Aiotko ostaa Plus TV -paketin?

Ostatko MTV3 MAXin

• Kyllä kiitos mielelläni

Äänet: 86 23,7%
  • Kyllä pakosta tai muuten vaan vastahakoisesti

Äänet: 106 29,2%
  • Katson vain jälkilähetykset

Äänet: 45 12,4%
  • Hankin jonkin muun F1-kisat lähettävän kanavan

Äänet: 36 9,9%
  • En katsele F1-kisoja televisiosta 2007

Äänet: 52 14,3%
  • EOS

Äänet: 38 10,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    363

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
kouvotsvoni sanoi:
Maanalaista armeijaa ainaskin tulee seurattua noilta uusilta kanavilta, katsoo tuleeko mitä muuta seurattua.. edit: ja tietty Maanalainen armeija iskee jälleen.
Jeh.. ja Babylon 5 on varsin oivallinen myöskin. Kumman nopeasti vaan polttavat halot loppuun ainakin B5:n osalta. Joka päivä 2 jaksoa.. kauaa ei kestä tällä tahdilla kun viimeinenkin jakso on näytetty.

Scifiä on noin muutenkin tullut kateltua.. kun iskee lajityyppi silleen juu nou.

WebSlave

Trackman
Ylen Sankia Priha sanoi:
Jeh.. ja Babylon 5 on varsin oivallinen myöskin. Kumman nopeasti vaan polttavat halot loppuun ainakin B5:n osalta. Joka päivä 2 jaksoa.. kauaa ei kestä tällä tahdilla kun viimeinenkin jakso on näytetty.

Scifiä on noin muutenkin tullut kateltua.. kun iskee lajityyppi silleen juu nou.
Sama täällä. Kai se alkuinnostus jossain vaiheessa laantuu, kun ei nuo kaikki sarjat kuitenkaan ihan mahdottoman mielenkiintoisia ole. B5 toki tulee katsottua ja myöhemmin tulee sitten DS9 ja Voyager.

B5:n läpikäynti kestää 11 viikkoa (+tv-leffat), noista Star Trekeistä on molemmista tehty 7 tuotantokautta, eli katsottavaa kyllä riittää. Toivottavasti Firefly ja Farscapekin tulevat uusintana.

sammy79

Member
Nelssoni sanoi:
Minulla Tupla-kanavapaketissa (dna) katosi MAX muutaman päivän jälkeen tilauksesta. Kun sitä ei pariin päivään ilmestynyt, palautin tehdasasetukset ja hain kaikki kanavat uudelleen automaattihaulla. Ja taas näkyy.
juu oon kokeillu samaa monet kerrat, mut ei niin ei..... eivätkä osaa sanoa missä vika ja millon korjaantuu.. jos ei ennen kauden alkua ala näkyä ni sanon sopparin irti.... onhan se jo vuoden ollu:nope: :thumbfh: :jaska:

SOKO

Well-known member
Kovasti yritän Plus pakettia käyttää. Tiistaista lähtien eivät kanavat ole näkyneet. Aamulla soittelin oman alueeni kaapelitelevisioyhtiölle, ja varmistin tilauksen jatkuvan. Sanoivat, että kanavat alkavat näkyä parissa tunnissa, mutta edelleen tulee "SC1 - Ei oikeuksia" -teksti. :mad_old:

Ärsytyskynnys alkaa pikkuhiljaa nousta. Viime viikolla olin jo aikeissa kehua plus paketin parantunutta tarjontaa. Nyt on jäänyt Babylon 5 katsomatta parina päivänä ja olen jo huolissani siitä, että jäisi F1:setkin näkemättä, sillä sitä ei enää millään jälkilähetyksillä voi korjata. :(

Toivottavasti saavat homman toimimaan huomenna, kun valitan asiasta uudestaan. Näin kauden alussa tulisi varmasti tsekattua myös perjantain F1-lähetykset.

EDIT: Nyt kanavat sitten toimivat. Onnistuivat ilmeisesti purkamaan ruuhkansa.

Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
kovat on vierotusoireet nyt jo vaikkei kausi ole edes käynnissä :dunno:
mutta en silti luovuta, puoskarivirman asiakkaaksi en ryhdy stna :mad_old:

Overhouse

Well-known member
Vieroitusoireet ovat pahat, mutta onneksi enää 45 minuuttia ja kausi pyörähtää käyntiin. 10€ maksoin melkeinpä mielelläni, koska lähetyksien määrä ja taso parani. 5€ hinnankorotus itselleni täysin turhanpäiväisten kanavien takia sapettaa rankasti, mutta viiveelliseen, katkeilevaan ja huonolaatuiseen streamiin en palaa vielä näillä hinnoilla.

Bambiino

Active member
Tähän talouteen oli jo tulossa tuo maikkarin kanavapaketti, mutta sitten nää perkeleet meni nostamaan hintaa 5e. Tuntuu kohtuuttomalta maksaa tuo 15e/kk pelkistä formuloista, kun tuolla kanavapaketilla ei minulle mitään muuta funktiota ole. Katotaa sitte streamina. :mad_old:

FO110K

Banned
niin, osaa tuntuu sapettavan se 5€ hinnan korotus, mutta arvatkaas miltä musta tuntuu kun nousi reilun kympin kuussa ja sai pakettiin lisäksi ne kanavat jotka näkyy jo muutenkin lautasen kautta :jaska: :jaska: :jaska:

007

Well-known member
Sama homma täällä.. kaveri "lahjoitti" kortin ja laskujeni mukaan ekat 14 kisaa näkyy tuolla 53 eurolla.

Miss Piggy

Schufosa
En osta vieläkään. En varsinkaan enää oikeestaan, kun mukaan tulee jotain AVA- yms. kanavia. Kiitos ei.:rolleyes:

lankine

Well-known member
Sijainti
fin
jos ton plus teeveen hakee ärrältä niin tuleeko siihen se sama alennus mikä on nyt nettitilauksissa maaliskuun loppuun?

talakem

Iltalehden toimitus
Tänäkin aamuna totesin että Mtv 3 paketin ostaja kustantaa joidenkin aamu tvn toimittajien matkat Monakoon ja Australiaan. Toimittajien jolla ei ole mitään tekoa siellä. Hienoa että on tuollainenkin vaihtoehto mutta minä en sitä ole maksamassa...:jaska:

007

Well-known member
lankine sanoi:
jos ton plus teeveen hakee ärrältä niin tuleeko siihen se sama alennus mikä on nyt nettitilauksissa maaliskuun loppuun?
EI !!! Ainoastaan jo asiakkaana oleva pystyi (eikös se helmikuun loppuun ollut..?) ostamaan kaverille lahjaksi tuon kortin.

talakem sanoi:
Tänäkin aamuna totesin että Mtv 3 paketin ostaja kustantaa joidenkin aamu tvn toimittajien matkat Monakoon ja Australiaan. Toimittajien jolla ei ole mitään tekoa siellä. Hienoa että on tuollainenkin vaihtoehto mutta minä en sitä ole maksamassa...:jaska:
Itse taivastelin samaa, että kenen kuningas idea oli tuo tantta sinne lähettää. Kyllä meidän formulafanien kelpaa kun MTV panostaa lähetyksiin :thumbfh:

PS. muuttui sit kaikki F1 klipit maksullisiksi tuolla netti-tv:ssä. Kuka niistäkin tulosruutu kommenteista haluaa maksaa.. oikeesti ???

Ramse

Well-known member
Sijainti
Tervola
ollut siitä asti kun on näkynyt. Kanavapäällikkö nääs. Köyhät selittää ja kattoo netistä. :thumbup:

*wruuum*

Well-known member
No tänne kirjoitan kun en muuta toikkia nopeasti keksinyt/löytänyt.

Jyväskylän alueella kuulemma Elisalla ongelmia ja ainakaan minulla ei Max kanavat näy. Testasimme illalla jo toisia digibokseja jos vika olisi kortinlukijassa ollut, mutta eipä ole. Elisan asiakaspalvelu vahvisti ongelmat. Taitaa jäädä aika-ajot näkemättä, onneksi voi aina vaihtaa streamiin jos ei muuten onnistu. :mad:

Parasta toivotaan

bighitz

Kaasua, prkl !!
Sijainti
P-Karjala
Onhan tuo jo onneksi hankittu aikoja sitten. Ei sovi jättää F1 skaboja väliin, ei.

*wruuum*

Well-known member
Juu, eipä näy aika-ajot, ensimmäinen tekninen vika iski sitten mukavasti kauden avauskisaan (katkeraa).