Älypuhelin

• Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Paras käyttis älypuhelimelle?

• Äänestäjiä yhteensä
    132

oldez

Well-known member
Nythän mä hokasin, että noi menee silleen, että parillisen G:n lyhenne on kolmikirjaiminen ja parittoman nelikirjaiminen :idea:? Eli 5G vois olla vaikka BDSM tai NSBM.
Eli A2M ja CIM ei käy. Toisaalta 2G oli GSM ja 1G NMT.

Törni

Well-known member
Törniltä voisi ihmetellen kysyä, että hankkiiko puhelimia ihan "nyt pitäis saada uus" -periaatteella. Siis jos Törnin mielipide kiinnostaisi yhtään.
Voihan sen noinkin sanoa. Mallistojen yläpään puhelimet ovat nykypäivänä aika kalliita jos niitä verrataan laitteiden elinkaariin.

Eli jos minä sijoitan paljon rahaa moiseen laitteeseen niin haluan koko elinkaaren käyttööni enkä halua, että tekniikka happanee ensin yhden kvarttaalin tai mahdollisesti vielä pidempään kaupassa.

Tilanne muuttuu jonkun verran jos puhelimen hinta putoaa merkittävästi tuossa ajassa.

Tämä on minun henkilökohtainen mielipiteeni. Sinä saat minun puolestani itse toimia aivan miten lystäät. Ja jos et muuta keksi niin unohda vaikka puhelimet ja vittuile minulle henkilökohtaisesti ;)

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Voihan sen noinkin sanoa. Mallistojen yläpään puhelimet ovat nykypäivänä aika kalliita jos niitä verrataan laitteiden elinkaariin.

Eli jos minä sijoitan paljon rahaa moiseen laitteeseen niin haluan koko elinkaaren käyttööni enkä halua, että tekniikka happanee ensin yhden kvarttaalin tai mahdollisesti vielä pidempään kaupassa.

Tilanne muuttuu jonkun verran jos puhelimen hinta putoaa merkittävästi.

Sinä saat minun puolestani itse toimia aivan miten lystäät. Voit jopa kertoa sen mutta tuskin luen sitä koska mielipiteesi ei kiinnosta minua ;)
Kuulostaa vähän bemarimiesten tarpeilta tämä, mutta kukin hassatkoon rahansa miten lystää. Minä tykkään käyttää puhelinta puhelimena ja läppäri hoitakoon sitten verkkotarpeet ym. Eikä todellakaan kiinnosta olla jatkuvasti seuraamassa sähköposteja, irkkiä, skypeä, työjuttuja saati forumia.

Minua on vaan entistä enemmän käynyt oksettamaan nyky-yhteiskunnan materialismi. Uskon kuitenkin nykyisen kerskakulutuksen karahtavan karikkoon pikapuolin - kiitos kvartaalitalouden älyttömän ahneuden.

Viimeksi muokattu:

jjv

Arschloch
Minua on vaan entistä enemmän käynyt oksettamaan nyky-yhteiskunnan materialismi. Uskon kuitenkin nykyisen kerskakulutuksen karahtavan karikkoon pikapuolin - kiitos kvartaalitalouden älyttömän ahneuden.
Kunnon tuontitullit vaan tuollaisille Aasian elektroniikkahärpäkkeille. Liian halpoja ovat.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Törni sanoi:
Eli sulle laite menee "pilalle" kun kauppoihin saapuu uudempi.

Sam tähän hyvän kommentin jo kirjoittikin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Paljonko on kirkollisvero iPhonen omistajilla?:doubtful:

Kait ne jotain joutuu maksamaan Jobsin firmalle.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nythän mä hokasin, että noi menee silleen, että parillisen G:n lyhenne on kolmikirjaiminen ja parittoman nelikirjaiminen :idea:? Eli 5G vois olla vaikka BDSM tai NSBM.
Niin tai 5G on enää vaan kakskirjaimen, 6G ykskirjaimen ja 7G puolestaan... :thumbfh:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough

Tilanne muuttuu jonkun verran jos puhelimen hinta putoaa merkittävästi tuossa ajassa.

Tämä on minun henkilökohtainen mielipiteeni. Sinä saat minun puolestani itse toimia aivan miten lystäät. Ja jos et muuta keksi niin unohda vaikka puhelimet ja vittuile minulle henkilökohtaisesti ;)
Tietyssä mielessä toki ymmärrän sunkin näkemyksesi, mutta toisaalta mulla on ollu toi 3GS jo reilusti yli kolme vuotta eli siinä mielessä aikalailla paskanhailee ostanko sen just ilmestymishetkellä vaiko puoli vuotta myöhemmin. Ei mulla ole jatkossakaan tarkoitus uusia puhelinkalustoa jokaikinen vuosi.

Myönnän toki, että jos uuden version ilmestyminen on jo aikalailla huulilla, niin varmahkosti jään venailemaan, koska kuukausi sinne tai tänne on paskanhailee. Poikkeuksena tietysti tuo FW08:n tapaus, jossa vanha laite on hajonnut ja uusi on pakko hankkia.

Lisättäkööt vielä FW08:lle, että on kyllä ihan totta, että tuskin tota LTE:tä vielä ihan vähään aikaan tarttee, joten siinä mielessä toki aikalailla sama. Tarkoitus ei suinkaan ollut pahoittaa mieltä, joten sori :frown:

markoj

Custom User
Tarvinkohan mä LTE:tä tai onko mulla semmosta? Mikä se on?

markoj

Custom User
Saako pahoittaa sun mieles?
Oot vähä myöhässä tälle päivää. Ennen puol kuutta oisit vielä ehtiny, mutta sitten mä heräsin. Näin unta natsipersuista ja saatana ainaki kolmeen kertaan. Aina uudelleen nukahdettua alkoi sama uni taas. Vähä vitutti.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Oot vähä myöhässä tälle päivää. Ennen puol kuutta oisit vielä ehtiny, mutta sitten mä heräsin. Näin unta natsipersuista ja saatana ainaki kolmeen kertaan. Aina uudelleen nukahdettua alkoi sama uni taas. Vähä vitutti.
Ei huono tuokaan! Meitsi kuitenkin näki unta Knoukkarista.