Niinpä, ei se loppujen lopuksi ole hinta eikä mikään kun saa sitäpaitsi muutakin kun vaan vormuloita.öö ruz sanoi:Aika jännä homma, mitä pidemmälle mennään niin sitä positiivisemmin jengi ottaa vastaan tuon paketin.:thumbup:
Tosin tuo kaapeli-paketti 'supistuu' ensi kuun alusta kolmeen kanavaan:Raik'n roll sanoi:Nyt näkyy maxi, leffa, fakta ja juniori. Ei se 9,90€/kk neljästä kanavasta voi olla niin paha hinta, etteikö sen takia kannattaisi jättää hankimatta.:alppu:
Soita asiakaspalveluun. Soitin itse tänään, kun ei kuulunut korttia, vaikka tilasin sen jo perjantaina. Laitto samantien postiin, joten kerkiää viikonlopuksi.WoPe sanoi:Tiistai-aamuna pienessä horroksessa tilasin sitten plustv:n netistä, mutta enpä tajunnu sitä et eihän se pirun kortti ehdi nyt postin kautta tänne ennen kauden alkua kuitenkaan, kun maikkarista kyse, voi P****** miksen hakenu vaikka ärrältä ni ois saanu kaiken heti, noh, tyhmästä päästä..
Koskeeko tuo kaapeliakin? Luulin, että tuo koskee vain antenniverkkoa, jossa tarjonta lisääntyy. Ei ole oikein mielekästä vähentää kaapelitarjontaa (tai no, ei se sisällöllisesti vähene, koska uusintojahan on muutenkin paljon). Olisiko lähdettä?Rusina sanoi:Tosin tuo kaapeli-paketti 'supistuu' ensi kuun alusta kolmeen kanavaan:
MTV3 MAX, MTV3 FAKTA ja SubTV Leffa. Eli Juniori ja Leffa-kanavat yhdistyvät.
Tuleehan se syksyllä.Edelleen FAKTA jää näkemättä mikä on sääli. Mieluummin maksaisi MAX +FAKTA setistä sen 9€/kk
Juu soitin äsken ja sanoi että kortti on postitettu, eli eipä tässä ole enään muuta tehtävissä ku odottaa ja toivoa jos kortti tulis EDES perjantaiksi, silloinkin missaa to-pe harjotukset, mutta oma vikahan tämä ku liian myöhään TAAS liikenteessä :thumbfh:Captain Howdy sanoi:Soita asiakaspalveluun. Soitin itse tänään, kun ei kuulunut korttia, vaikka tilasin sen jo perjantaina. Laitto samantien postiin, joten kerkiää viikonlopuksi.
Eihän se olisi paha hinta juu NELJÄSTÄ kanavasta mutta kun antenniverkossa näkyy vain KAKSI. Ja vaikka olin alunperin sitkeästi tätä maksu tv:tä vastaan niin olen miettinyt että sitten kun nuo kaikki neljä kanavaa (tai jos nämä leffa ja juniori yhdistyy niin kolme) on saatavilla antenniverkosta voisi sen kortin hankintaa harkita. Ja kun tuo rallikin on kattavampaa tuolla maxin puolella niin sekin on painava syy harkita kortin ostamista. Toki ensin pitäisi ostaa itse boksiRaik'n roll sanoi:Nyt näkyy maxi, leffa, fakta ja juniori. Ei se 9,90€/kk neljästä kanavasta voi olla niin paha hinta, etteikö sen takia kannattaisi jättää hankimatta.:alppu:
Subtv Leffa tulee Subtv Juniorin kanavapaikalle vain antenniverkossa. Kaapeliverkossa Leffa ja Juniori jatkavat omilla kanavapaikoillaan ja Leffalta näkyy sen koko ohjelmisto (myös ennen klo 20).WebSlave sanoi:Koskeeko tuo kaapeliakin? Luulin, että tuo koskee vain antenniverkkoa, jossa tarjonta lisääntyy. Ei ole oikein mielekästä vähentää kaapelitarjontaa (tai no, ei se sisällöllisesti vähene, koska uusintojahan on muutenkin paljon). Olisiko lähdettä?