Alivertaisuus kuvina

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Onpa maailma pieni. Mäkin söin tällä viikolla kotitekoisia kalapuikkoja! Ekaa kertaa! Lohesta tein. Tai en tehnyt, mutta valitsin kalan. Tai en varsinaisesti valinnut kalaakaan, mutta sanoin "Lohesta.", kun kysyttiin että mistäs kalasta. Mä voin kanssa kirjoittaa tähän sen reseptin, millä mä etenin:

Kotitekoiset kalapuikot

Tarvikkeet:

Vaimo (tyttöystäväkin kelpaa)

Valmistusohje:

Sano ääneen, tai kirjoita lapulle viesti: "Tänään sit syödään kalapuikkoja. Sä voit tehdä."
Jos kirjoitit lapulle, näytä lappu vaimolle (tai tyttöystävälle). Varmista, että asia tuli ymmärretyksi.
Sano ääneen, tai kirjoita lapulle: "Lohesta."
Jos kirjoitit lapulle, näytä lappu vaimolle (tai tyttöystävälle). Varmista, että asia tuli ymmärretyksi.
Anna hautua hetki.

Naputtele viestejä esim. moottoriurheiluaiheiselle forumille.
Syö.

Sue_me

Well-known member
Onpa maailma pieni. Mäkin söin tällä viikolla kotitekoisia kalapuikkoja! Ekaa kertaa! Lohesta tein. Tai en tehnyt, mutta valitsin kalan. Tai en varsinaisesti valinnut kalaakaan, mutta sanoin "Lohesta.", kun kysyttiin että mistäs kalasta. Mä voin kanssa kirjoittaa tähän sen reseptin, millä mä etenin:

Kotitekoiset kalapuikot

Tarvikkeet:

Vaimo (tyttöystäväkin kelpaa)

Valmistusohje:

Sano ääneen, tai kirjoita lapulle viesti: "Tänään sit syödään kalapuikkoja. Sä voit tehdä."
Sano ääneen, tai kirjoita lapulle: "Lohesta."
Anna hautua hetki.

Naputtele viestejä esim. moottoriurheiluaiheiselle forumille.
Syö.
Käykö tuon vaimon/tyttöystävän tilalle oma mutsi näissä ruokajutuissa.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Tuli tuosta tarinasta mieleen isän entinen työkaveri. Olivat yötöissä ja työkaverilla oli talonrakennus menossa. Valitteli siinä sitten kovaan ääneen, että on kauhea nälkä kun oli vaimo ollut illan töissä, niin ei ollut mistään saanut koko päivänä ruokaa. Ravintelissa ei voinut käydä, kun on niin kallista (elettiin 80-lukua, nykyään olisi kai ratkaissut ongelman 3 euron kebabilla). Kun häneltä tiedusteltiin, että miksei käynyt kaupasta hakemassa, oli todennut, että "en mä ole koskaan ruokakaupassä käynyt".

Isä oli sitä mieltä, että ihan oikein jos tommonen nälkää näkee.

...

No nyt mäkään en noudata niitä sääntöjä.