Kuten joku jo jossain totesi, F1-Forum...
azai sanoi:
Katkeraa panettelua taasen kerran foorumilta. Jälleen kerran v*ttuuntunutta kirjoitusta minulta...
... Mutta katson silti velvollisuudekseni ja mielenkiinnon vuoksi kommentoida tätä ja perustella omat kantani ja näkemykseni, EI v*ttuuntuneessa tilassa. Vaikka jouduinkin miettimään tekstin jo kirjoitettuani, että kannattaako tähän provoon edes lähteä vastaamaan. Mutta juuri tätä vartenhan se F1-Forum meillä on olemassa.
azai sanoi:
Vaikka Alonso sanoisi että mestaruuden suurin merkittävä tekijä olisi ollutkin se epäluotettavuus, niin täällä olisi silti vedetty herne nokkaan Alonson puheista, mitään Alonso ei saa kommentoida, sillä se herättää suurta katkeruutta Alonson ansaits... anteeksi... "varastamasta" mestaruudesta, joka olisi kuullut Räikköselle.
Oma näkökulmani Alonson mestaruuteen on selkeä, Formula 1:ssä paras kuljettaja ja talli voittaa (=ansaitsee) mestaruuden, piste. Mestaruus ei koskaan kuulu kenellekkään muulle kuin sen voittaneelle, kaikki muu kuten epäonni tai "huono tuuri" mestaruus taistelussa jne. ovat osa motorsporttia.
Mitä Alonson kommentteihin tulee, niin itse olen ihmetellyt ainoastaan kommentteja ja kuittailuja Valentino Rossin suuntaan tänä vuonna. Jokaiselta tietysti lipsahtaa joskus jotain ja itseäni vain jäi harmittamaan kun tuo kohtaaminen ei toteutunut, joten antaa senkin olla. Tällaiset tapaukset vaan aina jättävät jotain henkilöstä mieleen ja vaikuttavat seuraavaan kertaan.
azai sanoi:
Jotakin rajaa teidän hommien kanssa. Minulla ainakin menee maku formuloista pikku hiljaa suurimman osan foorumilaisten katkeruuden takia.
Kuitenkin minun on myönnettävä, että vaikka kannatan montaa eri kuljettajaa sarjassa, niin kyllä suomalaisena tulee Räikköstä kannatettua varmasti eniten. Aina kun eläytyy kilpailuun niin luonnollisesti pahimpaan vastustajaan muodostuu erilainen suhtautuminen, kuten Alonsoon ja aikanaan Schumacheriin. Silti voin rehellisesti sanoa, että paras talli ja mies voittaa aina lopulta. Tätä nykyä esim. Schumacher on kuljettaja jota arvostan todella korkealle, paitsi hänen saavutustensa ja ajotaitojensa vuoksi, niin myös siksi että Schumi oli Häkkisen kova kilpakumppani. Näin on käynyt ja tulee käymään myös Alonson kohdalla. Kova kilpailu tuo vihaa ja rakkautta, ne luovat tunteita jotka jäävät mieleen, tätä kautta kuljettajaa voi siis myös oppia arvostamaan.
azai sanoi:
Nautitaan siitä että McLaren, yksi huipputalleista, uskalsi ottaa kiinnityksen Räikköseen kaudelle 2002, sillä Kimin ura voisi olla melko lähellä superlupaus Nick Heidfeldin kaltaisuutta, roikkuen ohuen langan varassa formuloissa.
Heidfeldin ja Räikkösen uraan en tosin jaksa enään liiemmalti kommentoida. Mielestäni molemmat ovat hyviä kuljettajia, Räikkönen tällä hetkellä menestyneempi ja Heidfeldillä on vielä mahdollisuutensa, eivätkä ne ihan yhden säikeen varassa narussa ole.
azai sanoi:
Taitaa F1:set olla suomalaisten toiseksi katkerin puheenaihe heti Ruotsin jääkiekon MM-kullan jälkeen.
Ps. Kyllä, olen katkera Ruotsille jääkiekossa. :thumbup: