MaranelloRed
'Buongiorno a tutti'
Not et voi kuitenkaan tietää Asolut millainen tunne minulla on sisimmässäni siinä vaiheessa kun Ferrari numero UNO on kuudennessa ruudussa ja aloittaa nousunsa altavastaajan taktiikalla kohti käkeä. Sekuntien tarkuudella seuraan miten tilanne edistyy ja huomaan ilokseni että kello käy liian nopeasti vastustajille. Se että siinä sivussa pari mersua per kisa sttyy palamaan niin on todellakin vain pelkkää plussaa. Samanlaisista tunteista se on minunkin kohdallani kyse eikä siinä tarvitse vaarantaa kenenkään turvallisuutta.
Silloin kun Schumi on esittännyt ns. kovia otteita radalla niin hänet on välittömästi leimattu toisten terveyden vaarantavaksi kusipääksi. Ei ole Kerpenin Keisaria kehuttu vaan on haukuttu säälimättä.
Mitä eroa on sillä kun Sato tai Pablo ovat röyhkeitä ja kun Schumi on röyhkeä ? Kertokaa mulle.
Silloin kun Schumi on esittännyt ns. kovia otteita radalla niin hänet on välittömästi leimattu toisten terveyden vaarantavaksi kusipääksi. Ei ole Kerpenin Keisaria kehuttu vaan on haukuttu säälimättä.
Mitä eroa on sillä kun Sato tai Pablo ovat röyhkeitä ja kun Schumi on röyhkeä ? Kertokaa mulle.
Viimeksi muokattu: