Kerro toki asunnon numero ni naulataan kaikki ovet ja ikkuna kiinni.Mä voisin pitää jonkinnäköistä animenkatseluiltaa joissainpäin kerrostaloa.
Kerro toki asunnon numero ni naulataan kaikki ovet ja ikkuna kiinni.Mä voisin pitää jonkinnäköistä animenkatseluiltaa joissainpäin kerrostaloa.
Et sinä voi olla Vettel-Fanin naapuri, koska minun naapurissa asuu hänen lisäksi, Bobakki, JayR, Fani-82 ja Mehe Rienarsuo.Jos kyse on Vettel-Fanin naapurista, joka mahdollisesti olen minä, niin riskaabelia on moinen tulenta.
Vuorenpeikontie 5A 112, Roihuvuori lätkäkorteist värisuorii.Kerro toki asunnon numero ni naulataan kaikki ovet ja ikkuna kiinni.
Siinä tapauksessa Domppari saa ryhtyä postiluukkuun ihan miten haluaa. Tai saa kyseisen luukun takana asuvalta lupia.Et sinä voi olla Vettel-Fanin naapuri, koska minun naapurissa asuu hänen lisäksi, Bobakki, JayR, Fani-82 ja Mehe Rienarsuo.
animenkatseluilta
Tavallaan voi jos mie muutan sun naapuriin.Et sinä voi olla Vettel-Fanin naapuri, koska minun naapurissa asuu hänen lisäksi, Bobakki, JayR, Fani-82 ja Mehe Rienarsuo.
Oisko mun naapurina loppupeleissä kenellekkään mitään hyvää, sillä eihän mua kukaan foorumilta tunne.Tavallaan voi jos mie muutan sun naapuriin.
En tiedä, mutta tuo oli hyvä pointti.Oisko mun naapurina loppupeleissä kenellekkään mitään hyvää, sillä eihän mua kukaan foorumilta tunne.
Jos on ketsuppi omasta kaapista loppuOisko mun naapurina loppupeleissä kenellekkään mitään hyvää
Ei... Juu. Onnistuuhan tuo.Voitasko C-rapussa onanoida vähän pienempää ääntä tuottaen? Täällä yritetään kohta käydä nukkumaan.
Didn't see that coming.Ei... Juu. Onnistuuhan tuo.
Hä.Didn't see that coming.
Didn't see that coming.
Ei miun syy.Didn't see that coming.
Vapaa suomennos:
En nähnyt sitä tulevan.
En tiedä. Ahdistuin nyt ja menen tuonne johonkin toiseen toikkiin.Eihän naiset sillä lailla näkyvästi tulekaan. Kai.
Voisit samoin tien juosta poies Foorumilta lain tahi jonkkaan.En tiedä. Ahdistuin nyt ja menen tuonne johonkin toiseen toikkiin.
Nyt ku vedetki on saatu takas voisin keulia sinne tammerkoskeen.Voisit samoin tien juosta poies Foorumilta lain tahi jonkkaan.