Antsa Rieppo
Well-known member
Ei näin pienellä näytöllä voi normiversiota käyttää. Pitäisi olla luuppi silimässä.Itse en pitkällä tikullakaan koskisi siihen mobiiliversioon, luurillakaan.
Mites se J5 jakselee vai menikö vaihtoon?
Ei näin pienellä näytöllä voi normiversiota käyttää. Pitäisi olla luuppi silimässä.Itse en pitkällä tikullakaan koskisi siihen mobiiliversioon, luurillakaan.
Mites se J5 jakselee vai menikö vaihtoon?
Komp.Itse en pitkällä tikullakaan koskisi siihen mobiiliversioon, luurillakaan.
Kyllä vain! Klupilaiset sais uuden puhelimen joka vuosi klupin neuvoilla (Jotka saa maksettuaan nimellisen 500:densadan euron liittymismaksun ja 35:kytviis euron vuosimaksun!)Runskihan vois kokemuksesta viisaantuneena laittaa pystyyn kaupanpurku-klupin ja alkaa vuolla kultaa.
Niin, tuo nyt käytössä oleva puhelin on Nokia Lumia 635. Siitä kun saisi puhelinluettelon siirto-ohjeet vaikka tulevaan Android-Nokiaan?Se taitaa olla asiat nyt sillä mallilla, että kohta on pakko vaihtaa puhelimen käyttöjärjestelmä Windows Phone-Lumiasta Androidiin?
Arvon Forumistit voisivat nyt vaikka antaa julkisia vinkkejä siitä, notta miten Windows Phone-Lumiasta saa yhteystiedot siirrettyä Androidia käyttävään puhelimeen?
Onko Microsoft/Nokia-tilin pilvipalvelu ainoa vaihtoehto? Tähän tarkat neuvot, jos allaolevat vaihtoehdot eivät toimi, kiitos.
Voiko tietojen siirtoon käyttää SIM-korttia?
Tai Bluetoothia, niin kuin aikoinaan Lumiasta Lumiaan?
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Arvaisin, että painamalla sitä sovellusta pitkään, puhelin värähtää ja jonnekin (luultavasti näytön yläreunaan) ilmestyy roskakorin kuvake, jonne sen ärsyttävän sovelluksen voi raahata. Sama koskee kaikkia muitakin tarpeettomiksi katsomiaan kuvakkeita. Niitä kuvakkeita voi myös raaahata päällekkäin, jolloin ne muodostavat "kansion", jonka voit ihan itse nimetä. Sen jälkeen siihen kansioon voi rahat muitakin kuvakkeita.Ja mikähän tuokin on.
Puhelimessa on kolme "etusivua", joissa voisi olla sovellusten ikoneita.
Yksi näistä etusivuista on kuitenkin varattu kokonaisuudessaan jollekin tarpeettomalle uutis/media sovellukselle, jolle ei liene mitään käyttöä.
Millähän vitulla siitäkin pääsee eroon.
Samanlainen tilan viejä näkyy olevan rouvankin luurissa. Kyllä on paskoja vehkeitä.