Aikas pitkään teilläpäin on Baarit auki, jos meinasit ekan kisan kattoa Baarissa!Sammypiru sanoi:Mulla on toi viime vuoden maikkarin kortti vielä koneessa, jolla PLUS-kanavat piti näkyä maaliskuun alkuun asti. Näkyvät vieläkin, katkeavat varmaan ekassa Formulalähetyksessä, joten sitten voikin pyöräillä baariin katsomaan loput.
Niin..se on ikävää jos on kaapelitaloudessa. Antennitalouksissa olevat voivat hakea kortin koska vain R-Kioskilta..saa n. minuutissa ja noita tuntuu olevan paljon jaossa.Sue_me sanoi:Aika mielenkiintoista että jotkut panttasivat aivan viime tinkaan ja nyt on epävarmaa kerkiääkö saamaan kortit ennen ekaa kisaa![]()
Mulla petti pokka jo tammikuussa ja hankin Viasat valtavan samalla...![]()
Niin itse näin noita PlusTV korttipakkausia ison pinon Helsingin Ruoholahdessa sijaitsevalla R-kioskilla. Marketit ja muut toissijaiset paikat saavat kortteja perjantaina, mutta Shell-asemilla ja R-kioskeilla pitäisi olla noita jo nyt kunnon määrät. Siinä mielessä huvittaa tosiaan tuo, että jotkut pelkäävät etteivät ehdi saada korttia itselleen..Beza sanoi:Kyllähän nuo kortit saa kaapelitalouksiinkin heti, jos vain käy tekemässä sopparit jossain missä noita kortteja saa, esim. Expertit tai paikallinen puhelinyhtiö. Itse sain kortin heti, ja kanavat näkyi kun pääsin himaan. Ei ongelmia :thumbup:
Tosin PlusTV ja kaapelitalouksien kortit (esim. LumoTV) on eri asia, mutta varmasti löytyy kaapelitalouksiinkin. Varmasti näkyy Formulat jos vain viittii hakea kortin paikan päältä, eikä tilailla netistäRusina sanoi:Niin itse näin noita PlusTV korttipakkausia ison pinon Helsingin Ruoholahdessa sijaitsevalla R-kioskilla. Marketit ja muut toissijaiset paikat saavat kortteja perjantaina, mutta Shell-asemilla ja R-kioskeilla pitäisi olla noita jo nyt kunnon määrät. Siinä mielessä huvittaa tosiaan tuo, että jotkut pelkäävät etteivät ehdi saada korttia itselleen..
Noh noh soneran asiakaspalvelussa ei ole mitään vikaa.Zep sanoi:ja palveluakaan ei taida saada kuin tuosta kuuluisasta Soneran asiakaspalvelusta. Jälleenmyyjä on mainittu, mutta kuulema "sopimus" on yksisuuntainen Soneran puolelta, eikä myytävääkään ole.
Sielläkös sä olet duunissa? :wink:Mikkoz84 sanoi:Noh noh soneran asiakaspalvelussa ei ole mitään vikaa.
sama :nope:jps sanoi:Eilen tilasin
Meille yritti myydä vielä kisäksi kampanjahintaan jotain pakettia, taisi olla Viasat. Kun ennaestään on jo Forte ja nyt tuli tää Max, niin miten ihmeesä niitä kaikkia ehtisi katselemaan jos joskus aikoo tehdä muutakin kuin tv'tä tuijotella. Voishan se silloin olla järkevää jos olisi korteista kopiot, että eri tv'eillä vois katsella eri kanavia.Mr Natural sanoi:Soitin paikalliseen kaapeli-tv-yhtiöön ihan muissa merkeissä, mutta mtv3:n formulapaketin tilaus lipsahti siinä samalla huulilta ihan pyytämättä ja yllättäen. :thumbfh:
Sama homma, minullekin yritettiin ovelasti tarjota Viasatia kahdeksi viikoksi "kokeelle". Tiesi vielä, että minulla on jo Canal+. Olisin kuitenkin olisin unohtanut perua Viasatin, ja luultavasti joku puolen vuoden sopimus olisi saman tien syntynyt. Olisi siinä ollut töllöttämistäjps sanoi:Meille yritti myydä vielä kisäksi kampanjahintaan jotain pakettia, taisi olla Viasat. Kun ennaestään on jo Forte ja nyt tuli tää Max, niin miten ihmeesä niitä kaikkia ehtisi katselemaan jos joskus aikoo tehdä muutakin kuin tv'tä tuijotella. Voishan se silloin olla järkevää jos olisi korteista kopiot, että eri tv'eillä vois katsella eri kanavia.
2 ekaa viikkoa näkyy kaikki kanavat ilmaiseksi :ahem:Mäcci sanoi:Noniin, Welhon ohjelmakortti 20€ vuodessa + MAX kanavapaketti tuli hankittua netin kautta sunnuntaina ja tänään sain kortin postitse.
Ihmettelen vaan ku heitin äskön kortin sisään, niin mulla näkyy nyt MAX:in lisäksi kaikenmaailman digikanavat Canal+sta Al Jazeeraan ilman lukituksia.![]()