Hienoa, tulevaisuudessa sä voit nolata ittes paljon nopeemmin.Samalla liittymä vaihtuu ensi kuussa 4G:eehen.
KVG.Minä mitään tajua noista, niin saako ihan tost noin vaan jonkun pingpong-androidin valikot suomalaisiksi?
Eihän tuo ole Motorola lain, vaan eri puhelintehtailta tulee huonoja ylijäämämalleja, joita Pakkaus Öhman pistää pakettiin ja myy pöljille.Motorola Moto G
Tuollainen menossa isälle, ellette ehdota parempaa samassa hinta/ominaisuuskategoriassa. Saa olla halvempikin.
Käyttö lähinnä peruskäyttöä, katotaan ny sitte mitä kaikkia erikoisuuksia oppii käyttämään lisäksi.
Muisti, jota tuossa ei liene mitenkään mahdottomasti, riittänee, kun tuskinpa tulee asenneltua mitään erikoisempia ohjelmia.
Iskunkestävyys olisi plussaa, mutta jos oikeasti kestäviä luureja hamuaa niin taitaa hinta pompsahtaa over the hill and far away.
Mielipiteitä? Käyttökokemuksia? Rengaskohtaisia muistoja menneiltä ajoilta?
Mites vaikka S4 Mini? S5 mini lienee turhan tyyris ja maksaahaan tuokin pitkälti yli kakshunttia.*huoh*
Mua taitaa alkaa jännittämään liikaa. Nimittäin. Mun pitäis sitten osata enimmäkseen etänä opettaa käyttämään uutta laitetta. Äitillä olis Samsungin Galaxy S III joten voi olla että jonkun samantapaisen tyrkytän isällekin, jotta tarvittaessa äiti voi antaa lähitukea.
Eiks Mini oo puhelimeksi turhan suurenpuoleinen?Mites vaikka Mini?
Onhan se...Eiks Mini oo puhelimeksi turhan suurenpuoleinen?
Kakkatuksoset.
Onko tuo epäsuora vihjaus siitä että minulla on matalampi otsa :doubtful:Mulla lienee korkeampi otsa.
Menee harkintaan, joskin n. 250e lienee turhan paljon. Eipä tuo MotoG:kään alkup. suunniteltuun hintahaarukkaan mahdu, mutta oli noin muuten kiinnostava.Mites vaikka S4 Mini? S5 mini lienee turhan tyyris ja maksaahaan tuokin pitkälti yli kakshunttia.
Siis jos Samsung pitäis olla.