After karting -ruokailumöötte la 27.3.2010

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Perinteinen After karting -ruokailumöötte on lauantaina Helsingin Sports Academyssa klo 14.30 alkaen, tai toisin sanoen siitä eteenpäin, kun porukka tulee radalta.

Odottelen teitä Sportissa. Tavataan yläkerrassa heti portaita lähinnä olevien pöytien luona. Luultavasti tilaa on vielä tuohon aikaan, mutta ei enää 17 aikaan, kun alkaa Valioliiga tsm. systeemit.

Tämän otsikon alle ilmottautumisia, että tiedän ketä odottaa.

PS. Ei omia eväitä mukaan :p
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Facebookissa on myös tämä tapahtumana.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mukana, mutta ehdin valitettavasti olemaan paikalla vain pari tuntia, koska pitää kiirehtiä uintitreeneihin, jotka alkavat klo17.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tällä tietoa Tampesterin väki suuntaa kisan jälkeen suoraan kohti Mansea, eli ruokailut jää valitettavasti väliin.
Noh, Kaanaan kisassa sitten viimestään jatkopelit! :ahem:
 

Örfil

Guest
Juu, näin valitettavasti on ja syy on minun: pakko palailla asap Manseen kun pojat on pitkästä aikaa mun luona. Kaanaassa sitten sapuskoidaan kunnolla!
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Juu, näin valitettavasti on ja syy on minun:
Noh ei nyt mennä noin pitkälle kuitenkaan, oltashan voitu tarpeen vaatiessa tulla toisella autolla Askon kanssa, mutta joskus näinkin :)

Totke: Noukataan sut kyytiin HML:stä, paluumatka sitten ei onnistu jos et lähde heti pois...
 

Örfil

Guest
Noh ei nyt mennä noin pitkälle kuitenkaan, oltashan voitu tarpeen vaatiessa tulla toisella autolla Askon kanssa,
Mut mä en olis välttämättä jaksanut lähteä yksin omalla autolla Hkiin ja takas, eli hyvä että teille sopi mun "sanelema" aikataulu :thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Eihän möötte ole mitään ilman Alpun repusta kaivettavaa lasinpesunestettä.:thumbfh:

Toivottavasti nyt populaa eksyisi paikalle ja järkkääntyisi majapaikkakin.. MITTÄÄN EN JUO.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Mäkin skippaan joka tapauksessa. Lähden Tahkolle skimbaamaan ja joko juhlistan siellä hyvää sijoitusta ottamalla muutaman oluen, tai otan muutaman oluen ketutukseen jos kisa menee huonosti
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Oiskohan ideaa (modet huom!), jos tästä topicista tekisi jonkunlaisen annoncementin tai kopion, joka näkyisi ainakin vapaassa keskustelussa?
Tokihan tähän möötteen voi tulla muutkin kuin kartinkeijot. :)
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Totke: Noukataan sut kyytiin HML:stä, paluumatka sitten ei onnistu jos et lähde heti pois...
Jeh, mä varmaan menen toviksi Sporttiin istumaan, mutten tästäkään satavarma ole. Myllypuroonkin pääseminen on silti tosi jees. :thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Oiskohan ideaa (modet huom!), jos tästä topicista tekisi jonkunlaisen annoncementin tai kopion, joka näkyisi ainakin vapaassa keskustelussa?
Tokihan tähän möötteen voi tulla muutkin kuin kartinkeijot. :)
Tehty.. mie jo mietin, että koskas ne aika-ajot...mutta ei varmaan paljoa tule seurattua, kun kerta Australiasta tulee:thumbfh:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Tulen, jollei nyt käy niin ikävästti, että täytyy yhtä vähän unohtunutta ryhmätyötä väsätä viime tingassa juuri lauantaina. :thumbfh:
 
Ylös