En tuosta syystä jaksanut avata telkkaria, vaan katsoin paljon mieluummin ABC:n lähetyksen, joka ei kyllä sekään ollut ihan maailman parhaimpia. Saipahan kuunnella Jon Beekhuisia varikolla. A1GP:n ja Sebringin koosteen perusteella jää kyllä Urheilukanavan lähetykset tulevaisuudessakin katsomatta, sillä Vanhanen yksin höpisemässä itsestäänselvyyksiä kopissaan on yhtä mielekästä seurattavaa kuin kissanpojan teurastaminen. Näiden sarjojen näyttämisessä ei ole mitään järkeä, kun selostaja lähinnä kannustaa kääntämään kanavaa.Antti82 sanoi:Olis hirveen kiva jos Urheilukanava tarjoaisi vaihtoehtona myös jenkkiselostuksen, ei tuota Ekiä jaksa. Onneksi tässä ei ole paljon tyttöjä ajamassa.
Niin, tai eihän sitä ääniraitaa edes ollut mukana, ainakaan minä en puhetta kuullut haastatteluiden aikana. Vaikutti siltä, että selostusraita vaimennettiin heti kisan alussa.burb sanoi:No joo, noita välihaastattelujakin olisi hauska kuunnella, nyt ne peittyy Ekin selostuksen alle.
Noin nopeasti Spotters Guidesta vilkaistuna noin puolet kuskeista on eurooppalaisia. Toki kaikki siinä mainitut autokunnat eivät olleet nyt mukana. Onhan siellä aika monta muista sarjoista tutuksi tullutta nimeä.CARTer sanoi:Oliko muuten jälleen mukana paljon kuljettajia, jotka eivät meille euroopp... *tajuaa, että Loic Duval on ranskalainen* suomalaisille sano yhtään mitään?
Mä otin alkuviikosta Welhon kanavapaketti M:n, neljätoista kanavaa 6kk tarjouksessa 14,90/kuukausi. Urheilukanavista Eurosportit, Urheiluplussa ja Mtv3Max.WebSlave sanoi:Nyt kun vaihdoin kanavapaketin Soneran uuteen Surfiin, tuli neljä uutta urheilukanavaa lisää, mukaan lukien Eurosportit (lopultakin ne saa myös Soneralta!). Tänään onkin ykkösten lisäksi tullut nähtyä Porsche Supercup ja GP2 Asia Bahrainista, ja vielä olisi WTCC tarjolla puoliltaöin livenä ja sitä ennen Superbiken Superpole jälkilähetyksenä. Tarjontaa riittää.
Kyllähän minä sen tiedän, mutta Eki ei ainakaan Sebringin koosteessa sitä tuntunut tietävän. Salo sanoi jotain ALMS-kisojen tapahtumarikkaudesta ja Eki siihen heti vihjaisi, että ovatko amerikkalaiset kuljettajat niin paljon huonompia kuin eurooppalaiset. Salo korjasi heti myös sanomalla, että suurin osa kuljettajista tulee Euroopasta. Episodi vain särähti ikävästi korvaan, koska kyseessä ei ole ensimmäinen kerta, kun arvostettu ja asioista erittäin perillä oleva toimittaja arvostelee amerikkalaisia kuljettajia...WebSlave sanoi:Noin nopeasti Spotters Guidesta vilkaistuna noin puolet kuskeista on eurooppalaisia. Toki kaikki siinä mainitut autokunnat eivät olleet nyt mukana.
Kuten Andretti-Green Racingin autokunnan nuori Christian Fittipaldi? Niin noh, olisihan se ollutkin mahdotonta noteerata, että Marco Andretti johti kilpailua, jonka hänen isoisänsä voitti kolme kertaa...WebSlave sanoi:Onhan siellä aika monta muista sarjoista tutuksi tullutta nimeä.
Tarjoudu kommentaattoriksi, tai miksei vaikka selostajaksi, jos rahkeet riittää. Urheilukanava varmaan mielellään ottaisi vastaan asiantuntemusta. Tässä maassa ei varmaan kovin montaa toimittajaa löydy, jotka tuntisivat tai edes seuraisivat jenkkisarjoja yhtä paljon kuin sinä. Liekö ketään.CARTer sanoi:Itsellenihän näiden sarjojen näkyminen televisioista ei ole ollut tärkeää sen jälkeen, kun ystäväni opetti etsimään niitä Internetistä. Kuvanlaadulla ei ole juurikaan merkitystä, kunhan siitä saa selvän ja selostus on asiantuntevaa ja taustoittavaa. Kuitenkin ihan "maailman nopeimman kansan" takia olisi hyvä, että nämä sarjat esitettäisiin parhaimmalla mahdollisella tavalla, jos niitä nyt ylipäätään esitetään. Vanhanen yrittää kyllä kaikkensa, mutta hän ei siihen yksinään pysty. Eikö sinne selostuskoppiin oikeasti löydy ketään muuta? Edes Vanhasen seuraksi?
Vielä kun saatais pari naiskuskia ALMS:ään, niin jopas Ekikin innostuis.Otto Hokkanen sanoi:Taasko täällä vaaditaan potkuja Suomen parhaalle moottoriurheiluselostajalle? Itsehän katselen näitä tuntemattomien kuskien kaasutteluja lähinnä Vanhasen takia.
Ei niitä nyt vielä ihan tulvaksi asti ole ollut... ainakaan itse valmistajia. Varsinkaan '99 kadon jälkeen (BMW, Toyota --> F1). Mutta parempaan suuntaan silläkin puolella menossa, ihan realistisesti ajateltuna, pienellä optimismilla, ensi vuonna voi olla Le Mansissa neljä P1-tehdastallia.CARTer sanoi:Sikäli mielenkiintoista, että 80-luvun alussa urheiluautotallit siirtyivät formuloihin, mutta nyt trendi on kääntynyt toiseen suuntaan.