Mulla meni viime vuonna 14 kuukautta vanhasta Samsung S6 Edgestä akku. Puhelin turposi ja kuumeni. Vein sen heinäkuussa myyneeseen liikeeseen toimenpiteitä varten.
Meni sitten takuuhuoltoon, josta ilmoitus: Akkuja ei saatavana. Puhelinta ei voida korjata. Aikaa meni viikkoja ja viikkoja, eikä maahantuojalta tarvittavat paperit reklamaation viimeistelemiseen tarvittavat paperit vain tulleet ja näytti siltä, että joudun lähtemään Suomesta ilman korvaavaa puhelinta. Lähtö lomalta kotiin oli viikon päässä, oltiin jo pitkällä syyskuussa, kun Elisalta kertoivat, että paperien kanssa menee noin 6 viikkoa vielä.
Silloin yksi Samsungin myynnissä reklamaatioiden kanssa työskennellyt tuttavani huomas kertoa, että sehän on ollut huollossa jo niin kauan, että oikeuttaa kaupan purkuun.
Niin sitten teinkin.
Purin kaupan ja sain S6 Edgestä siitä maksamani hinnan ja sillä samalla hinnalla sain samasta liikkeestä päittän S7 Edgen. Tähän olen ollut nyt tyytyväinen, ei kuumene ei turpoa ja sain muistikortiksikin tähän 128-gigaisen Samsuing kortin 29 eurolla Saksasta MediaMarktissa poikettuani

S6:uudessahan ei muistikorttipaikkaa ollut lain.