Koska puhun kuten prostata-vaivainen kusee.:thumbfh:Miksi Mossen puhe takeltelee?
Samanlainen kokemus minullakin iPhone 5 -mallin kanssa. Onpa vain mukavaa, kun tuote on selvästi loppuun asti hiottu ennen julkaisua. Eihän tämä 64-gigainen ihan persaukisten malli ollut, mutta ei nuo bugiset Androiditkaan ilmaisia olisi olleet.Mulla on ollut kännyköitä muistaakseni vuodesta -97 asti. Jokainen Nokialaisia.
Eilen tuli hommattua 5s. Tätä on nyt puolisen akullista tullut räpellettyä, eikä ainakaan vielä vituta.
Applen uutuuspuhelin iPhone 5S nousi myyntilistojen kärkeen Suomessa marraskuussa. Se oli myydyin puhelinmalli sekä DNA:lla, Elisalla että Soneralla, teleoperaattorit kertoivat maanantaina.
Soneralla Apple-mallit valtasivat myös myyntilistan kakkos- ja kolmostilan.
Eikös ton Nokian "Here" -karttapalvelun saa iPhonellekin ilmatteks? Androidille ainakin saa.Tuli nyt hommattua tuo 5s. Pitääkö tuohon oikeasti ladata joku maksullinen aplikaatio toimittamaan reittioppaan virkaa? Ainakin kun yritän hakea julkiliikenteen reittiä paikasta A paikkaan B, heittää App storeen. Onhan tämä massiivinen downgrade Lumiaan, josta nämä perusjutut löytyivät valmiiksi asennettuina. Ja ilmaisina. Heti vituttaa :thumbfh:
Toimii toi TomTom XXL:kin.Jos maksullista navigaattoria kaipaa, niin Navigon toimii vallan mainiosti.
TomTom XXL:ää on vaan pirun vaikee asentaa kännykkään :dunno:Toimii toi TomTom XXL:kin.
:fränk:
En nyt oikein ymmärrä? Siis johdetaanko prosessorin lämpö TomTomissa näytölle jäähtymään. Eikö lasi ole aika kehno lämmönjohdin? Häh. Nyt pitää päteä ja kysyä. Tyhmä kysymys, mut niin on esittäjäkin.syy ei ollutkaan varsinaisesti TomTomissa vaan siinä läpinäkyvässä foliossa, jonka oli liimannut screeniin suojaamaan sitä. Ei tykännyt autiomaan 50 asteen helteestä
Saako Here-kartat toimimaan Androidilla offlinena?Eikös ton Nokian "Here" -karttapalvelun saa iPhonellekin ilmatteks? Androidille ainakin saa.
Jos maksullista navigaattoria kaipaa, niin Navigon toimii vallan mainiosti.
Olettaisin se mun siihen laitteeseen "liimamani" folio kuumeni johtuen auringosta joko porotti suoraan laitteeseen.En nyt oikein ymmärrä? Siis johdetaanko prosessorin lämpö TomTomissa näytölle jäähtymään. Eikö lasi ole aika kehno lämmönjohdin? Häh. Nyt pitää päteä ja kysyä. Tyhmä kysymys, mut niin on esittäjäkin.
En itseasiassa tiedä. On mulla toi Here asennettuna, mutten ole jaksanut kovin ihmeemmin siihen tutustua.Saako Here-kartat toimimaan Androidilla offlinena?
:doubtful:
Ja löysi itsensä Arizonasta.Oopee siis vuorasi Tomtomin foliolla, jotta NE eivät tietäisi minne on menossa?
Eiku (Huitsin)Nevadasta :thumbdownJa löysi itsensä Arizonasta.
Mistä olet ton aplikaation löytänyt?, itse en löydä mistään.En itseasiassa tiedä. On mulla toi Here asennettuna, mutten ole jaksanut kovin ihmeemmin siihen tutustua.