Jospa nuo HMD:n ongelmat uusien Nokioiden suhteen johtuvat niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin siitä, että kysyntä on niin kovaa ettei tuotanto pysy kysynnän vauhdissa.Näin ajattelin itsekin ja heti, kun Nokia 6 tuli ennakkovarattavaksi, niin sen varasin. Toimitus piti olla 20.6. No eipä näkynyt, ja ilmoitus tuli, että toimitus siirtyy viikolle 28. Viikolla 27 asiaa tiedustelin Elisasta, että saako niitä puhelimia seuraavalla viikolla, niin ei osattu sanoa. Peruin tilauksen ja hommasin Sony XZ:n sen sijaan. Vähän kalliimpi oli, mutta mukana tuli 150€ arvoiset bt-kuulokkeet.
Ryssivät HMD:llä tosi pahasti noi Noksujen toimitukset.
6 vuotta sitten.22 on vastannut Windowsin parhaaksi käyttikseksi. Ei kai siinä.
Olen edelleen sitä mieltä, että se on itselleni paras, kun en ole muita vielä tottunut käyttämään.22 on vastannut Windowsin parhaaksi käyttikseksi. Ei kai siinä.
Mutta onnistuuko henkeä pidättäen?Olen edelleen sitä mieltä, että se on itselleni paras, kun en ole muita vielä tottunut käyttämään.
Windowsia käytän sen sijaan melkein unessakin, etu- ja takaperin, vasurilla ja selän takaa ynnä silmät kiinni.
Kyä niin pitkään kun henki pihisee!Mutta onnistuuko henkeä pidättäen?
e) mulla on kaikki oikeudet pois päältä (Android 6) kaikissa "laitteen" ulkopuolisissa sovelluksissa.Kuinkas huolissanne olette noista oikeuksista, ja säädättekö niitä a) jatkuvasti b) alati c) koko ajan vai d) mitkä ihmeen oikeudet?
Huomioitavaa lähteille
Käyttäjälle vaaralliset lähteet, kuten esimerkiksi haittaohjelmia sisältävät lähteet poistetaan.
Käyttäjän pitää päästä linkistä suoraan itse sisältöön. Sisältöä ei esimerkiksi ole koko ruudun valtaava mainos.
Alle kolmen sanan tai 25 merkkiä lyhyempiä otsikoita ei julkaista.
Mikäli juttu ei näy, se saattaa olla suodatettu. Voit tarkistaa asian hakua käyttäen.
Varmista, että jutun otsikko (title, h1 tai vastaava) vastaa RSS-syötteessä tai lähdesivulla annettua otsikkoa.
Aika otsikon perässä on se, jolloin otsikko on ilmestynyt Amppareihin.
Mainosotsikkoja sisältävät lähteet/syötteet poistetaan.
Liiallinen isojen kirjainten käyttö ei ole hyväksyttävää.
RSS-syötteiden pitää olla valideja. Voit tarkistaa syötteen W3C:n palvelua käyttäen.
RSS-syötteissä on oltava guid-elementti, joka on muuttumaton. Esimerkiksi otsikon muuttaminen ei saa muuttaa guid-elementtiä.
On, Suomen vanhin ja tunnetuin uutiskeräin.Onko linkki turvallinen?
Onko tuo joku amppeliforumi?
Joskus ihmettelin tuota nimeä, joka ei vaikuta liittyvän uutisportaaliin mitenkään.http://www.ampparit.com/ -nettisivu (sekä siihen liittyvät appsit) pitäisi olla kyllä jo ihan yleistietoa.
Mulla on Honor 9. Eli kaksi parempi.Kävin hankkimassa uuden luurin, kun halvalla sai laatutuotteen. Joo, jostain olis ehkä saanut vielä halvemmalla, mut kun tuolla hyvittivät vittuilevasta sonystani 24 euroa ja vielä korotonta maksuaikaakin sai vaikka huru mykke, niin. On muuten heti PALJON paremman tuntuinen kuin kolme kertaa kalliimpi edeltäjänsä.
Huawei antaa näköjään sun 9:lle VAIN 24 kk takuun, kun mun 7:n takuu on 36 kk. Voitin!Mulla on Honor 9. Eli kaksi parempi.