Zervuska Haidis
Well-known member
Miksei itseään voi äänestää? Voin nimittäin kertoa faktana, että olen ihan tosi paska F1-kuski.
Pidät siis mua ihan tosi paskana? Wow, suoraa puhetta, ei kai siinä.Äänestän Zervuska Haidis:ia.
Jaa etkö sitten ole? Mulla on siinä tapauksessa todella epäluotettava lähde tälle "faktalle". Perun puheeni ja pahoittelen tapahtunutta.Pidät siis mua ihan tosi paskana? Wow, suoraa puhetta, ei kai siinä.
Ja mä kun luulin sua ylimmäksi ystäväkseni.
Tästä jotain tarkempaa historiikkia? Tupakkafirmako tuon järjesti?
Kyllähän siinä Winfield lukee.Tästä jotain tarkempaa historiikkia? Tupakkafirmako tuon järjesti?
Mitsubishissä oli Marlborot monta vuotta, mutta sehän on täysin eri firmaa.
Sponsoripa hyvinkin, ja jossain haastattelussa Mäkinen muisteli varsin hämmentyneenä kuinka laite karkasi alta. Videon loistava laatu sopii asiayhteyteen.Tupakkafirmako tuon järjesti?
Videossa Mäkinen spinnaa vitosmutkassa. Siinä oli vain kyse siitä, ettei osannut ajatella ettei Williamsilla voi syöttää kaasulla kylmillä renkailla mutkaan kaasulla samalla lailla kuin neliveto-Mitsulla. Tilanne jota mäkinen kuvaili pätkän haastattelussa, tapahtui pääsuoralla seuraavalla vedolla. Mäkisen piti vaihtaa neloselta vitoselle, mutta vaihtoikin kolmoselle, takapyörät menivät lukkoon ja auto ajautui valliin. Vaihtovirhe johtui siitä että Villeneuven ratissa ei tuohon aikaan ollut vaihdekytkimiä oikealla ja vasemmalla, vaan Villeneuve vaihtoi pelkästään oikealla kädellä kahdesta eri kytkimestä. Mäkinen erehtyi napeista ja vaihtoi vahingossa alaspäin. Williamsin mukaan tuollainen vaihtovirhe ei pitänyt olla softassa mahdollinen edes, mutta niin kuitenkin tapahtui.Tästä jotain tarkempaa historiikkia?