AFTER KARTING -MÖÖTTE / HYVINKÄÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
FB-tapahtuma luotu tästä möötestä.

oon räkätaudissa ja saikulla töistä eli ehkä en tule paikalle... toki toivon että parantuisin jo ja pääsisin. Mutta tilaan ruuan sitten erikseen jos tuun ja istun jonkun sylissä jos pöytä on täynnä XD

72, Pikkulikka ja Alfauros kiittää. Oli mukava nähdä teitä, ja ruokakin oli hyvää. :ahem:

Olipas mukava saada suihkussa käyneille oma pöytä. Toki olisi mukava ollut turista muidenkin kanssa, mutta liekö tuota tuoksua olisi kestänyt. :D

Kiitokset 72:lle ruokailun järkkäämisestä. Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi.

Alkoi ruoka olla tarpeeseen kun yksi sämpylä ja banaani vaan pohjalla. :wink:

Kiitokset myös mun puolesta 72:lle järkkäilyistä, ruoka oli hyvää ja paikka viihtyisä! :) Mun eräs Hyvinkäältä kotoisin oleva kaveri kehuikin Medaria kovasti etukäteen kun kerroin, että ollaan kisan jälkeen menossa sinne syömään. :ahem:

Kiitokset 72:lle järkkäämisestä! Oli hyvää ruokaa ja mukava tavata pitkästä aikaa. :)

Olipas mukava saada suihkussa käyneille oma pöytä. Toki olisi mukava ollut turista muidenkin kanssa, mutta liekö tuota tuoksua olisi kestänyt. :D

Ehkäpä - ehkäpä ei.

Itsehan tulin ilmeisen myöhässä paikalle, oletin tapahtuman alkavan 15.30. Suoraan pöytään ja ruoka tuli viidessä minuutissa eteen joten ei kuitenkaan valittamista. :)

Aina ei mene kuten suunniteltu on. Porukat olivatkin paikalla jo ennen kolmea, onneksi olin itse kerennyt paikalle 14 jälkeen varmistelemaan, että pöytä löytyy. Lisäksi, pöydän maksimikapasiteetti oli 16 henkilöä varten, olin kyllä ilmoittanut tulijoiksi 18 aikuista ja yhden lapsen. Olivat kuitenkin varanneet lisäpaikat, eli yksi 4 hengen pöytä oli ison pöydän vieressä varattu meille.

Kaikki kuitenkin toimi hyvin, ruuat tuli tosi nopeasti, ja palvelu oli ystävällistä.