AJ
Well-known member
Alec Guinness näytteli kylläkin sitä toista tyyppiä. Obi-Wan Kenobia.Matxi sanoi:Asia selvä, herra Guiness!
Alec Guinness näytteli kylläkin sitä toista tyyppiä. Obi-Wan Kenobia.Matxi sanoi:Asia selvä, herra Guiness!
Tuli yövyttyä tuolla heinäkuussa, nyt ovat tiemmä remontoimassa loppujakin sisätiloja uuteen asuun?Troy McLure sanoi:![]()
Ohi tulee ajeltua sillöin tällöin, mutta sisällä olen viimeksi käynyt 90-luvun alussa. Silloin siinä Monte Carlo nimisessä yökerhossa, jossa oli kuppipenkit:ahem:
Ellivuori ei just nyt oo kovimmassa huudossa.Ellivuori: tasan samaa sarjaa!
Oliko kyseessä "legendaarinen" Hotelli Juva?Ellivuori ei just nyt oo kovimmassa huudossa.
Tosin eihän toi nyt vielä paha oo. Mä olin Juvalla hotellissa, jossa ei uskaltanut avata telkkaria, kun pistorasiat oli auki ja kipinät vaan sinkoili. Hotellin etuovesta ei päässyt sisään, kun ovi oli rikki, joten oli kamojen kanssa marssittava takaovelle ja astuttava tietysti tapojen mukaan siinä sivussa lehmän- tai jonkun smäidään.
Aamupalalla ei ollut henkilökuntaa vaan nahjuisat juustosiivut ja tölkki lämmintä mehua lojui tarjottimella respan tiskillä. Semmoista se on.
Mä en itseasiassa muista...mutta lieneekö siellä muita?Oliko kyseessä "legendaarinen" Hotelli Juva?
Eipä ole, mutta tulevaisuudessa voi olla hyvinkin.Onko teillä paikkoja, joissa käydessä tuntuu että aika on pysähtynyt jollekin vuosikymmenelle?
MAHTAVA TOTEAMUS!Eipä ole, mutta tulevaisuudessa voi olla hyvinkin.
Poliitikkoainesta :ahem:Eipä ole, mutta tulevaisuudessa voi olla hyvinkin.
Itsehän olin kautta aikain ensimmäisessä Puustockissa, oiskohan ollut vuosi 2000. Festarihan oli jo tuolloin siinä Hotellin Juvan viereisellä nurmikentällä. Semmoinen hämärähkö muistikuva on jäänyt tuolta reissulta, että siinä hotellin ravintolassa soitti AC/DC-coverpändi nimeltä VV/TV (heh.) Samassa eturivissä oli kuuntelemassa myös Rautiaisen Timppa (oli ollut aiemmin esiintymässä lavalla yhtyeinensä.)Hotelli Juva muutetaan hoivakodiksi
Enpäs tuota tiennytkään. No en kyllä kuin ohi ajanut paikasta ja joskus Puustockin aikaan lähimailla hipsinyt.
On.Onko teillä paikkoja, joissa käydessä tuntuu että aika on pysähtynyt jonnekin vuosikymmenelle?
Se oli ihan rento festari kyllä (kahdesti kävin oisko ollut 2002&2003 tai 2003&2004). Moni bändi jalkautui kansan pariin.Itsehän olin kautta aikain ensimmäisessä Puustockissa, oiskohan ollut vuosi 2000. Festarihan oli jo tuolloin siinä Hotellin Juvan viereisellä nurmikentällä. Semmoinen hämärähkö muistikuva on jäänyt tuolta reissulta, että siinä hotellin ravintolassa soitti AC/DC-coverpändi nimeltä VV/TV (heh.) Samassa eturivissä oli kuuntelemassa myös Rautiaisen Timppa (oli ollut aiemmin esiintymässä lavalla yhtyeinensä.)
Itsehän olin kautta aikain ensimmäisessä Puustockissa, oiskohan ollut vuosi 2000. Festarihan oli jo tuolloin siinä Hotellin Juvan viereisellä nurmikentällä. Semmoinen hämärähkö muistikuva on jäänyt tuolta reissulta, että siinä hotellin ravintolassa soitti AC/DC-coverpändi nimeltä VV/TV (heh.) Samassa eturivissä oli kuuntelemassa myös Rautiaisen Timppa (oli ollut aiemmin esiintymässä lavalla yhtyeinensä.)
Meikäläisen tuli kaikissa käytyä. Se ensimmäinen festari oli alkoholilogistiikan osalta aika kankea tapahtuma kun hotelli ei ollut silloin festarijärjestäjien omistuksessa. Hotellin ravintolasta ostettuja juomisia ei saanut viedä festarialueelle (muuta kuin mahassa ja päässä) ja festarialueelta (siis hotellin vieressä olleelta festareiden anniskelualueelta) ostettuja juomia puolestaan ei saanut viedä hotellin ravintolaan. Siinä oli järjestysihmisillä hommaa kun koko ajan oli joku menossa tuoppi kourassa jompaan kumpaan suuntaan.Se oli ihan rento festari kyllä (kahdesti kävin oisko ollut 2002&2003 tai 2003&2004). Moni bändi jalkautui kansan pariin.