kouvotsvoni
Banjottu
En minä naamaansa siltikään muista. Mitä lueskelin, niin lähinnä nuo ääninäyttelyt Pekka Töpöhännän Monni ym ovat tuttuja.
Et muista, koska tuo on, kuten jo mainitsin, pirun huono kuva. On toi Autiovuori sen verran vakiokamaa televisopuolella, että aikalailla valikoivasti joutuis tv:tä katsomaan, että häneltä onnistuisi välttymään.kouvotsvoni sanoi:En minä naamaansa siltikään muista.
Uuno Turhapurossa sivuroolissa pyörinyt, jotain lopulta aivojen sopukoista löytyy.OoPee sanoi:Et muista, koska tuo on, kuten jo mainitsin, pirun huono kuva. On toi Autiovuori sen verran vakiokamaa televisopuolella, että aikalailla valikoivasti joutuis tv:tä katsomaan, että häneltä onnistuisi välttymään.
...tosin samaan hengenvetoon on tietysti myönnettävä, että aikalailla rjaoittunutta on mun Suomen tv:n katselu ollu viime vuosina
Sielläkin muistaakseni.kouvotsvoni sanoi:Uuno Turhapurossa sivuroolissa pyörinyt, jotain lopulta aivojen sopukoista löytyy.
Minä en taas muista muita rooleja, etkä sinä UunojaOoPee sanoi:Sielläkin muistaakseni.
OoPee sanoi:Et muista, koska tuo on, kuten jo mainitsin, pirun huono kuva. On toi Autiovuori sen verran vakiokamaa televisopuolella, että aikalailla valikoivasti joutuis tv:tä katsomaan, että häneltä onnistuisi välttymään.
...tosin samaan hengenvetoon on tietysti myönnettävä, että aikalailla rjaoittunutta on mun Suomen tv:n katselu ollu viime vuosina
Kuten Jacqu jo sanoi, ei se tee huonoa näyttelijää, että on suosittu. Onhan se toki vähän typerää, että esim. Selin pitää samat näyttelijät elokuvasta toiseen, mutta se on eri asia se.Jonkki sanoi:Mua vituttaa Veijonen yli kaiken. Se on ihan joka vitun leffassa ja sen naamalle jämähtänyt hölmistynyt ilme estää mua katsomasta nykyään yhtäkään leffaa, jossa se on. Hyrr.
Noh, onhan Kaurismäenkin linja hyvin pitkälle sama. Melkeinpä samat luottonäyttelijät leffasta toiseen.patriot sanoi:Kuten Jacqu jo sanoi, ei se tee huonoa näyttelijää, että on suosittu. Onhan se toki vähän typerää, että esim. Selin pitää samat näyttelijät elokuvasta toiseen, mutta se on eri asia se.
Tissa kuvassahan on Talvisota-elokuvasta ja siitä "Olutta on, minä tarjoan"-mainoksesta tuttu Esko Kovero.Rusina sanoi:
Kukas Ismo Laitelaa Salatuissa Elämissä näyttelikään?
Nyt vaan odottamaan että Yle Teema näyttää joskus uusintana 60-luvun klassikon 'Käpy selän alla'.Jacques sanoi:Kuka hitto muuten on Pekka Autiovuori? En oo ikinä kuullutkaan.
Tunnetaan paremmin Salattujen elämien Ismo Laitelana.Runar ja Kyllikki sanoi:Tissa kuvassahan on Talvisota-elokuvasta ja siitä "Olutta on, minä tarjoan"-mainoksesta tuttu Esko Kovero.
Joo samaa mieltä olen kanssasi. Itse kyllä toivoisin, että Selin kokeilis muitakin näyttelijöitä ihan vaihtelun vuoksi.Runar ja Kyllikki sanoi:Noh, onhan Kaurismäenkin linja hyvin pitkälle sama. Melkeinpä samat luottonäyttelijät leffasta toiseen.
Tuskinpa kukaan sen perusteella kuitenkaan alkais väittää esim. Pellonpää-vainaata paskaksi näyttelijäksi.
plääh, meni joJacques sanoi:Kuka hitto muuten on Pekka Autiovuori? En oo ikinä kuullutkaan.
Edit: googletin, naama tuttu, ei mielikuvaa kuitenkaan hahmon näyttelijäntaidoista.