Esim. "Miks oot siivonnut huonosti?" voi joskus olla tarpeen, tai "Mikä saatana siinä ruuanlaitossa taas kestää?" tai "Missäs mun puhtaat kuteet on?" jne...Miks naiselta kysyttäis jotain?
No että tiedetään onko se jo niellyt.Miks naiselta kysyttäis jotain?
Tää kanssa joo.No että tiedetään onko se jo niellyt.
Menes nyt siitä mittailemaan omaasi ja anna toisten olla.Eikös tuo Mangelo ollut joku 16
Tänään oli sellainen kyrmyniskanainen Prismassa, joka oli todella suttuisen oloinen. Ja päällä olevat vaatteet oli pinttyneessä liassa. Niin tuli mieleen, että saa nainen olla puhdas ja siistikin.Mut jos tissit, jalat ja perse on oikeanlaiset, niin muu kroppahan on melkein väkisinkin vähintäänkin siedettävässä kunnossa. Toki poikkeuksiakin on.
Perunanenä, mulkosilmät, väärän kokoinen suu, sikaniska, liian pyöreät posket ja muut vastaavat ovat kanssa ikäviä, mutta hyvällä perseellä voi niitäkin vikoja tehdä vähemmän merkitykselliseksi.
Mossen mainitsema nalkuttamattomuus on kanssa varsin hyvä lisä. Oikeastaan se vois olla niin, että miehen läsnäollessa naisen suu aukeaa vain silloin, kun kysytään jotain, tai kun sinne on menossa kikkeli.
Jälleen erehdyin. Näin kun luulin. Mielikuvat forumisteista ovat mielikuvia.On se varmaan joskus ollut.
Toi on kyllä ehdoton edellytys joo. Mistä päästäänkin siihen, että ei niissä hajuvesissä kuulu kylpeä. Vähempikin riittää. Hajuvedelle löyhkääminen ei juurikaan eroa luontaisesta paskanhajusta, mikäli sen kanssa läträä liikaa. Alkaa päätä särkemään ja vituttamaan, eikä viitti päästää lähelle, kun tulee pukli. Puhdas pitää olla ja sitten jos ei muuten pysy hajuttomana luonnostaan, niin VÄHÄN niitä hajuja. Eikä joka hajun oo pakko olla eri merkkistä ja tuoksuista. Eli jos siihen kuulaan sipaistaan hajua X, niin muualle ei sitten laiteta hajua Y, vaan X. Paitsi römpsässä saa olla yllätyksenä joku spesiaalijuttu.Tänään oli sellainen kyrmyniskanainen Prismassa, joka oli todella suttuisen oloinen. Ja päällä olevat vaatteet oli pinttyneessä liassa. Niin tuli mieleen, että saa nainen olla puhdas ja siistikin.
Mä en oikein tiedä mitkä kaikki tolen jutuista on vitsiä mutta komp nyt tälle silti. Etenkin näin astmaatikkona kaikenlainen hujuhajujen leuhutus ottaa pahasti pattiin ja keuhkoon.Mistä päästäänkin siihen, että ei niissä hajuvesissä kuulu kylpeä. Vähempikin riittää. Hajuvedelle löyhkääminen ei juurikaan eroa luontaisesta paskanhajusta.
Poimit vissiin sen ainoan, mikä oli edes likimain tosissaan kirjoitettu.Mä en oikein tiedä mitkä kaikki tolen jutuista on vitsiä mutta komp nyt tälle silti. Etenkin näin astmaatikkona kaikenlainen hujuhajujen leuhutus ottaa pahasti pattiin ja keuhkoon.
Kops. Puhdas nainen ei ole kemikaalien peittämä.Mä en oikein tiedä mitkä kaikki tolen jutuista on vitsiä mutta komp nyt tälle silti. Etenkin näin astmaatikkona kaikenlainen hujuhajujen leuhutus ottaa pahasti pattiin ja keuhkoon.
Miten se vanha klise?Kops. Puhdas nainen ei ole kemikaalien peittämä.
Mä en oikein tiedä mitkä kaikki tolen jutuista on vitsiä mutta komp nyt tälle silti. Etenkin näin astmaatikkona kaikenlainen hujuhajujen leuhutus ottaa pahasti pattiin ja keuhkoon.
Ja sama pätee muuten myös miehiin. Viimeksi eilen junassa istuessani tätä mietin, kun edessä istuva oli ilmeisesti kylpenyt partavedessä ennen matkaan lähtöä. Tosin eipä se pomolle vedä vielä vertoja. Sen tapauksessa kun läsnäolon pystyy aistimaan vielä viisitoista minuuttia sen jälkeenkin kun itse henkilö on jo poistunut huoneesta.:yuck:Kops. Puhdas nainen ei ole kemikaalien peittämä.
Toki pätee. Aina kun erään kansallispukuvähemmistön edustajia näkee kylpylöissä/yleisissä saunoissa, niin tietää, että kohta koskee kirsuun. Se käytettyjen kemikaalien määrä em. porukalla on aivan tolkuton. Pukuhuoneen ilmaa voisi leikata veitsellä.Ja sama pätee muuten myös miehiin.