Ehkä mä näen asian väärin, mutta jos joku on valmis sijoittamaan puhelimeen 600 euroa ilman, että vaivautuu edes ottamaan selvää puhelimen ja sen käyttämän systeemin tulevaisuuden näkymistä, niin oliskohan pikkusen niinku omakin vika? :dunno:
Toisaalta taas jos jonkun mielestä se puhelin oli joulukuussa kuuden huntin arvoinen, niin kaipa se on hänen mielestään sitä vielä maaliskuussakin
Tottakai tuo aikaista ostajaa vituttaa, mutta mun mielestä on aika turha syyttää ketään muuta kuin itteään. Eikä tää koske pelkästään Nokiaa ja N9:ää, aika harvoinhan se on taloudellisesti järkevää ostaa uusinta mallia (oli sitten puhelin, televisio tai mikä tahansa) heti sen ilmestyttyä, paitti ehkä jos kyseessä on Applen tuote, niiden hinnat kun laskevat usienmiten vasta, kun uusin malli on jo ilmestynyt. Sama hinnanromahdus pätee nykyään esim. tietsikkapeleihin, ei tartte odotella kuin muutama kuukausi ja saat saman pelin Steamistä 50% alennuksella, muutama kuukausi lisää ja saat sen jopa 75% alennuksella :thumbfh: Nykyään suolletaan uutta putkeen sen verran hirveällä vauhdilla, että tuotteet ovat jo osin vanhentuneita, kun ehtivät kaupan hyllylle, siinä on paha pitää hintaa korrkealla kovinkaan pitkään. Onhan tuo sairasta, mutta toimii mainiosti niin kauan me kuluttajat itse laukkamme mukana.