Samoin!Ylen Sankia Priha sanoi:MAX kytketty
Samoin!Ylen Sankia Priha sanoi:MAX kytketty
Ei mulla ihan noin pitkään näkynyt, muutaman päivän sentään.Beza sanoi:2 ekaa viikkoa näkyy kaikki kanavat ilmaiseksi :ahem:
Käy hakee se kortti vaikkapa ärrältä ja sitten kun maikkarin toimittama kortti tulee lähetät takasin. :alppu:WoPe sanoi:Eipä tullu korttia tänäänkään, KIITOS MAIKKARI \o/
asiakaspalvelussa vielä lupasivat että tulee viikonlopuksi, ku olin perumassa tilausta, ei helvetti mitä kusetustanyt lähtee ohjuksia :jaska:
Äh voisitte jo lopettaa digiaikavastustuksen selittämisen sillä, että opiskelijoilla ei ole rahaa ostaa digiboksia. Itse olen opiskelija, ja ei ole ollut mitään ongelmaa ostaa boksia tai edes plus-kanavapakettia. Jos jotain tarvitsee, niin sen kyllä ostaa vaikka tinkimällä muista. Muutenkin aika kornia, että on varaa ostaa kalliit telkkarit ja tietokoneet, mutta sitten ei ole varaa laittaa 70 euroa digiboksiin.Rallimies sanoi:Muutenkin olen tuota digiaikaa vastaan. Mietin niitä opiskelijoita joilla rahat ovat jo nyt tiukoilla niin pitäisi vielä ostaa boxi että näkis telkkua. Eihän sitä tietenkään ole pakko katsoa mutta kun siihen on koukkuun jäänyt niin eihän sille mitään voi. Ja vanhukset ovat asia vielä erikseen. Nykyään on johtoja ja laitteita niin paljon että heikompaa hirvittää.
Entäs kun parin vuoden päästä pitää ostaa jälleen uusi boxi kun tulee tämä HD-tekniikka? Mitäs näille boxeille sitten teemme? Puhumattakaan nykyisistä telkuista. Rahastuksen meninkiä.Juhis sanoi:Äh voisitte jo lopettaa digiaikavastustuksen selittämisen sillä, että opiskelijoilla ei ole rahaa ostaa digiboksia. Itse olen opiskelija, ja ei ole ollut mitään ongelmaa ostaa boksia tai edes plus-kanavapakettia. Jos jotain tarvitsee, niin sen kyllä ostaa vaikka tinkimällä muista. Muutenkin aika kornia, että on varaa ostaa kalliit telkkarit ja tietokoneet, mutta sitten ei ole varaa laittaa 70 euroa digiboksiin.