Aiotko ostaa Plus TV -paketin?

Ostatko MTV3 MAXin

• Kyllä kiitos mielelläni

Äänet: 86 23,7%
  • Kyllä pakosta tai muuten vaan vastahakoisesti

Äänet: 106 29,2%
  • Katson vain jälkilähetykset

Äänet: 45 12,4%
  • Hankin jonkin muun F1-kisat lähettävän kanavan

Äänet: 36 9,9%
  • En katsele F1-kisoja televisiosta 2007

Äänet: 52 14,3%
  • EOS

Äänet: 38 10,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    363

Thunder

Vihan aiheuttaja
Mulla ei pettänt, lämpsin vaan 26.2 varmuuden vuoksi Ärrältä hakemaan se kortti. Ei tarvi murehtia, ettenkö näkisi forumloita.

Timppa78

License to SPY
Sijainti
Täällä
Sammypiru sanoi:
Mulla on toi viime vuoden maikkarin kortti vielä koneessa, jolla PLUS-kanavat piti näkyä maaliskuun alkuun asti. Näkyvät vieläkin, katkeavat varmaan ekassa Formulalähetyksessä, joten sitten voikin pyöräillä baariin katsomaan loput.
Aikas pitkään teilläpäin on Baarit auki, jos meinasit ekan kisan kattoa Baarissa!
alkaa siis 4:50:D

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Sue_me sanoi:
Aika mielenkiintoista että jotkut panttasivat aivan viime tinkaan ja nyt on epävarmaa kerkiääkö saamaan kortit ennen ekaa kisaa :D

Mulla petti pokka jo tammikuussa ja hankin Viasat valtavan samalla... :p
Niin..se on ikävää jos on kaapelitaloudessa. Antennitalouksissa olevat voivat hakea kortin koska vain R-Kioskilta..saa n. minuutissa ja noita tuntuu olevan paljon jaossa.

Beza

Well-known member
Kyllähän nuo kortit saa kaapelitalouksiinkin heti, jos vain käy tekemässä sopparit jossain missä noita kortteja saa, esim. Expertit tai paikallinen puhelinyhtiö. Itse sain kortin heti, ja kanavat näkyi kun pääsin himaan. Ei ongelmia :thumbup:

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Beza sanoi:
Kyllähän nuo kortit saa kaapelitalouksiinkin heti, jos vain käy tekemässä sopparit jossain missä noita kortteja saa, esim. Expertit tai paikallinen puhelinyhtiö. Itse sain kortin heti, ja kanavat näkyi kun pääsin himaan. Ei ongelmia :thumbup:
Niin itse näin noita PlusTV korttipakkausia ison pinon Helsingin Ruoholahdessa sijaitsevalla R-kioskilla. Marketit ja muut toissijaiset paikat saavat kortteja perjantaina, mutta Shell-asemilla ja R-kioskeilla pitäisi olla noita jo nyt kunnon määrät. Siinä mielessä huvittaa tosiaan tuo, että jotkut pelkäävät etteivät ehdi saada korttia itselleen..

Zep

Well-known member
Sijainti
Veteli
Ainakin ekan kisan joutuu ilmeisesti tyytymään Kyllös-feediin. Hauska homma, Sonera ilmeisesti ei myönnä paikallista kaapeliverkkoansa pyörittävänsä koska nettisivuilla ei edes mainintaa :D ja palveluakaan ei taida saada kuin tuosta kuuluisasta Soneran asiakaspalvelusta. Jälleenmyyjä on mainittu, mutta kuulema "sopimus" on yksisuuntainen Soneran puolelta, eikä myytävääkään ole.

Taitaa olla taas olla edessä reissu Kokkelbyhyn asioista selvää ottamaan -tuskin toki auttaa, kun siellä on taasen KoPun kaapeliverkko, joten varmaan kiviäkin kiinnostaa TV-liikkeissä Soneran verkot...

Beza

Well-known member
Rusina sanoi:
Niin itse näin noita PlusTV korttipakkausia ison pinon Helsingin Ruoholahdessa sijaitsevalla R-kioskilla. Marketit ja muut toissijaiset paikat saavat kortteja perjantaina, mutta Shell-asemilla ja R-kioskeilla pitäisi olla noita jo nyt kunnon määrät. Siinä mielessä huvittaa tosiaan tuo, että jotkut pelkäävät etteivät ehdi saada korttia itselleen..
Tosin PlusTV ja kaapelitalouksien kortit (esim. LumoTV) on eri asia, mutta varmasti löytyy kaapelitalouksiinkin. Varmasti näkyy Formulat jos vain viittii hakea kortin paikan päältä, eikä tilailla netistä :D

Mikkoz84

Schufosi
Zep sanoi:
ja palveluakaan ei taida saada kuin tuosta kuuluisasta Soneran asiakaspalvelusta. Jälleenmyyjä on mainittu, mutta kuulema "sopimus" on yksisuuntainen Soneran puolelta, eikä myytävääkään ole.
Noh noh soneran asiakaspalvelussa ei ole mitään vikaa.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Eilen tilasin, mulle olisi jälkilähetyksetkin riittäneet, mutta poika pakotti.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Ei ole totta... Jos oikea syy on tilaaja itse, joka kuitenkin pyörsi päätöstään ja lähti tilaamaan. Valuttaa nyt syyn lapsiin.:frank:

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Soitin paikalliseen kaapeli-tv-yhtiöön ihan muissa merkeissä, mutta mtv3:n formulapaketin tilaus lipsahti siinä samalla huulilta ihan pyytämättä ja yllättäen. :thumbfh:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mr Natural sanoi:
Soitin paikalliseen kaapeli-tv-yhtiöön ihan muissa merkeissä, mutta mtv3:n formulapaketin tilaus lipsahti siinä samalla huulilta ihan pyytämättä ja yllättäen. :thumbfh:
Meille yritti myydä vielä kisäksi kampanjahintaan jotain pakettia, taisi olla Viasat. Kun ennaestään on jo Forte ja nyt tuli tää Max, niin miten ihmeesä niitä kaikkia ehtisi katselemaan jos joskus aikoo tehdä muutakin kuin tv'tä tuijotella. Voishan se silloin olla järkevää jos olisi korteista kopiot, että eri tv'eillä vois katsella eri kanavia.

T. Salama

Well-known member
Sijainti
Helsinki
jps sanoi:
Meille yritti myydä vielä kisäksi kampanjahintaan jotain pakettia, taisi olla Viasat. Kun ennaestään on jo Forte ja nyt tuli tää Max, niin miten ihmeesä niitä kaikkia ehtisi katselemaan jos joskus aikoo tehdä muutakin kuin tv'tä tuijotella. Voishan se silloin olla järkevää jos olisi korteista kopiot, että eri tv'eillä vois katsella eri kanavia.
Sama homma, minullekin yritettiin ovelasti tarjota Viasatia kahdeksi viikoksi "kokeelle". Tiesi vielä, että minulla on jo Canal+. Olisin kuitenkin olisin unohtanut perua Viasatin, ja luultavasti joku puolen vuoden sopimus olisi saman tien syntynyt. Olisi siinä ollut töllöttämistä :(

Mäcci

Well-known member
Noniin, Welhon ohjelmakortti 20€ vuodessa + MAX kanavapaketti tuli hankittua netin kautta sunnuntaina ja tänään sain kortin postitse.

Ihmettelen vaan ku heitin äskön kortin sisään, niin mulla näkyy nyt MAX:in lisäksi kaikenmaailman digikanavat Canal+sta Al Jazeeraan ilman lukituksia. :confused:

holvius

Well-known member
Sijainti
Tampere
Korttia ostaessani onnistuivat kauppamaan minulle kalliin boxsin ja sitouduin vielä 18 kuukaudeksi maxsin ihmeelliseen mailmaan. Välillä tuntee itsensä hölmöksi. Toisaalta tuo boxsi vaikuttaa huomattavalta parannukselta entiseen.

Beza

Well-known member
Mäcci sanoi:
Noniin, Welhon ohjelmakortti 20€ vuodessa + MAX kanavapaketti tuli hankittua netin kautta sunnuntaina ja tänään sain kortin postitse.

Ihmettelen vaan ku heitin äskön kortin sisään, niin mulla näkyy nyt MAX:in lisäksi kaikenmaailman digikanavat Canal+sta Al Jazeeraan ilman lukituksia. :confused:
2 ekaa viikkoa näkyy kaikki kanavat ilmaiseksi :ahem: