Jep, hieman samaa mieltä. Tosin kyllä JJ usein jättää korjaamattakin omat "virheensä" selostajana mutta hankalaahan tuo varmasti on kun vieressä höpöttää joku jolla homma ei ole lainkaan hallussa! Oikeesti "ikävä" Tuomista, se oli sentään moottoriurheilumiehiä. Tämä nykyinen kun ei ymmärrä moottoriurheilusta mitään!WoPe sanoi:Totta, en kyllä niinkään JJ:tä syyllistä, mies kertoo ja korjaa välillä ihan oikeeta asiaa joita itsekkin toisin esille kun kattelen kotisohvalla, uskoisin kumminkin selostamisen olevan vaikeempaa kuin mitä voisi kotisohvalta katsoen sanoa.
Sen verran on tullu kilpailtuakkin että välillä naureskelen hissukseni saaren kommenteille kisa tilanteissa ja vähän ajan päästä JJ korjaa saman joka minulla kävi mielessä, uskon näin käyvän monelle muullekkin, joten tämän takia on jääny JJ:stä sellanen ihan ok kuva että hyvä että se on siellä, vaikkakin ehkä välillä lipsahtaa jotain ja jotenki tuntuu että välillä se olis puoleellinen eri suuntiin, mene ja tiedä. Rellua niittas plexii tänää
Täytyy sanoa kuitenkin et jos ei jaksa niitä "idiootti" -selostajia kuunnella, niin laittakaa volumet pois ja selostakaa kisa itse itsellenne! Eipähän tule mokia, ja jos jostain kumman syystä tulee, niin aina voi korjata just siten kuin itse haluaa(vaikka väärässä olisikin)! Tai sitten jos vaatii täyttä hiljaisuutta, niin pistäkää vaimo ja pennut tai ukko ja pennut tai äiti ja isä ja sisarukset(+mummo) pihalle kisan ajaksi, niin ei tule sitä tilannetta eteen, että pitäisi hermostua turhasta! Huhhuh :dunno: