JRantajoki
Well-known member
Melkein tuli klikkailtua "tilaa", sain sentään hillittyä itseni.. Alkaa vakavasti näyttää siltä että murrun ennemmin tai myöhemmin. grrr.
Noin puolet. Antennitalouksien ja kaapelitalouksien suhde on noin 50-50. Itsekin olen kyllä sitä mieltä, että PlusTV voisi tarjota muutakin kuin yhtä vaihtoehtoa (vaikkei se minua kosketakaan).Vturkula sanoi:Moni täällä puhuu MAXista ja 15 eurosta kuussa, mutta kyllä ainakin monissa kodeissa se hinta on 22,50e kuussa korttivuokran kanssa. Siis antennitalouksissa joihin kuitenkin suurin osa Suomen talouksista taitaa vielä kuulua.
Teknisesti tuon tosiaan ei pitäisi olla ongelma, mutta eipä nyt äkkiseltään tule mieleen yhtään kokeilua, jossa Maikkari olisi tarjonnut kahta äänikanavaa. Ei, että olisin hirvittävästi asiaa tutkinutkaan. Toki sellainen tekninen este saattaa olla, ettei Kyllönen selosta sellaisissa tiloissa, mistä selostuksen pystyisi linkittämään livelähetykseen, mutta tuo ei ole nykyaikana ylitsepääsemätön ongelma.Kanavapakettia voisi harkita jos maikkari saisi formulalähetyksiin sellaisen "innovatiivisen" uudistuksen kuin että maksava katsoja voisi itse valita kuunteleeko suorassa lähetyksessä Saaren tympeitä sekoiluja vai kuunteleeko Kyllösen huumorilla kyllästettyä hehkutusta.
elä hitto tilaa, ei niin kauan kuin tuo paketti on perusteltu järkevämmin!!Drunken Predator sanoi:Melkein tuli klikkailtua "tilaa", sain sentään hillittyä itseni.. Alkaa vakavasti näyttää siltä että murrun ennemmin tai myöhemmin. grrr.
BOIKOTTIIN MTVöö ruz sanoi:Hinnalla ei mulle ole suurempaa merkitystä (silloin kun kyseessä on F1) mutta periaatteella on. Jos nyhdetään femma lisää hinuri ja luontokanavalla jotka ei merkitse mulle mitään niin huh,huh.
Kyllöstä on aina minusta hauska kuunnella mutta maikkarin lähetykset on pätkitty niin että ei niistä ota mitään selvää. Joten fanille ei jää vaihtoehtoja mutta jos nimi tarvitaan vetoomukseen/adressiin niin allekirjoitan.
http://www.adressit.com/mtv3boikottiinWesselius sanoi:BOIKOTTIIN MTV
Jos yrittävät laskuttaa jostain, mitä ei ole tilattu, niin kuluttajaviranomaisille vain. Pelkkä uhkauskin siitä saattaa riittää.Kaveri tlasi lahjaksi PlusTV:n 6kk ajaksi 53 eurolla. Nyt tuli uusi lasku syyskuusta, minkä tuo 6kk jakso kattaa, jo ennestään puoleen väliin kuukautta.
No tilaus irtisanottiin heti 1kk ennen tämän "lahjan" loppumista, mutta silti sanovat, että tuo uusi lasku (eli seitsemännen kk) pitäisi maksaa ? Kummallista touhua.
Pitihän sitä plustv:ltä kysellä hinnoittelusta ja tulihan "looginen" vastaus. Täytynee jatkaa kauden loppuun dokumentti-, urheilu- ja viihdekokonaisuudesta maksamista.Katselinpa tuossa että nyt oli kolme eri vaihtoehtoa. 13kanavaa 24,90€/kk, 9kanavaa 19,90€/kk(nykyinen paketti) ja 6kanavaa 15,90€/kk. Tuuumasin heti tuon pienimmän järkeväksi, koska kuusi järkevää kanavaa voi löytyäkin. Sivuilla lukikin yllärinä ettei MTV3MAXia(ja faktaa) voi ottaa pienimpään pakettiin. Kyllähän taas lisättiin valinnan vapautta. Pitäisiköhän jo siirtyä netistä katseluun.
ei oo moneen vuoteen tullu, epäilenpä vahvasti ettei tänäkään.http://www.elisa.fi/yksityisille/kaapeli-tv/maksu-tv/elisa_s/ Eurosportilta luulis formulat tulevan(?)
GP2 Asiaa, Superleaguea ja varmaan joitain muitakin "pikkuluokkia", muttei ykkösiä.http://www.elisa.fi/yksityisille/kaapeli-tv/maksu-tv/elisa_s/ Eurosportilta luulis formulat tulevan(?)
Kaapelin kautta vaihtoehtoja ei käsittääkseni ole. Maikkari on ostanut yksinoikeuden Suomessa, joten muut F1:ä näyttävät kanavat (RTL, RAI kai, aiemmin myös Viasat) ovat kisan aikana pimeänä.Mitäs muita vaihtoehtoja kaapeliverkkolaisella on päästä suorien kisalähetysten pariin kuin MAX? BBC/SpeedTV tms. himottais, mutta ei taida olla mahdollista saada?