Miguel
beagle
Pitää toivoa, että Nissan perustaa oman tallinsa.jaska sanoi:Sulla on jo sormet kyynärpäitä myöten ristissä, jotta Kimi valitsis Toijotan ?
Pitää toivoa, että Nissan perustaa oman tallinsa.jaska sanoi:Sulla on jo sormet kyynärpäitä myöten ristissä, jotta Kimi valitsis Toijotan ?
Itseasiassa taitaa suurempi todennäköisyys olla se että Renault vaihtaa tallinimensä Nissaniksi. Sillä Renault omistaa 44% Nissanista. Jos japanilaiset V8-moottorit menestyvät hyvin, niin sitten se onkin hyvä PR-kikka vaihtaa Renaultilla japanilaiseen merkkiin F1:ssä *tämä oli vitsi, älkää ottako tosissanne Bobakki ja muut*Miguel sanoi:Pitää toivoa, että Nissan perustaa oman tallinsa.
Nissan juuri voitti oikeestaan molemmat mestaruudet. Nissanin saaminen ykkösiin olis vaan nimenmuutosjuttu.Miguel sanoi:Pitää toivoa, että Nissan perustaa oman tallinsa.
Neweyn lähtö oli pitkään jo tiedossa ja jos häntä olisi kipeästi tarvittu niin varmasti olisi ollut varaa maksaa hänestä enemmän kuin Red Bull tarjosi. Tombazis tuskin on lähdössä, eikä siellä nyt sitä kapinaakaan taida olla.Tehomylly sanoi:Öh. McLarenilla on paha aivovuoto tällä hetkellä. Newey lähti, Tombasis on lähdössä/lähtenyt, alempi suunnitteluporras on avoimessa kapinassa Whitmarshin vuoksi, rengasvalmistaja vaihtuu, kuski vaihtuu,... jos olisin Kimi, niin tuollainen ongelmavyyhti pistäisi kyllä miettimään tallin vaihtoa vuonna 2007.
Niin voisi olettaa, että jommalla kummalla nyky kuskeísta olisi jo sopimus toisaalle.patriot sanoi:Samaa mieltä... Tässä on nyt aikaa katsella ja miettiä. Tosin voihan se olla, että Kimillä on jo sopimus johonkin talliin.
Itseasiassa Montoyahan ei tullut McLarenilla niin isona sijoituksena. Kimin hankinta Sauberilta tuli reippaasti kalliimmaksi kuin Montoya. Montoyahan tarjoutui McLarenille ja oli valmis lähtemään Williamsilta, Williamsin suosimisen takia. Ehkä McLarenilla ollaan puolestaan tympäännytty Montoyan sekoiluun ("isyysloma", pienoinen pettymys voittojen määriin ja töpeksimisiin viimeisillä kierroksilla). Toki se lähtijä voi olla yhä Kimi :nope:Mutku sanoi:Niin voisi olettaa, että jommalla kummalla nyky kuskeísta olisi jo sopimus toisaalle.
Dennis: Haluamme aina parhaat, eli eikö nykyiset siis olekaan parhaita Isolla rahalla piti Montoya haalia (puhumattakaan Kimin hinnasta), Montoyaa piti odottaa vieläpä yksi Williams-kausikin, ennen kuin sai McLarenille ja nyt heittäisivät hiiteen?
Vai miten olisi se "kakkostalli"? Jompi kumpi nykykuskeista sinne keulakuvaksi kehittämään?
On tää nyt ihme touhua
Tämän täytyy olla joku provoheitto?azai sanoi:Mclaren-Mercedes: Uudet sponsorit, erinomainen tietotaito auton rakennukseen. Rahakaan ei ilmeisemmin tunnu olevan ongelma. Alonson uskaltautuminen McLarenille osoittaa tämän. Ei kukaan idiootti halua tehdä Buttonin Williams liikettä, ellei tallin tulevaisuudesta ole hyvää varmuutta. 1
Ferrari: Ei ole järkevä siirto. Fiat:n taloudelliset vaikeudet aiheuttavat tämän. Pelkkä legendaarinen nimi Ferrari ei pelasta ketään. "KIMI FERRARILLE HETI" on vanha ja huono vitsi. Jos Räikkönen menee Ferrarille, niin se johtuu rahan ahneudesta, silloin minun kunnioitus Räikköseen päättyy heti :nope: 4
312T4 sanoi:Tämän valossa Kimin siirto Ferrarille on enää julkistamista vaille - puhukoot Ron ja muut mitä haluavat! Kimi itsekkin haluaa jo Ferrarille varmaan :ahem: :thumbup:
Itseasiassa tarkoitinkin tuota "tennis"onnettomuutta "isyyslomana". Ehkä Kimi töppäilee enemmän radan ulkopuolella, muttei kisassaMutku sanoi:ja se "tennis"onnettomuus
Tosin taitaa Kimi kuitenkin olla johdolla noissa "töppäilyissä"
Yhtä provoheitto kuin uskomuksesi Kimin halusta päästä Ferrarille312T4 sanoi:Tämän täytyy olla joku provoheitto?
Hyvästi Martin Whitmarsh, ja tervetuloa Flavio Britatore?MTV3/F1 sanoi:Alonso ei välttämättä ole ainoa Renault'n jättäjä, sillä tallipäällikkö Flavio Briatoren sopimus umpeutuu samaan aikaan Alonson sopimuksen kanssa kauden 2006 lopussa. Briatore on myös Alonson manageri, joten hän neuvotteli espanjalaisen siirtymisen McLarenille.
Meinaat, että viime kauden mm-sarjan luonteen sekä Kimin ja Alonson autojen ominaisuuksien perusteella voimme päätellä Kimin nopeammaksi, mutta Alonson luotettavammaksi? Alonso oli parissa viimeisessä kisassa ihan yhtä nopea (ellei nopeampi) kuin Kimi, kun Renun eikä miehen itse enää tarvinnut ajatella maailmanmestaruuden varmistelemista..Hurmurisija sanoi:Jos Kimi jatkaa tallissa, tullaan todennäköisesti näkemään melkoinen taistelu, mutta jostain syystä minulla on sellainen aavistus, ettei Kimi jatka. Toivottavasti jatkaisi. Silloin saattaisi tallissa olla kaksi nopeaa kuskia, joista toinen on vähän nopeampi ja epävarmempi ja toinen vähän hitaampi, mutta varmempi.
azai sanoi:Miksi Kimiä oltaisiin laittamassa pois McLarenilta? Kimihän ei ole tehnyt Mika Saloa, haukkumalla työnantajansa lyttyyn?
azai sanoi:Ootko miettiny että onko järkeä jäädä tappelemaan sisäisistä resursseista Alonson kanssa? Viime kaudella ne ei riittäny tuomaan kahta autoa kunnolla maaliin kovinkaan monessa kisassa.
Kimi on nopea ja luotettava, Kiminhän ei tarvitse mitään todistaa nopeudensa puolesta yhtikäs mitään. Juan-Pablohan on juuri päinvastaisessa tilanteessa, pienoinen pettymys ja epäluotettava.
Mikä toisaalta tekee aikamoisen odotuskuilun kavereiden välille. Kuinka paljon Kimin pitää tsempata enemmän että ensi kausi on positiivinen yllätys verrattuna Juan Pablon vastaavaan tilanteeseen? Kimillä on enemmän hävittävää tässä kilpailuasemassa.
Kimihän itse on todennut ensi kauden ratkaisevan hänen jatkostansa McLarenilla. Jos Kimi ilmoittaa nyt muutaman päivän päästä tehneensä sopimuksen Ferrarin kanssa, on Kimi ja Robertson päättäneet vetäytyä F1:stä muutaman vuoden päästä pari miljoonaa dollaria rikkaampana.
Ei riitä pari. Puheet on siis jostain yli 30 MEUR ylittävästä summasta. Ralffi saa sen verran Toyotalla. Alonso sai alle kympin Rellulla. Sille on varmaan Mclarenilta luvattu jotain 20-30 välillä. Vaikea on Kiminkään pyytää kyllä enempää..ainakaan Maciltä, eikä niiden toisaalta kannata paljon yli Alonson liksan maksaakkaan, enää. Robertsonin provikka pienenee koko ajan.
Jos tuo edellä mainittu toteutuisi harmittelisin sitä kovasti ettei Kovalaista otettu täksi kaudeksi kilpakuskiksi. Vuoden 2007 McLarenin kuskit voisivat hyvinkin olla tämmöiset : Alonso-Kovalainen.
Eikös Briatore neuvotellut tämän Alonsonkin pestin? Ei ole kovin Rellu-uskovainen. Ei taida jatkaa siellä kovin pitkään. Joku Rellupomo oli aika tuoreeltaan pahoitellut Alonson (Briatoren) ratkaisua. Tuntuu Briatore istuvan vähän kummallakin puolella pöytää. Mielenkiintoista tosiaan nähdä mitä Kovalaisen ympärille saadaan väsättyä. Heikin pitäisi tosin päästä antamaan näyttöjä ensin.