Älä postaa tänne mitään - anna toikin pudota!!!!

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Olen näköjänsä vissiin takapajuinen ja juntti mulkkunaama?

Syy: Mua ei ole ikinä millään tasolla naurattanut tai huvittanut tuo että toikkia nostellaan ylös vaikka niin on kielletty tekemästä.

Mikä vittu siinä on ideana, että sitä vuositolkulla täällä postaillaan ja vihernaamoilla virnuillaan ja hauskana pidetään?

Mikä sen jutun pointti oikein on? Ei se nyt sarkasmiltakaan näytä?

t: Nimimerkki 'Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä?'
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Olen näköjänsä vissiin takapajuinen ja juntti mulkkunaama?

Syy: Mua ei ole ikinä millään tasolla naurattanut tai huvittanut tuo että toikkia nostellaan ylös vaikka niin on kielletty tekemästä.

Mikä vittu siinä on ideana, että sitä vuositolkulla täällä postaillaan ja vihernaamoilla virnuillaan ja hauskana pidetään?

Mikä sen jutun pointti oikein on? Ei se nyt sarkasmiltakaan näytä?

t: Nimimerkki 'Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä?'
Johtuu varmaan toikin perustajasta. Jos tän olis perustanut ihan kuka tahansa muu kuin Kyrtsi, niin tätä olis nosteltu viikko, maksimissaan kaksi ja sen jälkeen koko toikki olis unohdettu.
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Mua ei ole ikinä millään tasolla naurattanut tai huvittanut tuo että toikkia nostellaan ylös vaikka niin on kielletty tekemästä.
Hmm. Viimeisin kommenttini ainakin oli sarkastinen vastaus sitä edelliselle nostolle (eli MrMasaTasan kommentille). Ja sitä ennen nostin kertaalleen, mutta silloin mulla oli vielä "hauska" vitsi. Oli se sitten lopulta niin tyhmä, että päätin editoida.

Mutta kaipa tuon nostelun perimmäinen syy on osoitus siitä, että käänteinen psykologia toimii.
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12591
Sijainti
Sivulla viisi
Hmm. Viimeisin kommenttini ainakin oli sarkastinen vastaus sitä edelliselle nostolle (eli MrMasaTasan kommentille). Ja sitä ennen nostin kertaalleen, mutta silloin mulla oli vielä "hauska" vitsi. Oli se sitten lopulta niin tyhmä, että päätin editoida.

Mutta kaipa tuon nostelun perimmäinen syy on osoitus siitä, että käänteinen psykologia toimii.
Kerrohan lisää näitä mestarillisia mielipiteitäsi, oi totuuden profeetta.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
On aina yhtä hienoa lukea ketjua, jossa toiset hassuttelee ja toiset on pihalla ja jotkut ymmärtävät ja jotkut eivät ymmärrä ja jotkut esittävät ymmärtävänsä ja jotkut esittävät, että eivät ymmärrä. Se on vitunmoista ja mahtavaa.
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
On aina yhtä hienoa lukea ketjua, jossa toiset hassuttelee ja toiset on pihalla ja jotkut ymmärtävät ja jotkut eivät ymmärrä ja jotkut esittävät ymmärtävänsä ja jotkut esittävät, että eivät ymmärrä. Se on vitunmoista ja mahtavaa.
Siinähän tulikin sopivasti tiivistettyä koko tämän foorumielon ydin.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Olen näköjänsä vissiin takapajuinen ja juntti mulkkunaama?

Syy: Mua ei ole ikinä millään tasolla naurattanut tai huvittanut tuo että toikkia nostellaan ylös vaikka niin on kielletty tekemästä.

Mikä vittu siinä on ideana, että sitä vuositolkulla täällä postaillaan ja vihernaamoilla virnuillaan ja hauskana pidetään?

Mikä sen jutun pointti oikein on? Ei se nyt sarkasmiltakaan näytä?

t: Nimimerkki 'Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä?'
Otettiinks tää muuten niinku ihan tosissaan vai?
 
Ylös