Eipä, Taalasmaan Ulla! Samalla huvittava ja ärsyttävä. :ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Saako olla -tär ? Jos saa, niin eipä ole vaikeaa valita.
Aika yllättävä tieto, että Matti Ranin olis joskus ollut pikkutyttö! :eek!:jenan sanoi:Matti Ranin! En tiedä johtuuko se enemmän sen rasittavista hahmoista, mutta se tyyppi on ärsyttänyt mua pikkutytöstä asti.
Peesaan. En oo ikinä sietänyt Raninin näyttelemistä, mutta kerran satuin samaan pöytään Stokkan ravintolassa ja oli viimeisen päälle herrasmies.jenan sanoi:Matti Ranin! En tiedä johtuuko se enemmän sen rasittavista hahmoista, mutta se tyyppi on ärsyttänyt mua pikkutytöstä asti.
On! :ahem:Sammypiru sanoi:Ei ainaka Juha Veijonen, koska siin on äijää.
Se kuka näytteli silloin Aamua, oli todella ö-luokan näyttelijä. :ahem:burb sanoi:Salatuissa elämissä näkyy oikeastaan kaikilta näyttelijöiltä heikkoa osaamista. Paitsi etten ole vissiin pariin vuoteen nähnyt vilaustakaan Salkkareista, voihan se sarja olla muuttunut ensiluokkaiseksi viihteeksi tässä välissä.
Jess! Joskus komisario Palmu-elokuvissa kohtalainen. Kotikadussa kammottava.jenan sanoi:Matti Ranin! En tiedä johtuuko se enemmän sen rasittavista hahmoista, mutta se tyyppi on ärsyttänyt mua pikkutytöstä asti.
Il Tempo Gigante sanoi:Saako olla -tär ? Jos saa, niin eipä ole vaikeaa valita.
Metrinen koivuhalko näyttelee yhtä hyvin kuin Hanneli.Moe Szyslak sanoi:Kyllä se on ehdottomasti Hannele Lauri.