Niin, ystävältä kysyttiin hääyön jälkeen, notta montako kertaa vedit?kouvotsvoni sanoi:No eihän sitä jännityksissään ehtinyt edes housuja laskea.
- Neljä kertaa!!!
- Oho, aika monta:eek!:
- Nooh, tarkoitin siis edestakaisin.
- :thumbfh:
Niin, ystävältä kysyttiin hääyön jälkeen, notta montako kertaa vedit?kouvotsvoni sanoi:No eihän sitä jännityksissään ehtinyt edes housuja laskea.
Se on totta. Kaik on kotiopäin!:thumbup:burb sanoi:Parempi sekin kuin ei mitään.
:thumbup:
Tää tuli kyllä täysin puuntakaa (tai sitten mä olen vain sätissä liian harvoin nykyään...), mutta kuitenkin :thumbup: :thumbup: :thumbup:Jacques sanoi:
Pitäiskö sun joskus muuallakin kuin töipaikalla ja kotona olla?Matxi sanoi:Reilu 25kk sitten! :ahem: :ahem:
(Tarkennus : yhdynnästä tai kunnon suihinotosta)
Mä tiedän muutaman jotka on ollu kymmentäki vuotta ilman, ei tunnu kyseisiä kavereita paljon panohommat kiinnostavan.Matxi sanoi:Reilu 25kk sitten! :ahem: :ahem:
(Tarkennus : yhdynnästä tai kunnon suihinotosta)
mutta ovatko ihan omasta tahdostaan?J.Hunt sanoi:Mä tiedän muutaman jotka on ollu kymmentäki vuotta ilman, ei tunnu kyseisiä kavereita paljon panohommat kiinnostavan.
Ei.kouvotsvoni sanoi:Pitäiskö sun joskus muuallakin kuin töipaikalla ja kotona olla?
Todenäköisesti, kyllähän tavallinen Suomalainen mies pillua kerran 10v saa jos sitä oikein haluaa. Nää kaverit ei paljon kaupungissa viihdy, maalla taas potenttiaalisia vaihtoehtoja on huomattavasti vähemmän.Jacques sanoi:mutta ovatko ihan omasta tahdostaan?
Joni sanoi:Tossa eilen. :ahem:
Nimimerkillä: Rakensinko telineet turhaan?J.Hunt sanoi:Todenäköisesti, kyllähän tavallinen Suomalainen mies pillua kerran 10v saa jos sitä oikein haluaa. Nää kaverit ei paljon kaupungissa viihdy, maalla taas potenttiaalisia vaihtoehtoja on huomattavasti vähemmän.
Meni ohi ja lujaa.Moe Szyslak sanoi:Nimimerkillä: Rakensinko telineet turhaan?
Oli eräs suomalainen maalaismies, joka oli rakastunut lehmäänsä. Kyseli sitten jossakin yleisönosastolla, voiko hän mennä tämän lehmän kanssa naimisiin, koska häntä kiinnosti seksielämä tämän lehmän kanssa. Parasta oli kuitenkin nimimerkki, jolla tämä syvästi rakastunut mies kirjoitti: Nimimerkillä: Rakensinko telineet turhaan?J.Hunt sanoi:Meni ohi ja lujaa.
Sama idea mutta toinen tarina:Moe Szyslak sanoi:Oli eräs suomalainen maalaismies, joka oli rakastunut lehmäänsä. Kyseli sitten jossakin yleisönosastolla, voiko hän mennä tämän lehmän kanssa naimisiin, koska häntä kiinnosti seksielämä tämän lehmän kanssa. Parasta oli kuitenkin nimimerkki, jolla tämä syvästi rakastunut mies kirjoitti: Nimimerkillä: Rakensinko telineet turhaan?
No, rakensitko ne turhaan?Moe Szyslak sanoi:Oli eräs suomalainen maalaismies, joka oli rakastunut lehmäänsä. Kyseli sitten jossakin yleisönosastolla, voiko hän mennä tämän lehmän kanssa naimisiin, koska häntä kiinnosti seksielämä tämän lehmän kanssa. Parasta oli kuitenkin nimimerkki, jolla tämä syvästi rakastunut mies kirjoitti: Nimimerkillä: Rakensinko telineet turhaan?
Älähän nyt poika liikoja retsostele, kun oot kerran pimppiä saanut.Jacques sanoi:No, rakensitko ne turhaan?
Jos mimmi on kontillaan tietokonepöydän alla niin sehän on roger :thumbup: Ja noita "liveseurantatyyppisiä" juttuja netti on pullolaan. Jos on niistä kiinnostunut, niin siitä sitten vaantoleranssisiipi sanoi:Mitäs jos sekstailee niinku just nyt? Tässä ja heti paikalla siis. Ei sillon voi puhua menneessä aikamuodossa.
En sano, että itse mitään liveseurantatyyppisiä juttuja harrastaisin, mut joku muu vois ehkä.