Älypuhelin

• Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Paras käyttis älypuhelimelle?

• Äänestäjiä yhteensä
    132

SamiJ

Well-known member
Taasko täällä puhutaan iPhonesta? Eikö nyt kukaan muu valmistaja kykene tekemään keskustelun aiheeksi yltävää luuria? :doubtful:
Syytön minä siihen olen, että vain iPhone-käyttäjillä on tarve tehdä vakuutuspetoksia... :p

– Ainakin aikaisemmin usein mallin vaihtuessa meille on tullut suuri vahinkopiikki erityisesti Applen mobiililaitteiden osalta. Sen sijaan muiden merkkien tai laiteryhmien osalta ei ole ollut huomattavaa piikkiä, kertoo korvauspäällikkö Mikko Vaitomaa If-vakuutusyhtiöstä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Syytön minä siihen olen, että vain iPhone-käyttäjillä on tarve tehdä vakuutuspetoksia... :p
Tarkoitatko iPhone-käyttäjien olevan mielenlaadultaan enemmän rikoksiin taipuvaisia kuin muiden merkkien käyttäjien?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mielestäni Marskielokuvan budjetti olisi pitänyt ohjata ennaltaehkäisemään Applefanaatikkojen rikoskierrettä.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Mä ihmettelen helvetisti kuinka pieni kynnys ihmisillä on vakuutuspetokseen. Varsin pienten summien takia ollaan valmiita ottamaan tolkuttomia riskejä oman tulevaisuuden suhteen.
Minkäs sille mahtaa että suurin osa ihmisistä on täydellisiä idiootteja.

Captain Howdy

Well-known member
No sehän on sun mielipide, eikä se sovi oikein mihinkään, vaikka kuinka runttaisi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Applellakin noita ongelmia piisaa. Alkuviikosta raportoitiin iPhone vitosen uusista kameraongelmista (Applen mukaan vika on käyttäjissä, olkootkin että 4S:ssä noita vihreitä kuvia ei samalla "virheellä" saa aikaan :rolleyes: ) ja nyt sitten tämäkin vielä:

Applella uusia ongelmia: pieni iPad myöhästyy

Torstai 04.10.2012 klo 09:19

Vaikeudet toisensa jälkeen kohtaavat nyt Applea. Savu karttaraunioiden ympäriltä ei ole vielä haihtunut, kun yhtiö on jo uusissa ongelmissa. Nyt näyttää siltä, että Applen kauan odotettu iPad-tietokoneen miniversio ei tule markkinoille aikataulussa.

BI:n mukaan Applen alihankkijoilla on vaikeuksia tehdä laitteesta niin ohut kuin päämies haluaa. Projekti on kohdannut myös muita ongelmia.

Markkinoilla uskotaan silti, että Apple julkistaa laitteen jo lokakuussa, mutta sen varsinainen jälleenmyynti siirtyy myöhempään aikaan. Ensimmäisten laitteiden pitäisi olla kaupoissa jouluun mennessä.

Laitteen hinnan arvellaan asettuvan Yhdysvalloissa noin 250 dollariin, parin sadan euron paikkeille.

Pienen iPadin pahimpia kilpailijoita ovat Kindle Fire ja Nexus 7.

SamiJ

Well-known member
Iron Maiden-tähti hauskuutti suomalaisyleisöä: "Vanha Nokia pesee iPhonen!"

Julkaistu: 16.10.2012 17:23

Iron Maiden-yhtyeen keulakuva Bruce Dickinson veti Helsingin Finlandia-talon täyteen bisnesväkeä tiistaina.
Teknologiayritys IBM:n tilaisuudessa puhunut brittitähti tunnetaan mittavan musiikkiuransa lisäksi myös muun muassa lentäjänä sekä menestyneenä yrittäjänä ja sijoittajana, jonka ajatuksia arvostetaan bisnesmaailmassa.

Viimeisenä puhujana esiintyneen Dickinsonin pääsanoma oli, että yritysmaailmassa luovuus syntyy mielenkiintoisten ihmiskontaktien kautta.

- Tarvitsemme pientä hulluutta. Siitä kehittyy innovaatioita, ideoita ja hauskuutta, koska ne ovat lopulta ainoita asioita joiden vuoksi olemme olemassa, Dickinson selvitti ajatteluaan.

Hän totesi joutuneensa itse usein vaikeuksiin ajattelunsa kanssa.

Esimerkkinä hulluista ideoista Dickinson esitteli raskaan rahdin kuljetukseen tarkoitetun ilmalaivan.

Vanha Nokia suosikki

Teknologian suhteen konservatiiviseksi tunnustautunut Dickinson nauratti suomalaista bisnesväkeä esittelemällä vanhaa Nokia 6230-puhelintaan. Hän valitteli mallin valmistamisen loppumista, ja kertoi ostaneensa useita samanlaisia puhelimia varastoon verkkohuutokaupasta.

- Se on paras koskaan valmistettu puhelin. Sillä voi soittaa ja lähettää tekstiviestejä. iPhone toimii muuten hyvin, mutta puhelimena se on täysin hyödytön, Dickinson veisteli.

Esiintymisen lopussa yleisössä istunut Nokian naistyöntekijä tiedusteli jopa, voiko hän halata idoliaan. Dickinson sivuutti vienon pyynnön lupaamalla, että asia ehkä järjestyisi tilaisuuden päätteeksi.

Myös musiikkiesityksestä tähti kieltäytyi kohteliaasti jo ennen kuin yleisöstä ehdittiin edes kysyä asiaa.

- Ruotsissa puhuessani minua pyydettiin laulamaan laulu, mutta en suostunut, Dickinson kertoi monen paikalle saapuneen Iron Maiden-fanin pettymykseksi.

http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288508198320.html
Bruce ei oo lähteny näihin älypuhelinhömpötyksiin mukaan ollenkaan. :thumbup: