Albert Oil
Hippi ja juntti
Jos se on kriteeri niin sitten olen ihan mielelläni.
Oletko sä Alppu vähän tyhmä, kun et osaa puhelinta käyttää?
Ylläripylläri.
Tuli otettua nokialaisella ensimmäiset valokuvat tuolla minilomalla mutta mitenköhän ne saa tuolta luurin uumenista ulos? Jos vaikka haluan näyttää teille minut itseni rantakuosissa kahlaamassa mereen vailla rihmankiertämää.
Se vaatii oman Nokia usb -kaapelin.
Eikä tarvi, ei ainakaan mun duunikännykässä (Lumia 830). Ihan tavallinen micro-usb-kaapeli.
Piti vielä kertaalleen testata. Kyllä, ihan tavallinen micro-usb-kaapeli ja toimii täysin ongelmitta. Ei ole Nokian mukana tullut kaapeli.
Jos ei toimi "tavallisella" micro-usb-kaapelilla, niin ongelma lienee pikemminkin kaapelin laadussa eikä siinä, ettei kyseessä ole "virallinen" nokialainen.
EDIT: vielä toinenkin kaapeli (Amazonin Kindlen pitkä "laturikaapeli") testattu. Toimii ihan yhtälailla.
Mutta tuota pulmaa on siis joillain kaapeleilla ja kuuklettamalla löysin vastaavia kohtalotovereita, jotka ratkaisivat asian vastaavasti kuin minä.
Kokeilin tuota Amazoninkin kaapelia.
Eiks Volvon käynnistyskaapeli ole tähän tarkoitukseen vähän turhan jämäkkä peli?
Veikkaisin että forumilta ei löydy montaa kaveria jotka ovat ajaneet Amazonilla.
Veikkaisin että forumilta ei löydy montaa kaveria jotka ovat ajaneet Amazonilla.