Kankkunen myös muisteli 1995 kautta ihmetellen miksi Toyotalla tehtiin turbohuijaus kun autolla voitti muutenkin. No, eikös Montessa ja Ruotsissa juuri ollut karmeaa tehonpuutetta ja sitten yhtäkkiä auto rupesi kulkemaan paremmin? Lisäksi, Kankkunen itse ei voittanut kyseisellä mallilla yhtäkään kilpailua.
Toyotalla voitettiin yksi kilpailu. Auriolin voitto Korsikalla oli jossain määrin onnenkantamoinen. Bruno Thiry johti kisaa siihen asti, kun Escortista meni pyöränlaakeri kolmanneksi viimeisellä erikoiskokeella ja Thiry keskeytti siirtymälle. Tuossa vaiheessa Auriol oli 40 sekuntia perässä.
-Montessa ja Ruotsissa tehot olivat kateissa.
-Toyota oli kärkivauhdissa Portugalista alkaen. Siellä Kankkunen ajoi toiseksi 12 sekunnin erolla rallin voittaneeseen Sainziin.
-Portugalin jälkeen oli tuo edellä mainittu voittoisa Korsika
-Uudessa-Seelannissa McRae oli nopein, osittain hyvien Pirellin renkaiden vuoksi. Siellä kuitenkin Toyotat sijoilla 2., 3. ja 4.
-Australiasssa Eriksson Mitsulla ja McRae Subarulla olivat edellä, mutta Kankkunen oli 3. ja Schwarz 5.
-Kataloniassa Kankkunen ajoi johtoasemassa ulos ja Auriol tuli maaliin sijalla 3. Lopun tarinasta kaikki tietävätkin.
Ei tuo Toyota ollut huijauksellakaan mitenkään ylivoimainen auto. Ilman sitä auto olisi ollut ehkä vastaavalla tasolla kuin Ford Sierra Cosworth 4x4 oli vuonna 1992.