*wruuum* sanoi:
Juu, eipä näy aika-ajot, ensimmäinen tekninen vika iski sitten mukavasti kauden avauskisaan (katkeraa).
Elisan problem ala Jyväskylä
Pistänpä vielä yhteenvedon viime viikonlopusta ja Elisan kortista. Jyväskylän alueella oli tosiaan Elisalla kaapelissa ongelmia ja maksukortti ei näkynyt. Asiakaspalvelun mukaan ongelma oli Lutakossa ja sen alueella, mutta kenelläkään kavereistani nuo maksukanavat eivät näkyneet eri puolilla Jyväskylää.
Aika-ajot eivät näkyneet lauantai aamuna, mutta asiakaspalveluun kun soitti niin sai nopeaa ja hyvää palvelua, osasivat paikallistaa vikaa ja kertoa jopa kellon aikaa jolloin korjaustyön on ennakoitu valmistuvan. Illalla sitten kanavat jo näkyivät ja sunnuntaina pääsi kisasta nauttimaan. Hyvinhän tuo siis meni ja Elisa hoiti homman kotiin lopulta kiitettävästi.
MTV3 kanavapaketti ja tarjonta
Lopuksi vielä omat kommentit tuosta Mtv3 kanavapaketista. Omalla kohdallani myös Formulat ovat ainoa kiinnostava tuossa paketissa. Naureskelin ystäväni kanssa, jolla myös kanavat näkyvät, että emme itse asiassa televisiota katsoessa edes muista että meillä on kyseinen kanavapaketti nippu, eipä sieltä vaan tule mitään mitä itse katsoisi.
Komppaan Webslaven kommenttia, totuus on, että tällä hetkellä formuloiden katselemisen hinta on sen 15 e kuussa, maksat ja katsot tai olet maksamatta ja et katso. Ainoa huomio tuossa on se, että kun ensi vuonna kanavanippuun lisätään luontokanava ja metrosexsuaali chänel sekä hinta nostetaan 20 e, niin käännän kelkkani.
Jos kuitenkin vertaan vaihtoehtoon, jossa formulat näkyisivät esim. Canalilta, niin hinta nousisi tällöin vieläkin enemmän. Itse en televisiota ja elokuvia juurikaan katsele, joten myös tällöin kokisin monet elokuvakanavat turhiksi ja hinta olisi jo yli kipurajan, tosin kokisin saavani rahoilleni vastinetta laadukkaan tarjonnan vuoksi, jota mtv3 kanavapaketilla en koe.
Toisaalta, käyttöjärjestelmissäkin ostat ominaisuuksia joita tarvitset, peruskäyttäjän versio on halvempi ja erilaisempi kuin tehokäyttäjän eikä peruskäyttäjän versioon lisätä tehokäyttäjän ominaisuuksia pitkin vuosia hintaa nostaen, vaikka tiedetään että niille ei käyttöä ole.
Tietokone - televisio (HDMI) streamina
Ps. Katsoin aika-ajot streamilla netistä TVUplayerilta kun MAX ei näkynyt, tietokone ja telkku HDMI:llä kiinni. Kuvan laatu ei häpeile omalta kohdaltani yhtään Speed kanavalta normaali digiboksi laadulle, joten periaatteessa voisi kisat myös tätä kautta katsoa. Itse en mikään hifilaadun perään tuijottelija ole.
Tätä puuhaa voi tietenkin vatvoa toisessa toikissa.
Edit. kiljoitus vilheet