burb sanoi:
Herta ei tykkää Patrickista vai toisinpäin?
Itse ajattelin kyllä enemmän tuota pituuskysymysytä, sillä Herta on todella pitkä verrattuna Danicaan. Niin on tosin Montagnykin, joten kehenköhän mahdoin miehen sekoittaa, kun tuota kirjoitin.
Ketäköhän AGR aikoo Franckin pariksi laittaa, sillä ei niitä kuljettajia nyt niin paljon vapaana ole? Matos nyt ehkä vielä menisi, Lyendyek Junior nyt ei missään tapauksessa. Olisivat vain ottaneet Hondaan yhteyttä ja istuttaneet Saton siihen autoon, kuten oli puhetta, niin saataisiin Danicakin oikeiden autojen rattiin näyttämään taitonsa. Ilmeisesti yhteys Japaniin on kuitenkin heikentynyt viime aikoina...
Petri Piira sanoi:
Ainakin IMSA:n forumilla pitivät hyvänä ratkaisuna, Herta/Fittibaldi eivät ole esittäneet mitään erikoista verrattuna muihin Acura-kuskeihin, Marcohan oli jo Sebringissä nopein.
Epäilen vahvasti, että AGR:n rypemisen syy on kuljettajakaksikossa. Tai ainakaan Hertassa. Fittipaldi nyt on ollut vaikeuksissa uuden autonsa kanssa ja mm. pyörähti St. Petersburgissa menettäen autokunnalleen luvattoman paljon aikaa.
Se, että Acura ei ole onnistunut haastamaan Pensken Porschea on mielestäni enemmänkin osoitus siitä, että Clarke on haukannut liian ison palan liian nopeasti. Uusi runko, yksi uusi tiimi ja tiimien kilpailuhenkinen asenne toisiaan kohtaan estää yhteistyön. Sen takia, mielestäni, ei ollut syytä heivata Bryania. Hän oli IRL:ssä AGR:lle kilpailuissa ajava testikuljettaja ja sai siksi paljon lokaa niskaansa. Tämän piti olla palkkio hyvin tehdystä työstä, mutta tämänkaltainen työsuhteen katkaiseminen (vielä eilen Herta oli edustamassa talliaan!) on minusta vain loistava osoitus siitä kuinka alas Michael Andretti voi johtajana vajota.
Andrettihan antoi viime kauden loppupuolella kenkää Marinolle vain koska veli-Dario lähti kävelemään tallista ja nyt sitten vielä tämä. Todella ammattimaista touhua Michael. :yuck: