Ettei vaan olis taas ennakoivan tekstinsyötön painovirhepahoilainen? Yritti kirjoittaa nähdään, niin viestiin tulikin naidaan.Knoukkari sanoi:Yks nainen just lupas antaa kunhan nähdään! Tein siis einarit!
Tää tuli kyllä sähköpostissa ja ihan varmasti ei ollu mitään typoja! EI OLLU TYPO!AJ sanoi:Ettei vaan olis taas ennakoivan tekstinsyötön painovirhepahoilainen? Yritti kirjoittaa nähdään, niin viestiin tulikin naidaan.
Sähköposti oli varmaan lähetetty kännykällä, jossa on ennakoiva tekstinsyöttö.Knoukkari sanoi:Tää tuli kyllä sähköpostissa ja ihan varmasti ei ollu mitään typoja! EI OLLU TYPO!
Joo se olin minä, joka kirjoitti. En typottanu!Knoukkari sanoi:Tää tuli kyllä sähköpostissa ja ihan varmasti ei ollu mitään typoja! EI OLLU TYPO!
No niin, siinäs kuulitte! Varma saanti tiedossa! Ei mitään typoa, panoa vaan!Jacques sanoi:Joo se olin minä, joka kirjoitti. En typottanu!
Nimenomaan. Talon pönkällä! Hähhähää! Omalla pönkällä! Hähhähää!!! Pönkää pesään vaan!!! Hähhähää!!!AJ sanoi:Ai tässä olikin kyse heterouden pönkittämisestä.
Ilmottaudu tonne!Matxi sanoi:Ei ole tiedossa että laskuri nollautuisi!
Reffit meni hyvin?Juskanen sanoi:
No kunhan provoilin :tongue:PekPoy sanoi:Reffit meni hyvin?
!!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:Jacques sanoi:
Yks vaan!:thumbfh: :nope:Jacques sanoi:
No eihän sitä jännityksissään ehtinyt edes housuja laskea.Moe Szyslak sanoi:Yks vaan!:thumbfh: :nope:
Parempi sekin kuin ei mitään.Moe Szyslak sanoi:Yks vaan!:thumbfh: :nope: