Black Leopard
Pantera negra
Pakko tähän väliin kertoa fakta Satosta.Mies voitti Britannian F3-Sarjan mestaruuden ´01, voittamalla 13 startista 12 :eek!:
Melko vaikuttavat lukemat.... :thumbup:
Pienenkin tilaisuuden tullen ohitusta kannattaa yrittää....
Itse ainakin olen todella harvoin kritisoinut kenenkään ohitusyrityksiä ykkösissä vaikka tilanne olisi päättynyt kolariinkin.
Ohitukset ja niiden yritykset ovat sen merkki että kilpaa on ajettu tosissaan, ei jonoissa :thumbup: :thumbup:
Go Sato :thumbup: :thumbup:
Eikä siitä tosiaan ole kauaakaan kun Schumi yritti ohi pienimmänkin tilaisuuden tullen eikä odottanut........
Taitaapa toki tarvittaessa yrittää vieläkin.......
Ja hyvä niin......
Melko vaikuttavat lukemat.... :thumbup:
Enpä menisi sanomaan että kuka tahansa 20 nykykuskista pystyy tekemään saman kuin Satsa ei tekisi vaikka edellä ajava väistäisi nurmikolle asti :jaska: Joskus saa todella ihmetellä missä osan nykykuskien ohitusrohkeus on...Ilmari sanoi:Tämä on mielestäni liukuva käsite. Siihen sisäkaarteen puoleiseen tyhjään tilaan, joka jää silloin kun edessä oleva auto ajaa oikeaa ajolinjaa, pystyy varmasti jarruttamaan kuka tahansa kuljettaja. Taito piilee siinä että sen osaa tehdä oikeassa kohdassa ja vaarantamatta muitten turvallisuutta.
Säännöt ovat tässä kohtaa aika hankalat tulkita. Ja tuntuu vielä vähän siltä että samanlainen liike joltain toiselta kuljettajalta tulkitaan hölmöksi ja taas toiselta loistavaksi ja rohkeaksi. En nyt todellakaan tarkoita sinua, mutta täällä saa monista lausunnoista sellaisen kuvan että jos Ralffi aiheuttaa ohitusyrityksellään yhteentörmäyksen, se on idiootti. Jos sen taas tekee Sato, se on rohkeaa ja hyvää kilvanajoa.
Pienenkin tilaisuuden tullen ohitusta kannattaa yrittää....
Itse ainakin olen todella harvoin kritisoinut kenenkään ohitusyrityksiä ykkösissä vaikka tilanne olisi päättynyt kolariinkin.
Ohitukset ja niiden yritykset ovat sen merkki että kilpaa on ajettu tosissaan, ei jonoissa :thumbup: :thumbup:
Go Sato :thumbup: :thumbup:
Eikä siitä tosiaan ole kauaakaan kun Schumi yritti ohi pienimmänkin tilaisuuden tullen eikä odottanut........
Taitaapa toki tarvittaessa yrittää vieläkin.......
Ja hyvä niin......
Viimeksi muokattu: