Aaveet, enkelit yms.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Viime päivinä (n. parin viikon sisään) olen kolmesti havainnut tumman hahmon. Semmoinen nopea häivähdys. Kaksi tapausta liittyi autoiluun: kerran sellainen hahmo käväisi takapenkillä, kerran meni auton edestä. Yksi tapaus oli joku muu tilanne, en muista tarkemmin.
Hahmo ei ole ollut uhkaava tai pelottava, vaikka olen selvästi tuntenut sellaisenkin potentiaalin ko. hahmossa.
Onko teillä kokemuksia vastaavista asioista? Miten tällaiseen pitäisi suhtautua? Onkohan tämä joku enne, eli ajanko kolarin kohta, tai tapahtuuko muuten jotain kamalaa?
Vitsailijat älkööt vaivautuko, vakava asia.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Minua häiritsee valheelliset muistikuvat, joita aivot kehittävät. Ehkä alkoholi lääkitis, hei kato perjantai.
 

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
Minun luonani aave vierailee vain sunnuntaiaamuisin. Silloinkin sen näkee vain peilin kautta.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Mustanaamio lihosi viimeisinä vuosinaan hirveästi. Sai siitä hyvästä lempinimen "valtava aave".
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Aaa Fanttomi, tuo aluhousujengin Marlon Brando.
 

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
Burbin avauksesta on muuten aistittavissa rasistinen vivahde.

Siitä tulikin mieleeni että näen päivittäin tuollaisia tummia hahmoja. En kuitenkaan ole koskaan pysähtynyt heitä jututtamaan.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Näen usein aamulla noin metrin kokoisen, vihreän pikkuhahmon. Hahmo katsoo minua halveksuen ja uhkailevasti. Olenkohan tehnyt hänelle jotain? En kyllä tiedä, miten suhtautuisin tähän ongelmaan. Toisinaan asia vaivaa minua.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Näen usein aamulla noin metrin kokoisen, vihreän pikkuhahmon. Hahmo katsoo minua halveksuen ja uhkailevasti. Olenkohan tehnyt hänelle jotain? En kyllä tiedä, miten suhtautuisin tähän ongelmaa. Toisinaan asia vaivaa minua.
Anna Alpulle tiraus viinaa niin se häipyy matkoihinsa.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Viime päivinä (n. parin viikon sisään) olen kolmesti havainnut tumman hahmon. Semmoinen nopea häivähdys. Kaksi tapausta liittyi autoiluun: kerran sellainen hahmo käväisi takapenkillä, kerran meni auton edestä. Yksi tapaus oli joku muu tilanne, en muista tarkemmin.
Hahmo ei ole ollut uhkaava tai pelottava, vaikka olen selvästi tuntenut sellaisenkin potentiaalin ko. hahmossa.
Onko teillä kokemuksia vastaavista asioista? Miten tällaiseen pitäisi suhtautua? Onkohan tämä joku enne, eli ajanko kolarin kohta, tai tapahtuuko muuten jotain kamalaa?
Vitsailijat älkööt vaivautuko, vakava asia.
Kyseessä on kuoleman enkeli. Ei siis mitään huolta. Ei pienintäkään. Ole ihan rauhassa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Viime päivinä (n. parin viikon sisään) olen kolmesti havainnut tumman hahmon.
No toi sulkee ainakin pois sen mahdollisuuden, että kyseessä olisi Michael Jacksonin haamu, mikä näin lohdutuksen sanoina todettakoot.
 
Ylös