Aiotko ostaa Plus TV -paketin?

Ostatko MTV3 MAXin

• Kyllä kiitos mielelläni

Äänet: 86 23,7%
  • Kyllä pakosta tai muuten vaan vastahakoisesti

Äänet: 106 29,2%
  • Katson vain jälkilähetykset

Äänet: 45 12,4%
  • Hankin jonkin muun F1-kisat lähettävän kanavan

Äänet: 36 9,9%
  • En katsele F1-kisoja televisiosta 2007

Äänet: 52 14,3%
  • EOS

Äänet: 38 10,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    363

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Eipä tullu korttia tänäänkään, KIITOS MAIKKARI \o/

asiakaspalvelussa vielä lupasivat että tulee viikonlopuksi, ku olin perumassa tilausta, ei helvetti mitä kusetusta :D nyt lähtee ohjuksia :jaska:

Freejack

Well-known member
WoPe sanoi:
Eipä tullu korttia tänäänkään, KIITOS MAIKKARI \o/

asiakaspalvelussa vielä lupasivat että tulee viikonlopuksi, ku olin perumassa tilausta, ei helvetti mitä kusetusta :D nyt lähtee ohjuksia :jaska:
Käy hakee se kortti vaikkapa ärrältä ja sitten kun maikkarin toimittama kortti tulee lähetät takasin. :alppu:

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Seuraavassa kilpailussa näkyy myös täälä PlusTV, kun ei jaksa katsoa MTV3:n mainos koosteita.

Pekkaa

Member
Eipä tule korttia ostettua, katsotaan sitten uudestaan kun Kyltsi siirtyy maxille tai selostajan voi valita digiboxista.

Sijainti
Lapinlahti
Nyt on näköjään pakko ostaa max, tuli Kpy:lta lappu että kanava on sisällytetty paletti-pakettin. Hintakaan ei noussut kuin 1€/kk.

T. Salama

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Nyt Maxilta tulee dokumentti brittiläisestä pienen budjetin urheiluautotiimistä, joka osallistuu johonkin GT-sarjaan, ensin Maseratilla (hajosi) ja sitten jollakin -94 Le Mans -autolla. Mielenkiintoinen ohjelma, ongelmia tuntuu riittävän...

Lisäarvoa kanavapaketille, sano.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Nostavat näköjään panosta:
PlusTV-pakettiin tulee joku "URHEILU+KANAVA", mikä näyttäisi esim. NASCAR-kisoja.

hhanhi

Hei vaan kaikki :)
Sijainti
Oolu
Hienoa, vielä tarvitaankin uusi kanava kuluttamaan sitä rajallista kaistaaa mikä on tarjolla.

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
No mitäpä muutakaan sillä vapaalla kaistalla tekisi. Anal-ogi kanavat sais heivata menemään mun puolesta vaikka samantien. Ne 4 kanavaahan (antenniverkossa) vie yli 50% muutenkin kaistasta... :alppu:

Mukava lisä tämä uusi kanava. Lisää vastiketta PlusTV-pakettiin. :thumbup:

Rallimies

Well-known member
Sijainti
Konnevesi.
Voisinpa melkein lyödä vetoa siitä että "kun" tämä digi aika tulee niin alkaa ongelmia tulla. Nyttenkin jo lähetykset pätkii eikä se kuvanlaatu mitenkään päätä huimaavaa ole.

Onneksi näkyy tuo RTL. Eipä ole tullut kuunneltua Oskari Saaren "Diiaz" kommentteja pitkään aikaan.

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
Yleensä ongelmat aiheuttaa huono antenni ja/tai vahvistimen puuttuminen. 95% bokseista on täysin toimivia. Kunhan pitää näppinsä erossa niistä ihan halvimmista rimpulavehkeistä. Valmiit Digi-TV:eet ovat nykyään jo myös erittäin toimitavarmoja.

Jos ei tekstit näy, kannattaisi heti tarkistaa astuksista, että onko ne edes kytketty päälle. Tai jos kuva pätkii, mössöytyy tms. ei kannata heti olla vihaisena kiikuttamassa konetta takaisin kauppaan, vaan kannattaa tarkistuttaa antennin kunto/signaalin vahvuus.

Mitä sitten korttikanaviin tulee, niin joskus olen törmännyt sellaiseen ongelmaan, että esim. PlusTV:een kortti on ollut viallinen. Max on näkynyt, Juniori ei. Mystinen ongelma, mutta se selvisi vaihtamalla kortin uuteen.

Rallimies

Well-known member
Sijainti
Konnevesi.
Vahvistin löytyy ja jos 4 metrin antenni ei riitä niin ei sitten mikään :)
Eikä tuo meidän boxi mikään halvimmasta päästä ole.
YLE:n tekstitykset vaan sekoilee. Boxin laittaa päälle niin tekstejä ei näy vaikka ovatkin automaattisesti päällä, eikä niitä pysty laittamaan mitenkään päälle. Mutta kas kun boxin sammuttaa ja laittaa päälle niin johan tulee tekstejä.
Muutenkin olen tuota digiaikaa vastaan. Mietin niitä opiskelijoita joilla rahat ovat jo nyt tiukoilla niin pitäisi vielä ostaa boxi että näkis telkkua. Eihän sitä tietenkään ole pakko katsoa mutta kun siihen on koukkuun jäänyt niin eihän sille mitään voi. Ja vanhukset ovat asia vielä erikseen. Nykyään on johtoja ja laitteita niin paljon että heikompaa hirvittää.

Jottei nyt ihan OT:ksi mene niin kerrottakoon etten ole vielä korttia hommannut. Ja luulenpa etten tule sitä tänä vuonna hommaamaankaan. Vaikka vakavasti harkitsin sitä kun rallikin siirtyi maksupuolelle. Mutta eipä noissa kolmosen rallilähetyksissä ole mitään hurraamista. Ja kun kerta RTL näkyy niin ei mitään syytä huoleen. Vaikkei siitä paljoa ymmärräkkään mutta enpä tiedä jäiskö paljoa enemmän käteen jos kuuntelis Oskua. Tietenkin siellä on kommentaattorina Salo vai oliko Keke?

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Rallimies sanoi:
Muutenkin olen tuota digiaikaa vastaan. Mietin niitä opiskelijoita joilla rahat ovat jo nyt tiukoilla niin pitäisi vielä ostaa boxi että näkis telkkua. Eihän sitä tietenkään ole pakko katsoa mutta kun siihen on koukkuun jäänyt niin eihän sille mitään voi. Ja vanhukset ovat asia vielä erikseen. Nykyään on johtoja ja laitteita niin paljon että heikompaa hirvittää.
Äh voisitte jo lopettaa digiaikavastustuksen selittämisen sillä, että opiskelijoilla ei ole rahaa ostaa digiboksia. Itse olen opiskelija, ja ei ole ollut mitään ongelmaa ostaa boksia tai edes plus-kanavapakettia. Jos jotain tarvitsee, niin sen kyllä ostaa vaikka tinkimällä muista. Muutenkin aika kornia, että on varaa ostaa kalliit telkkarit ja tietokoneet, mutta sitten ei ole varaa laittaa 70 euroa digiboksiin.

Jos kaikki ajattelisivat kuin sinä tai muut kehityksenvastustajat, kuljettaisiin vielä hevosrattailla autojen sijaan ja metsästettäisiin ruoka pöytään itse. Ja F1-tulokset luettaisiin päivän lehdestä viikon viiveellä hevoslähettien hitauden takia.

Rallimies

Well-known member
Sijainti
Konnevesi.
Juhis sanoi:
Äh voisitte jo lopettaa digiaikavastustuksen selittämisen sillä, että opiskelijoilla ei ole rahaa ostaa digiboksia. Itse olen opiskelija, ja ei ole ollut mitään ongelmaa ostaa boksia tai edes plus-kanavapakettia. Jos jotain tarvitsee, niin sen kyllä ostaa vaikka tinkimällä muista. Muutenkin aika kornia, että on varaa ostaa kalliit telkkarit ja tietokoneet, mutta sitten ei ole varaa laittaa 70 euroa digiboksiin.
Entäs kun parin vuoden päästä pitää ostaa jälleen uusi boxi kun tulee tämä HD-tekniikka? Mitäs näille boxeille sitten teemme? Puhumattakaan nykyisistä telkuista. Rahastuksen meninkiä.
Ja tämä MTV:n kortti hommakin on vähän tyhmä kun ei sitä kaikki normi katsojat hommaa. Itsekin olen yleensä viikonloppuisin jossain muualla kuin siellä missä formulat olisi mahdollista katsoa. Juhis kyllä varmaan keksii tähän jonkun nasevan kommentin ja laitettaakoon tämä minun avautuminen turhautumisen piikkiin.

Hevimies

Hippaheikkien kuningas
Sijainti
Savonlinna
Tapahtui tosielämässä:

Eilen lopetti MAXit ja muut näkymästä. Soitin nyt aamulla asaikaspalveluun ja kysyin että mitäs ihmettä? Sanoivat että on jostain laskusta jäänyt muutama euro maksamatta ja siksi on poikki. Sanoin ettei voi pitää paikaansa ja että laskut on maksettu ja ne on ollut muutenkin aivan mielivaltaisen kokoisia, esim 31,80€/2kk. Erittäin ystävällinen asiakaspalvelun neiti (Johanna) lupasi selvitellä asiaa ja soittikin takaisin. Lopputulos oli että olen maksanut 17,80€ ylimääräistä eikä laskuja tarvitse näin ollen odottaa muutamaan kuukauteen ja korttikin pitäisi taas toimia. Näin se homma etenee...

Ai että mikä on kirjoituksen pointti? Ei niin mikään, kunhan avaudun.

öö ruz

Speed for ever
Taas on kanavapaketti pimeenä. Ja viikonloppuna eivät asentajat ole töissä.
Perkele!

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
Syksyllä on muuten tulossa tuohon PlusTV-pakettiin lisää kanavia ja rutkasti. Paketin hintakin nousee sitten sen myötä... :doubtful: