kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
Jo ois aikakin.Voisin ilmoittautua.
Jo ois aikakin.Voisin ilmoittautua.
Voisin ottaa kurskin seinänaapurikseni, niin olisi aina tuoretta maitua tarjolla. :ahem:Jo ois aikakin.
Siellähän piti olla navetta jossa lypsyhommisssa joko Sinaputki tai T.K, niin sieltä tankista sais kyllä suoraan maitoa, sillä minähän vain veisin maidon meijerille ja meijeritoimittaa ne kauppoihin.Voisin ottaa kurskin seinänaapurikseni, niin olisi aina tuoretta maitua tarjolla. :ahem:
<clips<Oiva tapa varjella henkilöllisyyttään tuo ulosteiden haistelu.
Hei, oon tulossa ihan just sinne. En vaan shaa tota mun ohven lukhoa auki?!1++Parhaat bileet on b-rapun kakkoskerroksessa meikän ja Kouvon solukämpässä.
Jaahas.Minä ottaisin naapureikseini täältä.. Kurskin, Sinäputken ja Jpp:n
Se olisi kivaa.Jaahas.
:eek!::eek!::eek!:Se olisi kimppakivaa.
3==========================B:eek!::eek!::eek!:
Mitä?:eek!::eek!::eek!:
Sinäkin KUOMASENI voisit jatkaa tämän toikin tarinaa, etkä keskittyä ties mihin lässytykseen asian tiimoilta. Täällä luodaan tarinaa!
Juujuujuu ja kyl siekin voisit naapuriin tulla.Sinäkin KUOMASENI voisit jatkaa tämän toikin tarinaa, etkä keskittyä ties mihin lässytykseen asian tiimoilta. Täällä luodaan tarinaa!
Tuo naisia tai viinaa. Muuten et pääse. Mielummin viinaa.Hei, oon tulossa ihan just sinne. En vaan shaa tota mun ohven lukhoa auki?!1++
oota,s soitan sulle1!
Jos mä tuun naapurin postiluukuun. Onks se ok?Juujuujuu ja kyl siekin voisit naapuriin tulla.
Jos kyse on Vettel-Fanin naapurista, joka mahdollisesti olen minä, niin riskaabelia on moinen tulenta. Saattaa läpsähtää postiluukku laitteistolle ikävästi kesken prosessin. Tosin sitten voit kokea ihan uudenlaista yhteydentunnetta Leevin kanssa :idea:.Jos mä tuun naapurin postiluukuun. Onks se ok?
Gloryhole sai juuri uuden merkityksen.Jos kyse on Vettel-Fanin naapurista, joka mahdollisesti olen minä, niin riskaabelia on moinen tulenta. Saattaa läpsähtää postiluukku laitteistolle ikävästi kesken prosessin. Tosin sitten voit kokea ihan uudenlaista yhteydentunnetta Leevin kanssa :idea:.