Aiotko ostaa Plus TV -paketin?

Ostatko MTV3 MAXin

• Kyllä kiitos mielelläni

Äänet: 86 23,7%
  • Kyllä pakosta tai muuten vaan vastahakoisesti

Äänet: 106 29,2%
  • Katson vain jälkilähetykset

Äänet: 45 12,4%
  • Hankin jonkin muun F1-kisat lähettävän kanavan

Äänet: 36 9,9%
  • En katsele F1-kisoja televisiosta 2007

Äänet: 52 14,3%
  • EOS

Äänet: 38 10,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    363

WebSlave

Trackman
Miss Piggy sanoi:
Siis mitä?? Ei kai ne sopimusta voi perua.
Kirjoittaja ei kertonut minkä kaapelioperaattorin kanssa oli tekemisissä. Jos kyse oli Welhosta, niin Welhohan ei vielä ole tehnyt sopimusta MTV3:n kanavapaketin välittämisestä.
No joo, kyllä varmaan ne MAXilta tulee suorana ne formulat. Näin uskon.
Tulee varmasti.

Onkos kukaan muuten vielä huomauttanut, että ketjun otsikko on harhaanjohtava? PlusTV-paketti koskettaa vain antennitalouksia. Minä olen jo MTV3:n kanavapaketin hankkinut, mutta koska olen kaapelitaloudessa, en ole ollut missään tekemisissä PlusTV:n kanssa.

VALKKIS

no ku
Sijainti
somewhere in time
WebSlave sanoi:
Onkos kukaan muuten vielä huomauttanut, että ketjun otsikko on harhaanjohtava? PlusTV-paketti koskettaa vain antennitalouksia. Minä olen jo MTV3:n kanavapaketin hankkinut, mutta koska olen kaapelitaloudessa, en ole ollut missään tekemisissä PlusTV:n kanssa.

Samoin, ja paketin aion hankkia heti kun se Welho talouksiin on mahdollista - niin kauan kun on ollut mahdollista MTV+:n kautta katella kisoja ja lämppäreitä suorana ilman taukoja olen sitä käyttänyt, ja jos nyt saa vielä Porsce ja muut kisavkl luokat mukaan ja toivottavasti täysin ilman mainoksia.

Muut metsästys yms jutskat ei kyllä sitten tossa paketissa kiinnosta pätkän vertaa - nykyisin jo lähes 80 kanavaa mistä kattelen lähes pelkästään leffat ja Discoveryjä.

Siitä lähtien kun suomessa on formuloita näytetty on jäänyt kaksi kisaa näkemättä samana päivänä, ja jos nyt joudun tuosta harratuksesta maksamaan n.10€/kk niin jaettuna katselukerroille ei harrastukselle paljon hintaa tule.

mariko

Well-known member
WebSlave sanoi:
Kirjoittaja ei kertonut minkä kaapelioperaattorin kanssa oli tekemisissä. Jos kyse oli Welhosta, niin Welhohan ei vielä ole tehnyt sopimusta MTV3:n kanavapaketin välittämisestä.

Tulee varmasti.

-juuri näin,itselläni on nyt mtv3 kanava paketti kaapelitaloudessa,kaapeli on maan mainion soneran omistama....ja nimenomaan tästä paketista oli kysymys kysyttäessä tulevista f1 live lähetyksistä...eipä tullu ainakaan minulle 100% vastausta viime la...:nope:

Hurmurisija

Well-known member
Los Cojones sanoi:
Vastasin "Haluatko kanavapäälliköksi?" -kyselyyn, ja niinpä perjantaina tuli palkkioksi PlusTV-kortti postissa 3 kuukauden ilmaisella katseluajalla varustettuna
Miltäs se tarjonta on vaikuttanut? Paljonko tulee katsottua?

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
4.12.2006

MTV3 Kanavapaketti VLP:n kaapeliverkkoon

Vaasan Läänin Puhelin Oy ja MTV Oy ovat solmineet sopimuksen MTV3:n uusien maksukanavien välittämisestä VLP:n ja sen yhteistyökumppaneiden asiakkaille. MTV3 Kanavapakettiin sisältyvät MTV3 MAX, MTV3 Leffa, MTV3 Fakta ja Subtv Juniori.

Kanavista MTV3 MAX ja Juniori näkyvät VLP:n verkossa 4.12. alkaen. Pelkästään kaapeli-tv-jakelussa olevat MTV3 Fakta- ja MTV3 Leffa-kanavat tulevat valikoimaan 14.12. mennessä, kun niiden siirtäminen kaapeliteitse Helsingistä on järjestetty. MAX- ja Juniori-kanavien signaalit VLP ottaa Digitan Lapuan mastosta.
hmm... :confused:

Kanavapaketin kuukausimaksu on 9,90 euroa. Vähimmäistilausaika on kuusi täyttä kalenterikuukautta. ”Paketti kannattaa tilata heti, sillä laskutus alkaa vasta tammikuun alusta, eli VLP ja MTV3 tarjoavat paketin joulukuun ajaksi maksutta”, kertoo toimistopäällikkö Pirjo Haavisto VLP:ltä.
:D

Viimeksi muokattu:

jarsa

Member
Jep
Ja tilaukseen meni. Eikös tällä foorumilla pitäis olla kaikki ne HC fanit, elikkä täähän pitäis olla itsestään selvyys:D

öö ruz

Speed for ever
Eilen ostin. Mistä johtuu että kun katson faktaa niin lähetys jää jumiin, eli ns.tilttiin? Mulla oli samoja ongelmia inside gp:n kanssa. Onko vika digiboxissa vai lähetyksissä?

FO110K

Banned
edelleen vahva ei täältä maksukortille, vuosien mittaan tarjonta ilmaispuolella on hekentynyt koko ajan, tässä ilmeisesti menee omalla kohdalla raja, noh, jos yrittäis livenä jonkun kisan päästä katsomaan sitten ja purkamaan patoutumia :dunno:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
jarsa sanoi:
Jep
Ja tilaukseen meni. Eikös tällä foorumilla pitäis olla kaikki ne HC fanit, elikkä täähän pitäis olla itsestään selvyys:D
Riippuu menoista ja tuloista aikalailla, ja itse senkin katsonut jottei Maikkarilta nähdystä "laadusta" kannata latiakaan maksaa kyllä, kun pyörii tuo F1-livetiming..tällaiselle nörtille numerot mielenkiintoisempia kuin radalla tapahtuva, kun 99% ajasta siellä vaan ajetaan ympyrää:eek:

öö ruz

Speed for ever
jarsa sanoi:
Jep
Näin minäkin olen asiaa ajatellut. Aina voi jostain muusta tinkiä hyvän asian puolesta jos on vaikka köyhä opiskelija tai silleen.

Miss Piggy

Schufosa
jarsa sanoi:
Jep
No tuota, voidaan olla montaa mieltä tuosta Maikkarin lähetysten tasostakin. Kun siis valittavana on esim. vaikkapa RTL... Siis että voi miettiä kannattaako maksaa.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
tilaan tuon vasta maaliskuussa, jos tilaan silloinkaan. F1-kisat aion toki katsella suorina lähetyksinä, mutta katsonko kotoota 21" putkitelkkarista vai Hyvinkäällä porukoiden 40" taulutelevisiosta, niin mitäpä luulette. :rolleyes:

WebSlave

Trackman
Miss Piggy sanoi:
No tuota, voidaan olla montaa mieltä tuosta Maikkarin lähetysten tasostakin. Kun siis valittavana on esim. vaikkapa RTL... Siis että voi miettiä kannattaako maksaa.
RTL ei näytä vapaita, ja HC-fani haluaa nähdä nekin. Ja nythän on MAXille tulossa lisäluokkia ja muuta sälää jos kerran "kisaviikonloput on käytännössä pyhitetty F1:lle". Minulla RTL näkyi pari vuotta ja ainakin minua saksankielinen selostus häiritsi (enemmän kuin suomenkielinen häiritsee).

Eihän se RTL:kään ihan ilmaiseksi näy. Vähintään on tarvinnut jonkinlaisiin satellittivehkeisiin jossain vaiheessa investoida. Kaapelissa se kuuluu maksullisiin kanavapaketteihin.

öö ruz

Speed for ever
WebSlave sanoi:
RTL ei näytä vapaita, ja HC-fani haluaa nähdä nekin. Ja nythän on MAXille tulossa lisäluokkia ja muuta sälää jos kerran "kisaviikonloput on käytännössä pyhitetty F1:lle". Minulla RTL näkyi pari vuotta ja ainakin minua saksankielinen selostus häiritsi (enemmän kuin suomenkielinen häiritsee).

Eihän se RTL:kään ihan ilmaiseksi näy. Vähintään on tarvinnut jonkinlaisiin satellittivehkeisiin jossain vaiheessa investoida. Kaapelissa se kuuluu maksullisiin kanavapaketteihin.
Näinhän se homma on. Olikos vielä niin että RTL:llä häiritsee vielä mainokset?
Niin tai näin niin RTL:län tai Viron suuntaan itkijät, ihan ilmaiseksi pääsee kun myy telkkarinsakin pois. En minäkään allekirjoita kaikkea sitä paskaa mitä +palvelu tarjoaa mutta sehän on vapaaehtoista. Siihen rahaan nähden mitä olen sijoittanut rahaa pluspakettiin viimeisenä kahtena vai onko se kolmena vuotena olen tosi tyytyväinen. Viime vuosihan taisi olla ilmainen, mutta ilman GP kakkosia.

Miss Piggy

Schufosa
WebSlave sanoi:
Totta. Omalla kohdalla eri juttu, ku noita satellittiikanavia kattellaan demokortilla.:wink:

Rallimies

Well-known member
Sijainti
Konnevesi.
WebSlave sanoi:

RTL ei näytä tosiaan vapaita mutta semmonen kanava kun n-tv näyttää ne(perjantaina vapaat). Sieltä niitä on tullut kateltua jos on vaan kerenny.

Ja kyllähän se RTL maksaa nuo sateellittivehkeet mutta mielummin katon sieltä kun maksan MTV3:lle. Ja ku vinetti mainoksistakin. Muutaman mainoskatkon aikana RTL:llä näkyy kisa hieman pienempänä siinä mainosten taustalla.

Observer

Well-known member
Miss Piggy sanoi:
Totta. Omalla kohdalla eri juttu, ku noita satellittiikanavia kattellaan demokortilla.:wink:
Ei tuohon RTL:n ole ainakaan tähän mennessä tarvinnut mitään kortteja jos satelliitista on katsellut.

luisto

Well-known member
Mieluummin maksan 1000-2000€ ja käyn jossain tapahtumassa paikan päällä. TV on katalysaattori.

WebSlave

Trackman
Rallimies sanoi:
Ja ku vinetti mainoksistakin. Muutaman mainoskatkon aikana RTL:llä näkyy kisa hieman pienempänä siinä mainosten taustalla.
MAXilla ei ole mainoksia kesken kisan lainkaan. Se on toinen syy, miksi aiemminkin Maikkarin F1+-paketista maksoin. En ole kisoja pääkanavalta katsonut kolmeen vuoteen, patisi jos olen sattunut olemaan kylässä kisan aikaan.