Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Näyttäisi olevan helpoin ratkaisu.Muuttamalla Ahvenanmaan Lemlandiin.
Näyttäisi olevan helpoin ratkaisu.Muuttamalla Ahvenanmaan Lemlandiin.
Markkinointiteknillisesti ei välttämättä oliskaan kovin hyvä idea, jäisivät taas potentiaaliset asiakkaat odottamaan uutta sukupolvea.Samsung jo kumosi tuon huhun.
Nythän mä hokasin, että noi menee silleen, että parillisen G:n lyhenne on kolmikirjaiminen ja parittoman nelikirjaiminen :idea:? Eli 5G vois olla vaikka BDSM tai NSBM.Kolmikirjaimista niinku esim. UMTS vai? : frank:
Eli A2M ja CIM ei käy. Toisaalta 2G oli GSM ja 1G NMT.Nythän mä hokasin, että noi menee silleen, että parillisen G:n lyhenne on kolmikirjaiminen ja parittoman nelikirjaiminen :idea:? Eli 5G vois olla vaikka BDSM tai NSBM.
Voihan sen noinkin sanoa. Mallistojen yläpään puhelimet ovat nykypäivänä aika kalliita jos niitä verrataan laitteiden elinkaariin.Törniltä voisi ihmetellen kysyä, että hankkiiko puhelimia ihan "nyt pitäis saada uus" -periaatteella. Siis jos Törnin mielipide kiinnostaisi yhtään.
Kuulostaa vähän bemarimiesten tarpeilta tämä, mutta kukin hassatkoon rahansa miten lystää. Minä tykkään käyttää puhelinta puhelimena ja läppäri hoitakoon sitten verkkotarpeet ym. Eikä todellakaan kiinnosta olla jatkuvasti seuraamassa sähköposteja, irkkiä, skypeä, työjuttuja saati forumia.Voihan sen noinkin sanoa. Mallistojen yläpään puhelimet ovat nykypäivänä aika kalliita jos niitä verrataan laitteiden elinkaariin.
Eli jos minä sijoitan paljon rahaa moiseen laitteeseen niin haluan koko elinkaaren käyttööni enkä halua, että tekniikka happanee ensin yhden kvarttaalin tai mahdollisesti vielä pidempään kaupassa.
Tilanne muuttuu jonkun verran jos puhelimen hinta putoaa merkittävästi.
Sinä saat minun puolestani itse toimia aivan miten lystäät. Voit jopa kertoa sen mutta tuskin luen sitä koska mielipiteesi ei kiinnosta minua
Miten ois ihan vaan KHN?Nythän mä hokasin, että noi menee silleen, että parillisen G:n lyhenne on kolmikirjaiminen ja parittoman nelikirjaiminen :idea:? Eli 5G vois olla vaikka BDSM tai NSBM.
Kunnon tuontitullit vaan tuollaisille Aasian elektroniikkahärpäkkeille. Liian halpoja ovat.Minua on vaan entistä enemmän käynyt oksettamaan nyky-yhteiskunnan materialismi. Uskon kuitenkin nykyisen kerskakulutuksen karahtavan karikkoon pikapuolin - kiitos kvartaalitalouden älyttömän ahneuden.
Eli sulle laite menee "pilalle" kun kauppoihin saapuu uudempi.Törni sanoi:Eli jos minä sijoitan paljon rahaa moiseen laitteeseen niin haluan koko elinkaaren käyttööni enkä halua, että tekniikka happanee ensin yhden kvarttaalin tai mahdollisesti vielä pidempään kaupassa.
Kunhan ei vaan ole hiekkaneekeri.Maapallo tarvitsee lisää Törnin kaltaisia kuluttajia.
Niin tai 5G on enää vaan kakskirjaimen, 6G ykskirjaimen ja 7G puolestaan... :thumbfh:Nythän mä hokasin, että noi menee silleen, että parillisen G:n lyhenne on kolmikirjaiminen ja parittoman nelikirjaiminen :idea:? Eli 5G vois olla vaikka BDSM tai NSBM.
iPhonen omistajat on toivotettu jo niin moneen kertaan helvettiin, että tuskin niiden kannattaa enää kirkollisveroa maksaa.Paljonko on kirkollisvero iPhonen omistajilla?:doubtful
Tietyssä mielessä toki ymmärrän sunkin näkemyksesi, mutta toisaalta mulla on ollu toi 3GS jo reilusti yli kolme vuotta eli siinä mielessä aikalailla paskanhailee ostanko sen just ilmestymishetkellä vaiko puoli vuotta myöhemmin. Ei mulla ole jatkossakaan tarkoitus uusia puhelinkalustoa jokaikinen vuosi.Voihan sen noinkin sanoa. Mallistojen yläpään puhelimet ovat nykypäivänä aika kalliita jos niitä verrataan laitteiden elinkaariin.
Eli jos minä sijoitan paljon rahaa moiseen laitteeseen niin haluan koko elinkaaren käyttööni enkä halua, että tekniikka happanee ensin yhden kvarttaalin tai mahdollisesti vielä pidempään kaupassa.
Tilanne muuttuu jonkun verran jos puhelimen hinta putoaa merkittävästi tuossa ajassa.
Tämä on minun henkilökohtainen mielipiteeni. Sinä saat minun puolestani itse toimia aivan miten lystäät. Ja jos et muuta keksi niin unohda vaikka puhelimet ja vittuile minulle henkilökohtaisesti
Saako pahoittaa sun mieles?Tarvinkohan mä LTE:tä tai onko mulla semmosta? Mikä se on?
On sulla pakosti. Kukaan ei tuu toimeen ilman sitä.Tarvinkohan mä LTE:tä tai onko mulla semmosta? Mikä se on?
Oot vähä myöhässä tälle päivää. Ennen puol kuutta oisit vielä ehtiny, mutta sitten mä heräsin. Näin unta natsipersuista ja saatana ainaki kolmeen kertaan. Aina uudelleen nukahdettua alkoi sama uni taas. Vähä vitutti.Saako pahoittaa sun mieles?
Ei huono tuokaan! Meitsi kuitenkin näki unta Knoukkarista.Oot vähä myöhässä tälle päivää. Ennen puol kuutta oisit vielä ehtiny, mutta sitten mä heräsin. Näin unta natsipersuista ja saatana ainaki kolmeen kertaan. Aina uudelleen nukahdettua alkoi sama uni taas. Vähä vitutti.