Alonson höpinät...

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
Lonso taas vauhdissa. :jaska:
Viime vuoden ranskan GP:stä:
MTV3 sanoi:
- Viime vuonna se oli hieno kisa. Yksi viime kauden parhaimmistani. McLaren oli erittäin vahva juuri siihen aikaan MM-kautta. Me kuitenkin voitimme heidät ilman, että heillä oli mitään teknisiä ongelmia. Voittomme oli täydellisen kilpailun ansiota. Muistan, että tunnelma oli aivan loistava, Alonso kertoi.
Kimin moottorinvaihto ei varmaan oo kaverilla enää muistissa.
Ei sillä ettäkö olisi varmaa ollut, että kimi olisi voinut voittaa kisan,
mutta olisi siitä ainakin taisteltu. Ja taisi montykin keskeyttää kärjestä vaihdelaatikko vikaan... Jotta ei mitään teknisiä ongelmia juu... :nope:

P.S. tein uuden aiheen kun esim. lonson mestaruus topikki on hävinnyt jonnekin...Kuten jokunen muukin topikki? Miksi näin modet vai eikö mun
selain vaan suostunu näyttään muita sivuja...
 

äxä

Johtaja
Liittynyt
26.1.2006
Viestit
502
Sijainti
Maranello
Ghost_Glove sanoi:
Lonso taas vauhdissa. :jaska:
Viime vuoden ranskan GP:stä:

Kimin moottorinvaihto ei varmaan oo kaverilla enää muistissa.
Ei sillä ettäkö olisi varmaa ollut, että kimi olisi voinut voittaa kisan,
mutta olisi siitä ainakin taisteltu. Ja taisi montykin keskeyttää kärjestä vaihdelaatikko vikaan... Jotta ei mitään teknisiä ongelmia juu... :nope:
Karahti täällä kans aika pahasti korvaan kun katoin töllöä eilen ja "ihmisohjus" päästeli ankkoja suustaan... Aika valikoiva muisti on kaverilla.
 

Meleren~

Well-known member
Liittynyt
15.7.2005
Viestit
308
Tuo on suorastaan raivostuttavan ärsyttävää.
:jaska:
 

pyrydaman

Well-known member
Liittynyt
27.2.2005
Viestit
256
oviedon ihmisapinalle kihahtanu kusi hyvi hattuu. pitäs jonku vähä ravistella
 

V12

Well-known member
Liittynyt
1.7.2004
Viestit
546
pyrydaman sanoi:
oviedon ihmisapinalle kihahtanu kusi hyvi hattuu. pitäs jonku vähä ravistella
Repesin Oviedon ihmisapina :D .

Noitahan siltä tulee vähän väliä ja oivallinen topicin aloitus.
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
Teemu-84 sanoi:
Niinpä. On olemassa taikasana. HAKU
Tsorge kun en huomannut sun ketjuas. Toki ei mikään ihme kun se on vapaan puolella... Itse en sielä ehdi vierailemaan.

Mun mielestä alonsosta ja sen sanomisista ja tekemisistä voidaan kyllä puhua täälä "vakavammallakin" puolella.. Ja on ennen puhuttukin.

Asiaan...
Juu kyllä meinas kans silmät eilen tippua kun telkkarista näin lonson haastattelun.. ei muuta ku tsemiä lonsolle... :thumbup:
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Ja nyt odotellaan Alonson puolustelijoiden kommentteja. Jotka siis menevät näin:

1. Media vääristelee Alonson juttuja.

2. Käännökset vääristelevät Alonson juttuja.

3. Jos kyseessä olisi Kimi, kaikki pitäisivät vastaavia juttuja asiallisina.

4. On taas sinivalkoiset lasit kaikilla päässä.

5. Alonso sentään puhuu jotain.

6. Jotain puhuminen on parempi kuin olla hiljaa, vaikka se jotain olisi täyttä hevonpaskaa.

7. Jota se ei siis ole, koska media on ensin vääristellyt, ja sitten vielä kääntänyt jutun väärin.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4519
Sijainti
Kokkola
Ghost_Glove sanoi:
Tsorge kun en huomannut sun ketjuas. Toki ei mikään ihme kun se on vapaan puolella... Itse en sielä ehdi vierailemaan.

Mun mielestä alonsosta ja sen sanomisista ja tekemisistä voidaan kyllä puhua täälä "vakavammallakin" puolella.. Ja on ennen puhuttukin.

Asiaan...
Juu kyllä meinas kans silmät eilen tippua kun telkkarista näin lonson haastattelun.. ei muuta ku tsemiä lonsolle... :thumbup:
Joo ei mitään, toisella foorumilla vaan missä olen yksi kirjoittajista niin iso läjä porukasta availee jatkuvasti threadeja joista on jo olemassa samaa aiheesta aiemmin avattu ketju, mutta tosiaan ei tässä mitään. Tahtoo tuo "taikasana HAKU" tulla jo melkein kuin apteekin hyllyltä :D Mutta tuohon avausviestisi juttuun, kyllä itseäni kanssa jo keljuttaa äijän jutut. Just tota samaa ajattelin itsekin.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
formulastara sanoi:
3. Jos kyseessä olisi Kimi, kaikki pitäisivät vastaavia juttuja asiallisina.
Valitsen tämän. ;) Ei tuosta Kimin sanomana nousisi meteliä, kunhan naureskeltaisiin, ettei Kimiä kiinnosta niin paljon, että jaksaisi muistaa miten viime vuonna meni.

Jos Alonso muistaa vähän huonosti, niin ei se hänestä vielä kusipäistä tai ylimielistä tee. Onko se ihme, että jää kisasta hyvä muisto, kun ajaa paalun ja voiton?
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
WebSlave sanoi:
Valitsen tämän. ;) Ei tuosta Kimin sanomana nousisi meteliä, kunhan naureskeltaisiin, ettei Kimiä kiinnosta niin paljon, että jaksaisi muistaa miten viime vuonna meni.

Jos Alonso muistaa vähän huonosti, niin ei se hänestä vielä kusipäistä tai ylimielistä tee. Onko se ihme, että jää kisasta hyvä muisto, kun ajaa paalun ja voiton?
No kyllä mua sapettais ihan yhtälailla jos noin sanois kimi tai sumi tai kuka vaan... Osoittaa jossain määrin vaan omaa hölmöyttään jos ei edes ton vertaa sit viitsi tarkistaa asioita ennen kuin lähtee laukoon.. ;)
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ghost_Glove sanoi:
No kyllä mua sapettais ihan yhtälailla jos noin sanois kimi tai sumi tai kuka vaan... Osoittaa jossain määrin vaan omaa hölmöyttään jos ei edes ton vertaa sit viitsi tarkistaa asioita ennen kuin lähtee laukoon.. ;)
No, tällä foorumilla kyllä tuollaista "omaa hölmöyttä" näkee ihan riittävästi. ;)

Kuskien tehtävä on ajaa. En tajua miksi niiden höpinöistä edes tarvitsee keskustella. Ei kai ykkösiä höpinöiden takia seurata? Ehkä siksi pidänkin Heidfeldista. Kaveri hoitaa hommansa, eikä puhele turhia.
 

mh_84

Well-known member
Liittynyt
13.5.2005
Viestit
930
WebSlave sanoi:
Ehkä siksi pidänkin Heidfeldista. Kaveri hoitaa hommansa, eikä puhele turhia.
Varmaan johtuu siitä, ettei ketään kiinnostaisi sen höpinät.. ;)
 

Vilkku

Not member anymore
Liittynyt
26.1.2005
Viestit
1293
Alonso kuulema haluaa de la Rosan tallikaverikseen ensi kaudella (MTV3).
Miksikä ei Schumia tai Kimiä?
Olen huomannut, että kuljettajat haluavat vähiten itselleen vaarallisen
tuntoisen kuljettajakaverin.
Olispa se mahtavaa, jos Rosa voittais Alonson ens sunnuntaina!
Ja miksipä ei koko kilpailuakin....
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4519
Sijainti
Kokkola
Vilkku sanoi:
Alonso kuulema haluaa de la Rosan tallikaverikseen ensi kaudella (MTV3).
Miksikä ei Schumia tai Kimiä?
Olen huomannut, että kuljettajat haluavat vähiten itselleen vaarallisen
tuntoisen kuljettajakaverin.
Olispa se mahtavaa, jos Rosa voittais Alonson ens sunnuntaina!
Ja miksipä ei koko kilpailuakin....
Niin tai Hamiltonia :D ;) Haluaa siis sellaisen tallikaverin jonka todennäköisesti päihittäisi. Mites olisi Yuji Ide? Jep kyllä sitä de la Rosalle ehdottomasti soisi mahdollisimman hyvän tuloksen. Pedro ainakin tuntee McLarenin auton kuin omat taskunsa.
 

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
2168
Vilkku sanoi:
Olispa se mahtavaa, jos Rosa voittais Alonson ens sunnuntaina!
Ja miksipä ei koko kilpailuakin....
De la Rosahan on Schumiin verrattuna niin nuori, että pari mestaruuttakin ehtii ainakin vielä hyvin voittaa. Harmi, että McLada ei pysty tällä hetkellä tarjoamaan huippukuljettajilleen voittaja-autoa.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Suomen Huippu sanoi:
Harmi, että McLada ei pysty tällä hetkellä tarjoamaan huippukuljettajilleen voittaja-autoa.
Sama harmi on myös pirun monella muulla tallilla :wink:
 
Ylös