After karting -ruokailumöötte la 27.3.2010

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
S.A. kylläkin opiskelee TKK:ssa, ei siis merkonomiksi. :eek:

edit. Ja Jacques siis varmaan tarkoitti sitä, kun viimeksihän Kouvo yöpyi S.A:lla.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kyllä minusta apua olisi rutkasti. Ehkä menen yhteen näyttelytilaan majoittumaan, hyvässä lykyssä näyteikkunaan lusikka-asennossa.
 
Viimeksi muokattu:

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Aihe? Näin btw vaan :wink:
Kurssi on Käyttäjäkeskeisen tuotekehityksen harjoitustyöt, tämä kyseinen tehtävä on erään kyselytutkimuksen suunnittelu ja tulosten analysointi.
Kouvo voi auttaa sua sen tekemisessä! :thumbup: :ahem:
Kouvon lisäksi tarvinnen ainakin kaksi muutakin apulaista, sillä jokaisen ryhmästämme pitäisi haalia vähintään kolme vastaajaa. :alppu:
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Kiire kuten aina. klo 15.30 keilaus ja sen jälkeen F1-Clubin kriisikokous tämän kauden fanittamisesta=äkkiä takaisin kotinurkille.
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Kurssi on Käyttäjäkeskeisen tuotekehityksen harjoitustyöt, tämä kyseinen tehtävä on erään kyselytutkimuksen suunnittelu ja tulosten analysointi.
Kouvon lisäksi tarvinnen ainakin kaksi muutakin apulaista, sillä jokaisen ryhmästämme pitäisi haalia vähintään kolme vastaajaa. :alppu:
Ei muuta kun myöhäisillassa kyselytuokio päälle sitte :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vähän kyllä latistaa, kun ei ole tuohon aikaan mitään moottoripörräilyä.. No johan tuota tuli nähtyä, kun Sakhirin kisan kattelin Sportissa.. Tai olishan tuolla siihen aikaan ampumahiihtoa ja Australian jalkapalloliigan matsi. Melkoista nostatusta vaatisi vaan kisakatsomoon.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Vähän kyllä latistaa, kun ei ole tuohon aikaan mitään moottoripörräilyä.. No johan tuota tuli nähtyä, kun Sakhirin kisan kattelin Sportissa.. Tai olishan tuolla siihen aikaan ampumahiihtoa ja Australian jalkapalloliigan matsi. Melkoista nostatusta vaatisi vaan kisakatsomoon.
Mä taidan olla porukasta ainoa, joka on ylipäätänsä kiinnostunut ampumahiihdosta..

Toisaalta pari vuotta sitten taidettiin Myllypuron jälkipeleissä katsella rulla-ampumahiihtoa. :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mä taidan olla porukasta ainoa, joka on ylipäätänsä kiinnostunut ampumahiihdosta..

Toisaalta pari vuotta sitten taidettiin Myllypuron jälkipeleissä katsella rulla-ampumahiihtoa. :D
Kyllähän minua naisten ampumahiihto kiinnostaa Kontiolahden blondien takia, mutta ei tuota miesten ammuskelua ole kyllä tullut seurattua laisinkaan.. Naisten kisat vaan ohi ennen mööten alkua.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Ilmottautukaa myös FB-kutsuun. Jos ei ole tullut perille, niin mun seinällä näkynee mun tapahtumissa.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Katsookohan monikaan noita announcementteja? (ainakin itseltäni jää nuo announcementit helposti huomaamatta) Monelta vapaan puolen keskustelijalta on saattanut jäädä ilmoitus kokonaan näkemättä, kun aiheesta ei ole siellä threadia.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Tämä natsihan hiipii paikalle, vaikka tuossa hetken näytti ettei ehdi. Arvioitu saapumisaika siinä kahden kieppeillä.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Team Tampesteri saapuu paikalle sittenkin :)
Eli murkinoimaan vaan, ei mitään pidempää häslinkiä mutta sentään saavumme :)
 
Ylös