :rolleyes:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Turhan hyvin otti lööppi Bossea kiinni vika pätkällä. Muut, kilinkolinia lukuunottamatta, olivatkin sitten aivan avuttomia näiden kahden vauhdissa.

kik

Well-known member
Sijainti
Peraehikiae
Lööppi ei pysy tiellä viimeisenä päivänä, kun Bosse lähtee 10 sek perässä ja nappaa jo ekalla pätkällä tasoihin... Lööppi on silti vielä poikanen Bosseen verrattuna.

kim

kik

Well-known member
Sijainti
Peraehikiae
voi hitto tuo Tommi tekee itsestään pellen. Tommihan ei ole tehnyt itse virhettä viimeiseeen 3 vuoteen!!! Nytkin teami valitsi tommille väärät renkaat ja jarrutkin joutui korjaamaan itse eikä ne silti tullut kuntoon. Myöntäis nyt, että autolla ei pääse ja turhia riskejä ottamalla ei pysy tiellä. kyllä Bosse on aina osannut myöntää jos itse tekee virheen. Bosse ei koskaan syytä ulosajosta renkaita, renkaat on mitä on ja maailmanmestarin on pysyttävä tiellä vaikka polkupyörän renkailla!

SK

Active member
Sijainti
Järvenpää
Carlsson on ilmeisesti suljettu junnujen puolella kisasta, koska myöhästyi 25 minuuttia Parc Fermestä. Jos pitää paikkansa niin Katajamäki on toisena junnuissa.

Edit: Ja SS7 on peruutettu ralliradion mukaan. Liikaa katsojia.

<small>[ 25-01-2003, 09:40: Message edited by: SK ]</small>

Hurmurisija

Well-known member
kik:
voi hitto tuo Tommi tekee itsestään pellen. Tommihan ei ole tehnyt itse virhettä viimeiseeen 3 vuoteen!!! Nytkin teami valitsi tommille väärät renkaat ja jarrutkin joutui korjaamaan itse eikä ne silti tullut kuntoon. Myöntäis nyt, että autolla ei pääse ja turhia riskejä ottamalla ei pysy tiellä. kyllä Bosse on aina osannut myöntää jos itse tekee virheen. Bosse ei koskaan syytä ulosajosta renkaita, renkaat on mitä on ja maailmanmestarin on pysyttävä tiellä vaikka polkupyörän renkailla!
Toisaalta säälitti ja toisaalta ärsytti. Käänsin kanavaakin haastattelun välissä kaksi kertaa, koska en viitsinyt kaikkea vuodatusta kuunnella.

Tenho

Well-known member
SK:
Ja SS7 on peruutettu ralliradion mukaan. Liikaa katsojia.
Itse asiassa väärin pysäköidyt autot haittaavat rallia. Ihmeellistä miten tällaista voi sattua vuodesta toiseen. Nuo ranskalaiset eivät sitten millään ota oppia menneistä kisoista. Ei luulisi olevan iso juttu laittaa aamulla paikalle muutama järkkäri ohjaamaan liikennettä. Jos olisin FIA ja kyseessä ei olisi Monte Carlo, täällä ajettaisiin nyt viimeisen kerran.

SK

Active member
Sijainti
Järvenpää
Ja taas siellä ralliradiossa huhuillaan, että 8 pätkä on vaarassa peruuntua myös :mad: