Herra nro.47, Petelius ja sitärataa, ovat kyllä lötjäilleet ne Playboy ja Ferrari miestentuoksut rintakarvoihin.Ja sama pätee muuten myös miehiin. Viimeksi eilen junassa istuessani tätä mietin, kun edessä istuva oli ilmeisesti kylpenyt partavedessä ennen matkaan lähtöä.
Eiks sun netti toimi?Kirsu on vissiin pää? Ei ole nyt ITKOmainen hassuttelu lain. Vaan vakavissaan piti pohtia että mihinköhän ne on Alppua lääppimässä.
Ei.Eiks sun netti toimi?
Säilykepurkkien aukaisuun, ettei tarvitse vaivata miestä?Mihin nainen tarvitsee vahvoja nyrkkejä muuten?
Jotakin vitsin huipennusta odotellaan. En kyllä keksi yhtään mitään tuohon.Olinhan minä Mangelon autokyydissäkin jokunen vuosi sitten, jotta kait ikää löytyy... Mihin nainen tarvitsee vahvoja nyrkkejä muuten?
Minäkin availen säilykepurkit aina nyrkeillä. Autotallissa.Säilykepurkkien aukaisuun, ettei tarvitse vaivata miestä?
Niin. Kieltämättä. Kukapa ei herra nro. 47 haluaisi samaistua.Herra nro.47, Petelius ja sitärataa, ovat kyllä lötjäilleet ne Playboy ja Ferrari miestentuoksut rintakarvoihin.
Olisit kirjoittanut mun nimellä.Eivät ole vastanneet, miksipä niitä köyhien huolet kiinnostaisivat.
Mä kirjoitinkin. Porttikielto tuli.Olisit kirjoittanut mun nimellä.
Vaikuttaisi olevan ihan kansainvälinen tavaratalokäytäntö tuo kemikaalit katutasossa järjestely.Laitoin Tampereen Stockmannille palautetta, kun ovat siirtäneet älykkäästi kosmetiikkaosaston oitis pääsisäänkäynnin yhteyteen eli heti kun Hämeenkadulta astuu sierainluuhun tunkeutuvat perkeleelliset odöörit. Käytännössä en voi käyttää em. uksea siis laisin.
En muista että ihan noin liki pääväylää olisi missään muuanna.Vaikuttaisi olevan ihan kansainvälinen tavaratalokäytäntö tuo kemikaalit katutasossa järjestely.
Kuulluu olla. On tutkittu juttu.En muista että ihan noin liki pääväylää olisi missään muuanna.