Minä puolestani toivon ja itseasiassa haluaisinkin, että kaikki maailman ihmiset kokisivat kuoleman.Hurmurisija sanoi:En minä ainakaan halua, että kukaan kuolisi. Minä vain toivon sitä. Saatan kuulostaa ristiriitaiselta, mutta niin se vain on. Uskon myös, että formuloihin liittyvä vaara on yksi tekijä, joka niissä kiehtoo.
Tässä sulle neuvo. Lue jotain kausi-opasta tai vastaavanlaista lehteä (aika kattava kuskiesittely) ja yritä valita kenen kuskin haluaisit menehtyvän. Jos olet yhtään terve ihiminen, niin tajuat mitä tarkoitan. Ei tollaisia enää toivo kun tajuaa kuskien olevan yksilöitä, joilla on perheitä ja läheisiä, eikä vaan kasvoton joukko autoja.Hurmurisija sanoi:Tapaturmainen kuolema tai kaksi, ankarasti romua silloin tällöin ja kiivaat kaksinkamppailut tekisivät lajille hyvää. Kun ykkösiä vertaa ralliin, niin kyllähän rallissa on tekemisen meininki. Kun siellä ajetaan ulos, niin se myös näkyy. Formulat vain töyssähtävät kevyesti radan sivuun.
tää oli loistava!sooda sanoi:Lisäpainoja menestyviin autoihin. Vaikka aluksi Muuli-perävaunu maikkelin ferkun perään. Tarpeen mukaan sitten kärryihin painoja.
Kuolema itsessään ei ole mitenkään negatiivinen asia kuin siinä tapauksessa, että ihminen itse ei sitä toivo tai sen mahdollisuutta myönnä. Formulakuljettajan ammattitaitoon taas kuuluu olennaisesti ymmärrys kuoleman mahdollisuudesta niin kuin muidenkin seikkailulajien harrastajien ammattitaitoon. Täytyy ymmärtää, että sitä niittää mitä kylvää.Schumifani sanoi:Tässä sulle neuvo. Lue jotain kausi-opasta tai vastaavanlaista lehteä (aika kattava kuskiesittely) ja yritä valita kenen kuskin haluaisit menehtyvän. Jos olet yhtään terve ihiminen, niin tajuat mitä tarkoitan. Ei tollaisia enää toivo kun tajuaa kuskien olevan yksilöitä, joilla on perheitä ja läheisiä, eikä vaan kasvoton joukko autoja.
Juuri tätä asiaa ehdotettiinkin kerran lisättäväksi sääntöihin, mutta se hylättiin.sooda sanoi:Lisäpainoja menestyviin autoihin. Vaikka aluksi Muuli-perävaunu maikkelin ferkun perään. Tarpeen mukaan sitten kärryihin painoja.