Alonson höpinät...

Trone

Registered Loser
Liittynyt
12.4.2002
Viestit
1222
Sijainti
Suomi
Kuusi vuotta Renaultin kanssa riittää ja minun kannaltani se on jo lopetettu projekti, Alonso summaili.
Kaveri laukoo tuollaisia (Iltalehdessä), vaikka MM-taisto vielä "periaatteessa" käynnissä :jaska: No, kyllähän Alonson viime aikojen otteet ovat hieman viitanneetkin siihen, että projekti on jo lopetettu :D
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Fernando Alonso sanoi:
- Ensimmäisen kerran formula ykkösten historiassa kuljettajaa rangaistaan siitä, että hänellä on erimielisyyksiä radalla toisen kuskin kanssa. Mitään vaaratilannetta, riskiä tai kosketusta ei ollut. Normaali kilpailutilanne, jota en kadu yhtään, Alonso sanoi AS-lehdelle.

- Katsoimme videolta, että ratavirkailija näytti keltaista lippua täysin mielivaltaisesti harjoitusten ollessa jo lopussa, juuri kun menin siitä ohi parin muun auton kanssa. Virhe oli ratavirkailijan. Tallien monitoreissa rata oli puhdas, mutta jostakin syystä ratavirkailijoiden ratkaisu koitui kohtalokseni. Asteikolla 1-10 harmitukseni oli kympin luokkaa, Alonso kuvaili.
Mistä lähtien perjantain harjoituksissa on mitään kilpailutilanteita ollut? Minä en harjoituksia kovinkaan kilpailuksi laskisi, näemmä Alonso laskee...ja saikin siitä sanktiota varsinaiseen kilpailuun.

Toiseen kommenttiin...onhan tuo ennenkin nähty, että herra Alonsoa EI KIINNOSTA pätkääkään mitä lippuja ne ratavirkailijat siellä heiluttelee.
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
Menneen Unkarin GP-viikonlopun alkupuolella (perjantain jälkeen) ajattelin, että nytkö on Alonson selkäranka taittunut. Mutta täytyy myöntää, että perkeleen komeesti se ajo kisan alussa. Tosin misukan pyörät tais olla aika ylivoimaset sateella.

Mutta palataan asiaan, eli jo toinen viikonloppu putkeen kun Alonso heiluttaa nyrkkiään ja pääsee otsikoihin ennen kisaa tapahtuvista 'lähi kontakteista'. Saksassa kohteena oli Sumi ja silloin Alonso vain itki asiasta. Nyt kohteena oli Doornboss (miten se nyt kirjotetaankin) ja nyrkin heristelyn lisäks Alonso kokeili myös pientä kiilausta...rangaistuksen arvoisesti... Noh, rangaistuksesta voi kaikki olla omaa mieltään (itse en nähnyt kuin vilaukselta tuon tilanteen), mutta hermot mestarilta taas menivät.

Ja tämän kaiken lisäksi Alonso ilmeisesti vielä suolasi Sumin lauantain harjoituksissa... Onkos siitä bemarin incar videoo kellään tarjolla josta tuon
kuulemma näkee selvästi?

Itse näkisin tuon kaiken pienenä muutoksena aikaisempaan Alonsoon...

Ferrarin kannalta harmi, että kisa ajettiin sateessa.. (kerrankin näinkin päin)
 

Hurmurisija

Well-known member
Liittynyt
3.3.2002
Viestit
3307
Ghost_Glove sanoi:
Itse näkisin tuon kaiken pienenä muutoksena aikaisempaan Alonsoon...
Jonkinlainen mulkku noista mestareista näyttää kuoriutuvan. Schumi ja Alonso ovat radan ulkopuolella mediatietoisia (joskaan Alonso ei lopulta taida taipua yhtä tefloniksi kuin Schumi), mutta radalla pääsee esiin todellinen luonne. Ihan naurettavaahan Alonson heiluttelu ja oman aseman korostaminen jarrutestein ainakin näin suomalaisnäkökulmasta on (Alonson kotimaassa sitä tehdään siviililiikenteessäkin), mutta vauhtia se ei näytä vievän.
 

HÖYNÄ

Well-known member
Liittynyt
10.8.2003
Viestit
774
Sijainti
Bunkerland
Matxi sanoi:
Toiseen kommenttiin...onhan tuo ennenkin nähty, että herra Alonsoa EI KIINNOSTA pätkääkään mitä lippuja ne ratavirkailijat siellä heiluttelee.
Niinkuin esim. Brasilia 2003. :jaska:
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Hienoa että nykyformuloista löytyy vielä persoonallisuuksia :thumbup:

Sitä tasaisen harmaata mediakonsultoitua massaa on nykyään aivan liian kanssa.
 

petrolhead

heh , petrolhead
Liittynyt
31.7.2004
Viestit
582
Sijainti
Ahveniston ja Keimolan puolivälissä
Törni sanoi:
Hienoa että nykyformuloista löytyy vielä persoonallisuuksia :thumbup:

Sitä tasaisen harmaata mediakonsultoitua massaa on nykyään aivan liian kanssa.
:ahem: Kyllä
Onhan se vielä jotenkin fiksuuden rajoissa heilutella nyrkkiä autossa, vrt. heilua nyrkein varikolla/radan reunalla.
 

pyrydaman

Well-known member
Liittynyt
27.2.2005
Viestit
256
no osoittaspahan ainaki ees jonkinlaista munanpoikasta hoitaa asiat kasvotusten eikä syöksyillä autolla päin ja itkeä pomolle "maikul kiusaa, mä kerron"
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Schumi ja Alonso ovat ainoat kuljettajat jotka tällä hetkellä aiheuttavat sarjaan jotain säpinää. Tulee mieleen vanhat hyvät ajat kun Senna taisteli maailmanmestaruuksista. Siinä ei keinoja kaihdettu ja temperamentti oli pinnassa.

Loistavaa seurattavaa :thumbup:
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Törni sanoi:
Schumi ja Alonso ovat ainoat kuljettajat jotka tällä hetkellä aiheuttavat sarjaan jotain säpinää. Tulee mieleen vanhat hyvät ajat kun Senna taisteli maailmanmestaruuksista. Siinä ei keinoja kaihdettu ja temperamentti oli pinnassa.

Loistavaa seurattavaa :thumbup:
Ekö muka Kimin ajo ole viihdyttävää? Nytkin ajoi kisan rajuimman kolarin. Ja aikaisemmissa kisoissa viimeiseen asti väkisin väännettyjä ohituksia.. Lisäksi Nürburgringin 2005 "schumi unkarissa" -tyylinen riskipeli rengastärinän kanssa joka päättyi lähes tulkoon pahaan törmäykseen napin kanssa. Ja Suzukassa 2005 17 ruudusta voittoon.
 

amino

Rekisteröitynyt käyttäjä
Liittynyt
22.5.2005
Viestit
252
Sue_me sanoi:
Ekö muka Kimin ajo ole viihdyttävää? Nytkin ajoi kisan rajuimman kolarin. Ja aikaisemmissa kisoissa viimeiseen asti väkisin väännettyjä ohituksia.. Lisäksi Nürburgringin 2005 "schumi unkarissa" -tyylinen riskipeli rengastärinän kanssa joka päättyi lähes tulkoon pahaan törmäykseen napin kanssa. Ja Suzukassa 2005 17 ruudusta voittoon.
Viihdyttävä ajaminen ja temperamentti ovat kaksi täysin eri asiaa. Jos Kimi oli Alonson tapaan temperamenttinen niin se olisi vetänyt viimeisen puolentoista vuoden aikana Ronzoa nenään ja Nuurberttia tarakkaan jo monen monta kertaa. Ja pari mekaanikkoa olisi ollut sairaalassa jäädessään ilmassa viuhuvan kypärän lentoradalle. Kimi vaan murjottaa ja ottaa viinaa... Se siitä temperamentista.

Toisaalta pitää kyllä sanoa, että mun mielestä oli paljon viileämpää, että Kimi käveli Monacossa suoraan paattiin korkkaamaan pulloa kuin noi Alonson pikkupoikamaiset 'noi kiusaa vaikka mun pitäisi saada tehdä mitään vaan kun olen maailmanmestari ja kuuminta hottia mestaruustaistelussa' eleet.
 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
amino sanoi:
Jos Kimi oli Alonson tapaan temperamenttinen niin se olisi vetänyt viimeisen puolentoista vuoden aikana Ronzoa nenään ja Nuurberttia tarakkaan jo monen monta kertaa. Ja pari mekaanikkoa olisi ollut sairaalassa jäädessään ilmassa viuhuvan kypärän lentoradalle. Kimi vaan murjottaa ja ottaa viinaa... Se siitä temperamentista.
Eipä se Alonsokaan ole mitään uskaltanut tehdä ilman kypärää päässä ja auton ratissa. :D
 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
Törni sanoi:
Sitä tasaisen harmaata mediakonsultoitua massaa on nykyään aivan liian kanssa.
Joo oli melkoinen pettymys kun Alonso ei ottanut Schumacherin Monaco-tempausta puheeksi aika-ajon jälkeisessä lehdistötilaisuudessa.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Mun mielestä noi Alonson tempperamenttijutut on vain näyttö siitä, että miehellä ei oikein hermo tahdo pitää kun Schumi tekee temppujaan. Temppujaan, jotka tehosivat kuin kuuma veitsi voihin niin Hillin kuin Villeneuvenkin kanssa ja nyt siis Alonsonkin kanssa, olkoonkin, että Villeneuve mestaruuden vei mutta peliin se lähti mukaan ja ei siitä varmasti Villeneuvelle hyötyäkään ollut. Häkkiseen ja Räikköseen noi ei tehoa lainkaan näemmä.
 

amino

Rekisteröitynyt käyttäjä
Liittynyt
22.5.2005
Viestit
252
Matxi sanoi:
Mun mielestä noi Alonson tempperamenttijutut on vain näyttö siitä, että miehellä ei oikein hermo tahdo pitää kun Schumi tekee temppujaan. Temppujaan, jotka tehosivat kuin kuuma veitsi voihin niin Hillin kuin Villeneuvenkin kanssa ja nyt siis Alonsonkin kanssa, olkoonkin, että Villeneuve mestaruuden vei mutta peliin se lähti mukaan ja ei siitä varmasti Villeneuvelle hyötyäkään ollut. Häkkiseen ja Räikköseen noi ei tehoa lainkaan näemmä.
Olen täysin samaa mieltä.
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Onko kukaan muuten huomannut apinan ihan törkeän ärsyttävää tyyliä löytää joka ikisestä tilanteesta aina vaan loistokkaampia puolia. Joku viidenneksi tuleminenkin kuulostaa kisan jälkeen kaverin juttujen mukaan suorastaan suunnitellulta tempulta.

:yuck:
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Ja nyt iltiksessä, kun kaveri on huomannut Miihkalin sanoneen, ettei olisi tarvinnut mitään lomaa, niin eipä tietenkään Alonsokaan mitään lomaa olisi tarvinnut(sehän olisi heikkouden merkki), vaikka aiemmin sentään myönsi, että loma tulee myös hänelle tarpeeseen.

Voi kun pikkupojat leikkii. :yuck: :yuck: :yuck:

"MM-sarjaa johtava Fernando Alonso pönkittää itsetuntoaan väittämällä olevansa paremmassa asemassa kuin kukaan toinen.

- Olen siinä tilanteessa, mistä jokainen kilpailijani uneksii: johdan sarjaa, minulla on nopea ja vahva auto ja kilpailut ovat käymässä vähiin, Alonso muistuttaa.

- En itse olisi tarvinnut minkäänlaista taukoa, mutta toki meidän kaikkien on syytä välillä ladata akkujamme. Loma oli tarpeen erityisesti mekaanikoille ja insinööreille, maailmanmestari tuumii."
 

SuperKimi

Well-known member
Liittynyt
17.1.2006
Viestit
175
On se aika ämmä.

Eikä niin kuin Kimi, kunnon äijä:

"Ns. "Tosimies", joka on usein alkoholisoitunut ja/tai kuuntelee hard-rock musiikkia. Hyvän esimerkin kyseisestä "äijämäisyydestä" löytää mm. elokuvasta "Kummelin Jackpot".
 

Janne A.

Well-known member
Liittynyt
13.2.2006
Viestit
541
Sijainti
Mäntsälä
Kyl mun mielestä Alonson hermo pitää, ehkä sen tyyli on vaan tollanen että valitetaan ja lauotaan päin naamaa. Unkarissa veti aika hienon suorituksen, nyt niitä tarvitaan lisää...
 
Ylös