Rentta
Well-known member
Ei se siihen Claireen jää jos olette katsoneet millaista silmäpeliä myös williamssin mediatytöllä (siis joka on haastatteluissa mukana) on valen kanssa. Kiirettä pitääMites Clairen ja Valen orastava suhde?
Ei se siihen Claireen jää jos olette katsoneet millaista silmäpeliä myös williamssin mediatytöllä (siis joka on haastatteluissa mukana) on valen kanssa. Kiirettä pitääMites Clairen ja Valen orastava suhde?
Onhan Williamsilla myös Susie Wolff.Ei se siihen Claireen jää jos olette katsoneet millaista silmäpeliä myös williamssin mediatytöllä (siis joka on haastatteluissa mukana) on valen kanssa. Kiirettä pitää
Paskaa puhut
Ei helvetti mitä juttua. Mutta kyllä minä itsekin olen sitä mieltä että Bottas alkaa olla se ykkönen suomalaisista. Räikkönen tarvitsee täydellisesti omaan käteen sopivan auton, eikä sitä välttämättä enää urallaan saa. Valtteri puolestaan on nuori ja tuleva mestari ja kaikki on vielä auki.On helppo tehdä pienimuotoinen laskutoimitus.
Kun Kimi ja Massa ajoivat Ferrarilla yhdessä, Massa oli lievästi edellä.
Kun Alonso ja Massa olivat samassa tallissa, Alonso oli selvästi edellä.
Kun Kimi ja Alonso ovat samassa tallissa, Alonso on selvästi edellä.
Nyt kun Bottas ja Massa ovat samassa tallissa, Bottas on selvästi edellä.
Helppo johtopäätös on se, että Bottas on vähintään Alonson taloinen kuski, kun puolestaan Kimi on pelkkä keskinkertaisuus, joka häviää jopa Massalle.
MM-pisteet kertoo sen suoraan. Kimi on pistetaulukossa jäljessä Massaa juuri sen verran, kun hän oli myös Ferrariaikaan ennen ralliuralle lähtöään. Samalla voidaan sanoa, että Bottas on jopa Alonsoa kovempi kuski juuri sen verran, mitä hän on 4 pistettä Alonsoa pistetaulukossa edellä.
Vaikka rohkeutta olisikin valitsijoilla, ei Bottaksen valinnalle olisi mitään perustetta koska Ricciardo on miten tahansa päin katsottuna ollut selkeästi parempi. 3 voittoa sekä tallitulokkaana nelinkertaista maailmanmestaria ja tallihidalgoa selvin numeroin käkättimeen, 'nuff said.Hienoa että Valsu pääsi vuoden kuljettaja-ehdokkaaksi, vaikkakin tuomarointi noissa aina päätyy mestarien valitsemiseen.
Vaikka joku jämäpään kuski saattaisi olla absuluuttisesti paljon parempi. Rohkeutta saisi noissakin olla.
Hämis sen voittaa koska Britti ja fanien määrä.Vaikka rohkeutta olisikin valitsijoilla, ei Bottaksen valinnalle olisi mitään perustetta koska Ricciardo on miten tahansa päin katsottuna ollut selkeästi parempi. 3 voittoa sekä tallitulokkaana nelinkertaista maailmanmestaria ja tallihidalgoa selvin numeroin käkättimeen, 'nuff said.
Mutta vaikeaa päätyä järkevään lopputulokseen.On helppo tehdä pienimuotoinen laskutoimitus.
Jossain haastattelussa sanoi, että todennäköisesti on Abu Dhabissa enemmän tehoja koneessa. Eli joku tuoreempi motti sinne on vielä heittää.Mitenkähän nyt, kun Valtterilla oli Brasseissa vanhempi kone ja tehoja vähemmän, niin onko Valtterilla sitten käytettävissään vielä joku uudempi paketti, josta voitaisiin pikku riskilläkin ottaa "kaikki irti" Abu Dhabissa? Eli koittaa riskillä haastaa Mersuja, olettaen toki, että rata muuten sopii autolle...
Okei, eli riskillä voittajavetoa sittenJossain haastattelussa sanoi, että todennäköisesti on Abu Dhabissa enemmän tehoja koneessa. Eli joku tuoreempi motti sinne on vielä heittää.
Riippuu vähän mikä kisan tavoite on. MM-sarjan kannalta hyödyllisintä olisi maaliin tuleminen Alonson ja Vettelin edellä jolloin olisi mahdollisuus nousta MM-sarjan lippupisteissä takaisin kuudennesta neljänneksi. Tämä ei välttämättä vaadi edes suurta riskiä. Abu Dhabin pitäisi sopia Williamsille, mutta maaliin pitää päästä jos pisteitä aikoo saada että kannattaako hulluja riskejä ottaa pitkän MM-sarjan viimeisessä kisassa yksittäisen onnistumisen takia. MM mitaleille ei ole tänä vuonna mahdollisuuksia ja valmistajien sarjassakaan ei ole kovin tiukkaa taistelua.Mitenkähän nyt, kun Valtterilla oli Brasseissa vanhempi kone ja tehoja vähemmän, niin onko Valtterilla sitten käytettävissään vielä joku uudempi paketti, josta voitaisiin pikku riskilläkin ottaa "kaikki irti" Abu Dhabissa? Eli koittaa riskillä haastaa Mersuja, olettaen toki, että rata muuten sopii autolle...
Nimenomaan näin. Suurin mahdollisuus voittoon on siinä, että Rosberg ja Hamilton klikkaavat itsensä ulos.Riippuu vähän mikä kisan tavoite on. MM-sarjan kannalta hyödyllisintä olisi maaliin tuleminen Alonson ja Vettelin edellä jolloin olisi mahdollisuus nousta MM-sarjan lippupisteissä takaisin kuudennesta neljänneksi. Tämä ei välttämättä vaadi edes suurta riskiä. Abu Dhabin pitäisi sopia Williamsille, mutta maaliin pitää päästä jos pisteitä aikoo saada että kannattaako hulluja riskejä ottaa pitkän MM-sarjan viimeisessä kisassa yksittäisen onnistumisen takia. MM mitaleille ei ole tänä vuonna mahdollisuuksia ja valmistajien sarjassakaan ei ole kovin tiukkaa taistelua.
En tarkoittanutkaan mitään ihan posketonta riskiä, mutta ainakaan ei tarvitse miettiä, että pitäisi vielä kisa tai pari ajaa sillä paketilla. Ja lisäksi, eipä ne ole ihan uudet paketit enää Hamiltonilla ja Rosbergilläkään. Hamiltonin etenkin kannattanee ottaa jopa hiukan varman päälle telkniikan kanssa, sillä tuplapisteistä huolimatta hänen ei tarvitse voittaa Nicoa. Itse asiassa Nicolla se paras paikka riskinotolle taitaa olla, koska takaa ei tule uhkaajia ja ilman voittoa on todennäköisesti aika vaikea mestaruutta saavuttaa. Tuossa siis Bottaksen paikka; hiukan tuoreemmat kilkkeet autoon ja niistä irti kaikki, mitä uskaltaa järkevästi ottaa. jos Nicolla sitten paukkuu vehkeet, niin Lewis olisi edellämainitulla skenaariolla voitettavissa.Riippuu vähän mikä kisan tavoite on. MM-sarjan kannalta hyödyllisintä olisi maaliin tuleminen Alonson ja Vettelin edellä jolloin olisi mahdollisuus nousta MM-sarjan lippupisteissä takaisin kuudennesta neljänneksi. Tämä ei välttämättä vaadi edes suurta riskiä. Abu Dhabin pitäisi sopia Williamsille, mutta maaliin pitää päästä jos pisteitä aikoo saada että kannattaako hulluja riskejä ottaa pitkän MM-sarjan viimeisessä kisassa yksittäisen onnistumisen takia. MM mitaleille ei ole tänä vuonna mahdollisuuksia ja valmistajien sarjassakaan ei ole kovin tiukkaa taistelua.
Eteenpäin on matkaa noin 120 pistettä, eli ei edes teoriassa mahdollisuutta ohittaa RedBullia. Taaksekin on matkaa 44, eli kyllä siinä saa tuplapisteistä huolimatta maranellolaiset ylisuorittaa aika paljon että saisi kisasta lähes 50 pistettä enemmän kuin Williams.Mutta juu, taitaa siellä olla Williamsilla itse asiassa hiukan tallikisassakin vielä panosta, että pisteitä olis paras ottaa molemmilla autoilla mahdollisimman paljon...